Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-20@04:10:40 GMT

۱۱۹۷ به کار گمارده شده در سمنان دارای مهارت هستند

تاریخ انتشار: ۲۲ اردیبهشت ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۹۰۸۸۲۶

۱۱۹۷ به کار گمارده شده در سمنان دارای مهارت هستند

اسماعیل غنیان روز دوشنبه در گفت و گو با ایرنا ابراز داشت: ۲ هزار و ۶۵۹ نفر از طریق مراکز کاریابی استان سال گذشته به کار گمارده شدند که از این تعداد یک هزار و ۴۶۲ نفر بدون مهارت و یک هزار و ۱۹۷ نفر دارای مهارت بودند.

وی بیان کرد: از مجموع ۲ هزار و ۶۵۹ اشتغال‌ یافته توسط مراکز کاریابی استان سمنان در سال گذشته ۸۵۰ نفر زن و یک‌ هزار و ۸۰۹ نفر مرد بودند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان سمنان‌ خاطر نشان کرد: از مجموع ۸۵۰ زن به کارگمارده شده در استان سمنان توسط مراکز کاریابی ۶۴۷ نفر دارای مهارت و ۳۸۳ نفر فاقد مهارت بودند.

وی اضافه کرد: از مجموع یک هزار و ۸۰۹ نفر مرد به کار گمارده شده در سال گذشته توسط مراکز کاریابی استان سمنان، ۹۹۵ نفر بدون مهارت و ۸۱۴ نفر دارای مهارت بودند.

وی ادامه داد: از ۲ هزار و ۶۵۹ به کار گمارده شده در استان سمنان سال گذشته یک هزار و ۶۰۵ نفر دارای مدرک تحصیلی دیپلم و زیر دیپلم و یک هزار و ۵۴ نفر دارای مدرک فوق دیپلم و بالاتر بودند.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان سمنان‌ گفت: برآیند داده‌ها نشان می‌دهد بین  بالا رفتن سن ازدواج در زنان و افزایش تقاضای اشتغال ارتباط وجود دارد.

در استان سمنان ۱۶ مرکز کاریابی غیر دولتی زیرنظر اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی فعال است که این اداره کل در قالب کمیته‌ای مراکزکاریابی را کنترل و پایش می کند. 

برچسب‌ها بیکاری سمنان اشتغال فراگیر مهارت اموزی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: بیکاری سمنان اشتغال فراگیر مهارت اموزی بیکاری سمنان اشتغال فراگیر مهارت اموزی مراکز کاریابی گمارده شده کار گمارده دارای مهارت استان سمنان نفر دارای سال گذشته یک هزار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۹۰۸۸۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نهضت فیبر نوری در ۲۰۰ شهر کشور به اتمام رسید

زارع‌پور  در جلسه شورای اداری شهرستان میامی گفت: در مسیر توسعه کشور، مساله روایت درست و جهاد تبیین بسیار مهم است.

وی بیان کرد: حجم کار با توجه به مشکلات از گذشته تاکنون بسیار زیاد است، اما اقدامات دولت سیزدهم در ۳۰ ماه گذشته با دولت‌های قبل قابل قیاس نیست.

وی خاطرنشان کرد: در پیش از دولت سیزدهم ۱۳ روستای استان سمنان به شبکه ملی اطلاعات و اینترنت پرسرعت متصل بودند، اما اکنون این تعداد به ۳۹ روستا رسیده است.

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات گفت: زمانی که منابع مالی محدود است نباید انتظار داشت که همه مشکلات حل شود.

زارع‌پور ادامه داد: سفر دور دوم رئیس جمهور به منظور اتمام پروژه‌های نیمه تمام بود و در دور دوم پروژه‌های جدید کلنگ زنی می‌شود.

باشگاه خبرنگاران جوان سمنان سمنان

دیگر خبرها

  • ۱۱۵۸ قطعه زمین در استان سمنان به متقاضیان واگذار شدند
  • شناسایی دو هزار و 613 کودک دارای اختلال اوتیسم در اصفهان
  • شناسایی دو هزار و ۶۱۳ کودک دارای اختلال اوتیسم در اصفهان
  • نهضت فیبر نوری در ۲۰۰ شهر کشور به اتمام رسید
  • معاون رئیس‌جمهور پست ۶۳ کیلوولت دامغان را بهره‌برداری کرد
  • هنرستان‌های جوار صنعت در کردستان راه‌اندازی شود
  • کیفیت هوای ۶ منطقه مشهد «پاک» است
  • کاریابی اینترنتی، ترفند کلاهبرداران سایبری
  • رشد ۱۹ درصدی آموزش فنی و حرفه‌ای در استان مرکزی
  • کیفیت هوای پنج منطقه مشهد پاک است