Web Analytics Made Easy - Statcounter

علی عباسی روز دوشنبه با اعلام این خبر به خبرنگاران، افزود: اظهار داشت: این افراد تا پایان اردیبهشت‌ماه فرصت دارند نسبت به پرداخت حق بیمه اسفندماه خود با همان نرخ‌های سال گذشته اقدام کنند و در صورت واریز، وقفه‌ای در سوابق بیمه‌ای آنها به‌وجود نخواهد آمد و جریمه‌ای شامل حالشان نخواهد شد.

عباسی به اقدامات صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستاییان و عشایر برای حمایت از اعضای خود در مقابل شیوع ویروس کرونا اشاره کرد و ادامه داد: با ارسال محتوای آموزشی از طریق پیامک و شبکه‌های اجتماعی و راه‌اندازی کمپین روستای بدون کرونا، پل ارتباطی خوبی با بیمه‌شدگان در سراسر استان ایجاد کردیم و از آنها تقاضا کردیم در صورت ابتلای قطعی خود یا یکی از اعضای خانواده‌ به بیماری کووید۱۹، از طریق ارسال عدد ۵ به سامانه ۳۰۰۰۲۷ به ما اطلاع دهند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی اظهار داشت: با تمام افرادی که به این سامانه پیامک ارسال کرده‌اند، تماس گرفته می شود و برای آن دسته از خانوارهایی که مورد ابتلای قطعی به کرونا در آنان تایید شده باشد، در چارچوب قوانین و مقررات صندوق، تسهیلاتی در نظر گرفته شده است. 

عباسی خاطرنشان کرد: هم اکنون تمامی فرایندهای تمدید بیمه‌ای صندوق از دریافت شناسه تا پرداخت حق بیمه، به‌صورت الکترونیکی و با مراجعه به وب‌سایت رسمی صندوق به نشانی roostaa.ir قابل انجام است.

مدیر عامل صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان روستاییان و عشایر استان زنجان تعداد بیمه شدگان صندوق در سطح استان را بیش از ۴۶ هزار نفر اعلام کرد و گفت: از تعداد مذکور حدود ۴ هزار نفر مستمری  پیری، بازماندگان و از کارافتادگی از صندوق بیمه دریافت می کنند و ۴۲ هزار نفر بیمه شده نیز در حال بیمه پردازی هستند.

منبع: جماران

کلیدواژه: سهام عدالت بودجه 99 ویروس کرونا استان زنجان پیامک خانواده شبکه های اجتماعی قوانین و مقررات سهام عدالت بودجه 99 ویروس کرونا امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۹۰۷۸۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تمدید سیستمی بیمه روستاییان و پنج دهک درآمدی

  به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، جمشید شایانفر گفت: پوشش بیمه‌ای بیمه شدگان روستایی و عشایر و شهر‌های زیر ۲۰ هزار نفر جمعیت و دهک‌های یک تا ۵ درآمدی به صورت سیستمی و متمرکز به صورت رایگان به مدت یکسال تمدید می‌شود. مدیر کل بیمه گری و جذب منابع سازمان بیمه سلامت ایران افزود: بیمه شدگان مذکور نیاز به مراجعه به دفاتر پیشخوان جهت تمدید پوشش بیمه‌ای ندارند و در مراجعه به مراکز ارایه دهنده خدمت سلامت صرفا با ارایه کد ملی می‌توانند خدمات مورد نیاز خود را دریافت کنند.

دیگر خبرها

  • بیمه ۵ دهک روستاییان به صورت سیستمی تمدید می شود
  • تمدید خودکار بیمه روستاییان و پنج دهک درآمدی
  • تمدید سیستمی بیمه روستاییان و پنج دهک درآمدی
  • تمدید نام نویسی بیمه رایگان بازنشستگی مادران روستایی و عشایری
  • ۳۳ هزار نفر در بوشهر عضو صندوق بیمه روستائیان و عشایر هستند
  • ۱۱۶هزار روستایی و کشاورز در لرستان بیمه شدند
  • ۱۸۰۰ مادر دارای ۳ فرزند بوشهری در لیست بیمه رایگان
  • ۳۳ هزار نفر در استان بوشهر عضو صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان هستند
  • مزایای بیمه اجتماعی روستاییان و عشایر اطلاع رسانی شود
  • مهلت نام نویسی مادران روستایی و عشایر هرمزگان برای بیمه رایگان تمدید شد