Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-23@14:58:53 GMT

راه اندازی سامانه استانی پاسخگویی تلفنی ۱۴۱

تاریخ انتشار: ۲۲ اردیبهشت ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۹۰۷۹۴۶

راه اندازی سامانه استانی پاسخگویی تلفنی ۱۴۱

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از البرز، گودرز محمودی، مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای البرز گفت: به منظور تسریع در پاسخگویی و کاهش حجم صف انتظار تماس گیرندگان با اپراتور در مواقع بحران و شرایط خاص جوی و همچنین تقسیم بار متقاضیان ارتباط با اپراتور در تماس‌های ۱۴۱ کشوری، پاسخگویی به تماس‌های تلفنی سامانه مذکور به صورت استانی انجام می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

گودرزی افزود: با توجه به تسلط بیشتر اپراتور‌های استانی به اطلاعات راه و حمل و نقل حوزه استحفاظی استان و مشکلات مرتبط با هر استان پاسخگویی استانی موجب افزایش کیفیت، دقت و سرعت پاسخگویی به تماس گیرندگان شده و رضایتمندی بیشتر هموطنان را در پی خواهد داشت، علاوه بر آن در صورت بروز هرگونه مشکل، اختلال فنی و شبکه‌ای برای ستاد و یا هر یک از استان‌ها و عدم امکان پاسخگویی به تماس گیرندگان در آن مرکز، قابلیت انتقال تماس‌ها به ستاد و یا سایر استان‌های معین نیز وجود دارد.

او گفت: پاسخگویی به تماس‌های هموطنان و مسافران در خصوص وضعیت ترافیکی راه ها، وضعیت آب و هوای مسیرها، انسداد‌ها و یا محدودیت‌های اعمال شده، ثبت شکایات در رابطه با خرابی رویه راه ها، ثبت شکایات مسافرین حمل و نقل عمومی و همچنین ثبت شکایات رانندگان بخش حمل و نقل عمومی از جمله خدماتی است که در بستر سامانه ۱۴۱ به مردم ارائه می‌شود.

محمودی با اشاره به اینکه طی سال ۹۸ متوسط تماس روزانه با سامانه ۱۴۱ در البرز بیش از۴۰هزار ، تماس بوده است، افزود: طی سال گذشته ۱ میلیون و ۴۹۷ هزار و ۱۶ تماس با ۱۴۱ استان البرز برقرار شده که از این تعداد ۱۸۱ هزار و ۵۴۳ مورد آن به صورت تلفنی و از طریق اپراتور پاسخگویی شده است.

انتهای پیام/ر.خ

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: سامانه 141 راهداری و حمل و نقل جاده ای پاسخگویی تلفنی پاسخگویی به تماس حمل و نقل تماس ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۹۰۷۹۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تماس تلفنی وزرای امور خارجه ایران و عمان

سید بدر بن حمد البوسعیدی وزیر امور خارجه عمان در تماس تلفنی با حسین امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه کشورمان آخرین تحولات منطقه را مورد بررسی قرار داد. - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری تسنیم، وزیر خارجه سلطنت عمان در این تماس با محکوم کردن اقدام های بی‌ثبات کننده رژیم صهیونیستی در منطقه تاکید کرد تنها راه بازگشت امنیت به منطقه توقف جنایات جنگی رژیم صهیونیستی در غزه است.

امیر عبداللهیان وزیر امور خارجه کشورمان نیز در این گفتگوی تلفنی از مواضع قوی سلطنت عمان در خصوص تحولات اخیر در منطقه تشکر و قدردانی کرد.

وزرای خارجه جمهوری اسلامی ایران و عمان همچنین تحولات اخیر در نوار غزه را مورد بررسی قرار داده و بر ضرورت تلاش‌های بین‌المللی برای خاتمه دادن به جنایات رژیم صهیونیستی، آتش بس فوری و ارسال کمک های انسانی برای مردم غزه تاکید کردند.

امیرعبداللهیان: می‌توانستیم بنادر اسرائیل را هدف قرار دهیم

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • تماس تلفنی ماکرون و نتانیاهو درباره وضعیت منطقه
  • رایزنی تلفنی «ماکرون» و «السیسی» درباره تحولات منطقه
  • پاسخگویی سامانه ۱۳۷ شهرداری یزد به ۶۵۰ تماس/ گزارشات مردمی از آبگرفتگی معابر و جوی‌های شهر
  • ارائه ۵۱ هزار مشاوره تلفنی در‌ بهزیستی البرز
  • ◄ افزایش 41 درصدی پاسخگویی به تماس های مردمی با مرکز مدیریت راه های استان قم
  • ارایه بیش از ۵۱ هزار مشاوره تلفنی رایگان در البرز
  • پاسخگویی سامانه ۱۳۷ به بیش از ۶۵۰ تماس تلفنی
  • برقراری بیش از ۵۱ هزار مشاوره تلفنی رایگان با بهزیستی استان البرز
  • تماس تلفنی وزیر امور خارجه سلطنت عمان با وزیر امور خارجه کشورمان
  • تماس تلفنی وزرای امور خارجه ایران و عمان