Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-24@10:53:08 GMT

هالی‌فیلد- تایسون 3؛ هیجان در دنیای بوکس

تاریخ انتشار: ۲۲ اردیبهشت ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۹۰۸۸۱۰

هالی‌فیلد- تایسون 3؛ هیجان در دنیای بوکس

ایواندر هالی‌فیلد می‌گوید مایل است مبارزه دیگری با مایک تایسون انجام دهد هر چند مبارزه با او برای سومین بار، ترجیح اولش برای بازگشت به رینگ بوکس نیست.

به گزارش "ورزش سه"، ایواندر هالی‌فیلد با صحبتهای خود هواداران بوکس را به شدت هیجان‌زده کرده. چرا که ممکن است دنیا یک بار دیگر شاهد مبارزه افسانه‌ای هالی‌فیلد – تایسون باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مبارزه‌ای که جدال سوم این دو اسطوره بوکس خواهد بود. هالی‌فیلد در صحبتهای اخیر خود می‌گوید برای انجام این مبارزه با تایسون تمایل دارد هر چند ترجیح اولش برای بازگشت به رینگهای بوکس، این مبارزه نیست.

 

 

هالی‌فیلد 57ساله در این باره گفت:" مدیر برنامه‌های من و او در حال صحبت کردن هستند. ولی اگر نظر من را بخواهید، اگر دست من باشد دوست دارم در بازگشت به رینگ بوکس با ریدیک بویی مبارزه کنم".

 

هالی‌فیلد می‌گوید تمایل بیشتری دارد که بازگشتش به رینگ بوکس با مبارزه با بویی 52ساله آغاز شود چرا که او را رفیق خودش می‌داند. با اینحال هالی‌فیلد می‌گوید با وجود مبارزه معروف آنها در سال 1997 که با ماجرای گاز گرفتن گوش حریف توسط او تاریخی شد، با مبارزه با مایک آهنین مشکلی ندارد. هالی‌فیلد می‌گوید از برگزاری مبارزه نمایشی با تایسون استقبال می‌کند.

 

 

لازم به ذکر است که مایک تایسون و ایواندر هالی‌فیلد در روزهای اخیر اعلام کردند قصد دارند با هدف جمع‌آوری اعانه برای کمک به سازمانهای خیریه در یک مبارزه نمایشی شرکت کرده و به مصاف هم بروند.

 

مایک تایسون بوکس پیشکسوت بوکس

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: مایک تایسون بوکس پیشکسوت بوکس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۹۰۸۸۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قهرمانی سیاسرانی در شورای جهانی بوکس موی تای

دومین دوره رقابت‌های ونوم فایت موسوم به Venum Fight 2، پنجم اردیبهشت ماه در استادیوم بزرگ راجادامنرن (نخستین استادیوم موآی‌تای جهان) برگزار ‌شد.

در دسته فوق ولتروزن و در دیدار اصلی این کارت، محمد سیاسرانی، با پیروزی شیرین در هر پنج راند مبارزه، در برابر 'سورنخاو سیتکامنانلوئه' تایلندی، قهرمان سابق استادیوم راجادامنرن، عنوان قهرمانی بین‌المللی شورای جهانی بوکس موآی‌تای (WBC Muay Thai) را از آن خود کرد.

این نخستین‌بار است که یک ایرانی این عنوان ارزشمند را کسب می‌کند.

پیشتر سجاد ستاری نخستین و تنها عنوان قهرمانی جهان این سازمان را به نام خود ثبت کرده‌بود.

باشگاه خبرنگاران جوان ورزشی سایر حوزه ها

دیگر خبرها

  • شور و هیجان "پپ گواردیولا"در تمرینات منچستر سیتی (فیلم)
  • خطیر:گرفتن حق امضای من درست نیست، بعضی دنبال هیجان هستند/ امروز بهترین اتفاق بعد از انقلاب برای استقلال بود+فیلم
  • ملایر، میزبان بوکس قهرمانی نوجوانان ایران
  • قهرمانی سیاسرانی در شورای جهانی بوکس موی تای
  • کسب دو نقره و یک برنز تیم ملی بوکس در تورنمنت قرقیزستان
  • افتتاح باشگاه تخصصی بوکس در چهارمحال و بختیاری
  • اشتباه عجیب لونین: گلزن غیرمنتظره بارسا! (عکس)
  • بازگشت سپاهان مقابل ملوان در دیداری هیجان انگیز/ قوی سپید کم آورد
  • درگیری خونین در صف بربری | کندن گوش پسر جوان به سبک تایسون
  • گودرزی: هیجان نقل و انتقالات برایم همان موقع تمام شد