Web Analytics Made Easy - Statcounter

امیر داداش‌زاده در گفت‌و‌گو با خبرنگار گروه دانشگاه ایسکانیوز با اشاره به دیدار رمضانی هرساله مقام معظم رهبری با دانشجویان گفت: رهبر انقلاب همیشه نگاه ویژه‌ای به جریان دانشجویی دارند و همواره به مسئولان برای استفاه از پتانسیل، تخصص و علم دانشجویان و جوانان در راستای پیشرفت کشور و رونق تولید تاکید کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در پاسخ به این پرسش که اگر شما در دیدار مقام معظم رهبری با دانشجویان در ماه رمضان تریبون برای صحبت داشتید چه مطالبه‌ای را مطرح می کردید، گفت: در حال حاضر بزرگ‌ترین دغدغه جریان دانشجویی مطالبه‌گری از دولت در حوزه‌های مختلف است زیرا دولت باید پاسخگوی عملکرد خود در آخرین سال دولت باشد. حوزه اشتغال و ازدواج جوانان، معیشت و مباحث اقتصادی، معضلات و آسیب‌های فرهنگی و اجتماعی از موضوعات مهم و دغدغه‌ جریان دانشجویی است.

دبیرکل اتحادیه مجمع اسلامی دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی ادامه داد: بنده به عنوان عضو کوچکی از جریان دانشجویی درباره چرایی و علت کاستی در موضوعاتی که عنوان شد از دولت و سایر مسئولان کشور مطالبه دارم.

وی با اشاره به اینکه به جنبش دانشجویی هم انتقاد وارد است، گفت: متاسفانه در حال حاضر جنبش دانشجویی برای کادر سازی و تقویت نیروی تشکیلاتی برای ظهور و اثرگذاری در حوزه‌های مختلف کشور تا حدودی ضعیف عمل می‌کنند.

به گفته داداش‌زاده؛ دیدار رهبر انقلاب با دانشجویان در ماه مبارک طبق سنت هر ساله در دنیا همانند ندارد زیرا در هیچ‌ جای جهان عالی‌ترین رتبه یک نظام اینگونه به جوانان توجه ندارد که ساعت‌ها با دقت به صحبت‌ها و دغدغه‌های آنها گوش فرا دهد.

این دانشجوی دانشگاه آزاد اسلامی اضافه کرد: دیدار امسال رهبر انقلاب با دانشجویان با سال‌های قبل تفاوت دارد زیرا به دلیل ویروس کرونا این دیدار به صورت ویدئو کنفرانس و مجازی خواهد بود و دانشجویان از دیدار نزدیک با ایشان محروم هستند.

وی در پایان خاطر نشان کرد: فعالیت انقلابی مجلس شورای اسلامی یازدهم از دیگر دغدغه‌های دانشجویان است که اگر مجال صحبت در خدمت رهبری داشتم حتما بیان می‌کردم.

انتهای پیام/

300 / 320 دیدار رهبری با دانشجویان مطالبه دانشجویان از رهبر گلایه دانشجویان از دولت

منبع: ایسکانیوز

کلیدواژه: دیدار رهبری با دانشجویان مطالبه دانشجویان از رهبر گلایه دانشجویان از دولت جریان دانشجویی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۹۰۷۷۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز ثبت‌ نام وام شهریه دانشجویان

معاونت دانشجویی دانشگاه تهران اعلام کرد: مهلت ثبت درخواست وام شهریه برای نیمسال دوم سال تحصیلی ۱۴۰۳-۱۴۰۲ دانشگاه تهران آغاز شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا و به نقل از روابط عمومی دانشگاه تهران، معاونت دانشجویی دانشگاه تهران در اطلاعیه‌ای اعلام کرد: دانشجویان برای ثبت درخواست وام شهریه از امروز یکم اردیبهشت ۱۴۰۳ تا ۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ می‌توانند به سامانه یکپارچه صندوق رفاه دانشجویان به نشانی https://refah.swf.ir مراجعه کنند.

در این اطلاعیه آمده است: با عنایت به محدودیت اعتبار، اولویت با دانشجویانی است که زودتر درخواست خود را در سامانه مذکور ثبت کنند.

کد خبر 746090

دیگر خبرها

  • آغاز ثبت‌ نام وام شهریه دانشجویان
  • نشست مطالبه گری به‌وقت دانشجو با حضور فرماندار کرمانشاه
  • چرایی چیستی و چگونگیِ بیانات نمایندگان تشکل‌های دانشجویی در دیدار‌های رمضانی با رهبر انقلاب
  • دانشجویان رسالت بزرگی در احیای حرکت‌های فرهنگی و هنری دانشگاه‌ها دارند
  • آیت‌الله اعرافی: به دغدغه‌های مراجع عظام تقلید در بانکداری توجه جدی شود
  • لزوم توجه جدی به دغدغه‌های مراجع عظام تقلید در بانکداری
  • افزایش حق‌الزحمه کار دانشجویی
  • مشهد؛ هفتمین ایستگاه جشنواره سراسری نشریات دانشجویی دانشگاه آزاد
  • جشنواره سراسری نشریات دانشجویی دانشگاه آزاد برگزار می‌شود
  • آغاز ثبت نام وام شهریه دانشجویی دانشگاه جامع علمی کاربردی از اول اردیبهشت