Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-25@09:00:39 GMT

فارس من| استاندار خوزستان 20 مشاور دارد

تاریخ انتشار: ۲۲ اردیبهشت ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۹۰۸۸۰۰

فارس من| استاندار خوزستان 20 مشاور دارد

مدیر روابط عمومی استانداری خوزستان با تاکید بر اینکه استانداران اجازه دارند فقط تعداد چهار نفر را به عنوان مشاور استاندار مامور به خدمت کنند،گفت: در حال حاضر استاندار خوزستان حدود 20 نفر مشاور در حوزه‌های مختلف دارد.

به گزارش خبرگزاری فارس از اهواز، سامانه «فارس من»  هدف پیگیری مستقیم مسائل و مشکلات مردم راه‌اندازی  شده است و در سریع‌ترین زمان به پیگیری موارد اعلامی می‌پردازد

« آیا وجود 45 مشاور برای استاندار خوزستان صحت دارد؟» یکی از عناوینی بود که از طریق مخاطبان در سامانه فارس من به ثبت رسید که موضوع را پیگیری کردیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سعید رضوانی مدیر روابط عمومی استانداری خوزستان پیش از ظهر امروز در این رابطه اظهار کرد: بسیاری از مشاوران از گذشته حضور داشتند که برخی از آن‌ها به دلیل کاندیدا شدن در انتخابات مجلس یازدهم استعفا دادند.

وی افزود: عمده مشاوران استانداران از بین مدیران  و افراد بازنشسته‌ای بودند که دلیل انتخاب آن‌ها به عنوان مشاور استفاده از تجربیاتشان بود.

وی با تاکید بر اینکه استانداران اجازه دارند فقط تعداد چهار نفر را  به عنوان مشاور استاندار  مامور به خدمت کنند،گفت: در حال حاضر استاندار خوزستان حدود 20 نفر مشاور در حوزه‌های مختلف دارد.

 مدیر روابط عمومی استانداری خوزستان بیان کرد: هیچ کدام از مشاوران استاندار بابت حق مشاوره مبلغی را به عنوان حقوق از استانداری دریافت نمی‌کنند.

رضوانی با بیان اینکه مشاورانی که منصب اداری گرفتند از لیست مشاوره استاندار حذف شدند، عنوان کرد:  استاندار در ایام سیل از ظرفیت مشاوران به نحو شایسته‌ای استفاده کرد.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: خوزستان اهواز روابط عمومی استاندار استاندار خوزستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۹۰۸۸۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اختصاص ۴۲۰ میلیارد ریال برای زیرساخت‌های بازارچه های مرزی ایلام

به گزارش خبرنگار مهر، شهریار عباسی در نشست بررسی وضعیت بازارچه‌های مرزی چیلات و چنگوله و هلاله شمالی که در سالن شهید رجایی استانداری ایلام برگزار شد، گفت: با دستور بهرام‌نیا استاندار ایلام سال گذشته برای توسعه زیرساخت‌های بازارچه‌های مرزی استان مبلغ ۴۲۰ میلیارد ریال اختصاص یافت.

وی با اشاره به عزم جدی استانداری ایلام برای فعال‌سازی بازارچه‌های مرزی استان، از فعالیت ۷ تعاونی مرز نشینی در استان با عضویت ۲۲۷ هزار نفر در قالب ۷۴ هزار خانوار خبر داد.

عباسی گزارشی از وضعیت بازارچه‌های مرزی استان ارائه کرد و یادآور شد با تصمیم استاندار ایلام رایزنی‌هایی با طرف عراقی انجام شده تا این بازارچه‌ها پس از سال‌ها به چرخه مبادلات تجاری کشور بازگردند.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری ایلام همچنین افزود: با پیگیری دکتر بهرام نیا استاندار ایلام تمامی زیرساخت‌های لازم در سه بازارچه مرزی چیلات، چنگوله و مهران فراهم شده و هدف ما این است که تمامی مرزنشینان از ظرفیت‌های اقتصادی مرزها بهره‌مند شوند.

وی همچنین از تهیه طرح توجیهی بازارچه مرزی مهران خبر داد و گفت: امیدواریم در جلسه هفته آینده کمیسیون اقتصادی دولت با تصویب این طرح گام بلندی در راستای ارتقای وضعیت معیشتی مرزنشینان استان برداشته شود.

عباسی با ذکر برخی از مشکلات موجود بر سرِ راه توسعه اقتصادی استان خواستار ورود جدی وزارتخانه‌های مربوطه برای مرتفع شدن این مشکلات شد و از همکاری‌های مثبت مجموعه وزارت کشور تشکر کرد.

کد خبر 6088130

دیگر خبرها

  • سفر منطقه‌ای استاندار اصفهان به شرق شهرستان اصفهان
  • اختصاص ۴۲۰ میلیارد ریال برای زیرساخت‌های بازارچه های مرزی ایلام
  • شهرداری‌ها در انتظار سهم خود از مالیات
  • فعالیت مشاوران معاملات املاک در مشهد زیر ذره‌بین رفت
  • فعالیت برخط سامانه اجاره بها در مشهد
  • انتصاب مشاور استاندار بوشهر در امور روحانیت
  • دیدار مدیران کل امور اتباع قزوین و کرمانشاه
  • مشاور استاندار بوشهر در امور روحانیت منصوب شد
  • شیر خشک موضوع اصلی نشست شورای گفت‌وگوی دولت و بخش خصوصی شد
  • پیگیری قرارداد‌های مشاوران املاک در اصفهان