Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-24@13:45:24 GMT

بیش از هزار شغل در هرسین ایجاد شد

تاریخ انتشار: ۲۲ اردیبهشت ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۹۰۸۸۵۰

بیش از هزار شغل در هرسین ایجاد شد

«امیر شاه‌آبادی» روز دوشنبه در اولین جلسه کمیته اشتغال و سرمایه‌گذاری هرسین به تشریح اقدامات قابل توجه دولت در راستای حمایت از جامعه کارگری و واحدهای صنعتی از زمان شیوع کرونا پرداخت و از کارگرانی که در واحدهای صنعتی تعدیل شده اند و هنوز در سامانه مربوطه به منظور بهره مندی از خدمات دولت ثبت نام نکرده اند خواست، در اسرع وقت در سامانه ثبت نام نمایند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گفته او با توجه به تمهیدات صورت گرفته و نشست هایی که توسط فرماندار، بخشداران و اعضای کمیته اشتغال در روستاها و مراکز دهستان ها با روستاییان صورت گرفت ۶۴ درصد بیشتر از سهمیه اختصاصی در طرح اشتغال پایدار روستایی تسهیلات جذب شد.

او به تاثیرات شیوع کرونا در شهرستان هرسین نیز اشاره کرد و گفت: در بحث حوادث ناشی از کرونا تاکنون نیروهای کاری که در کارخانجات تعدیل شده اند در بخش بیستون ۴۴ نفر و در بخش مرکزی هرسین ۲۶۵ نفر در سامانه مربوطه ثبت نام کرده اند.

احصا آمار واحدهای تولیدی و کسب و کارهای کارگری خسارت دیده ناشی از کرونا از دیگر مواردی بود که فرماندار هرسین بر اجرای آن تاکید کرد و در ادامه از مدیران ادارات صمت و تعاون، کار و رفاه اجتماعی خواست در اسرع وقت اطلاعات خود در این راستا را بروز نمایند.

شاه آبادی تصریح کرد: با توجه به اینکه سال جاری از طرف مقام معظم رهبری به عنوان سال جهش تولید نامگذاری شده است از مدیران ادارات انتظار می‌رود جهادی عمل کنند و با ارایه ایده و برنامه های جدید در ایجاد اشتغال برای جوانان، رونق چرخ صنعت و تولید محصولات ۱۰۰ درصد ایرانی سهیم باشند.

فرماندار هرسین در ادامه با انتقاد از دلال بازی و خرید و فروش زمین های شهرک صنعتی هرسین در بنگاه‌های معاملات ملکی گفت: زمین هایی که توسط شرکت شهرک های صنعتی در شهرک صنعتی‌ هرسین واگذار شده دارای طرح و زمانبندی اجرا هستند و براساس مذاکرات انجام شده با مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی استان کرمانشاه مقرر شد کسانی که در زمانبندی مشخص شده طرح خود را در شهرک مذکور اجرا نکرده اند خلع ید شوند و این زمین ها به سرمایه گذاران واقعی واگذار شود.

ثبت نام از ۶۶ نفر در بحث یارانه دستمزد، پرداخت سه میلیارد و ۵۰۰ میلیارد تومان در بخش مشاغل خانگی و طرح فراگیر، مهارت آموزی و آموزش رایگان ۴۵۰ نفر ساعت در رشته های کشاورزی، صنعت، پرورش دام، طیور و آبزیان در مرکز آموزش فنی و حرفه ای شهرستان هرسین، جذب ۱۵ نفر در قالب طرح کاروزی در واحدهای تولیدی منطقه از دیگر موارد مورد بحث فرماندار هرسین در جهت توسعه اشتغال و تحقق اهداف دولت بود.

شهرستان هرسین با بیش از ۸۰ هزار نفر جمعیت در ۴۴ کیلومتری شرق کرمانشاه واقع شده است.

برچسب‌ها تسهیلات بانکی هرسین اشتغال زایی توسعه روستایی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: تسهیلات بانکی هرسین اشتغال زایی توسعه روستایی تسهیلات بانکی هرسین اشتغال زایی توسعه روستایی ثبت نام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۹۰۸۸۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شهرک‌های صنعتی در باوی احداث می‌شوند

به گزارش خبرنگار مهر، سیدمحسن البرزی بعد از ظهر امروز سه‌شنبه در گفت‌وگویی رسانه‌ای اظهار کرد: با توجه به نامگذاری شعار سال با عنوان «جهش تولید با مشارکت مردم» در این راستا در شهرستان باوی برنامه‌هایی در دستور کار است.

وی ادامه داد: احداث شهرک صنعتی رامین در شهر رامین و شهرک صنعتی دارویی در دستور کار است که در مراحل انعقاد تفاهم نامه هستند.

البرزی افزود: همچنین احداث شهر پوشاک در شهرستان در دستور کار است و در حال استعلام ملک موردنظر هستیم.

فرماندار باوی با اشاره به راه‌اندازی چندین شهرک صنعتی در این شهر گفت: راه‌اندازی این شهرک‌های صنعتی خود به خود باعث مشارکت مردم در اقتصاد و ایجاد اشتغال می‌شود.

البرزی خبر داد: همچنین برای احداث فازهای ۷ و ۸ نیروگاه رامین، مکاتبات لازم با نهاد ریاست جمهوری انجام شده است که در صورت عملی شدن این فازها، شاهد اشتغالزایی خواهیم بود.

وی اضافه کرد: در حوزه کشاورزی نیز جهاد کشاورزی وام‌های اشتغالزایی را ارائه می‌دهد و کشاورزان شهرستان باوی می‌توانند از این تسهیلات استفاده کنند.

البرزی عنوان کرد: طرح زراعت چوب مورد تاکید و در دستور کار دولت است. در این زمینه کارهای بسیار خوبی انجام و بیش از ۲۰۰ هزار نهال در شهر باوی کاشته شده است که این امر می‌تواند اشتغالزایی بسیار خوبی در منطقه داشته باشد.

کد خبر 6086692

دیگر خبرها

  • طولانی‌ترین عفونت کرونا که ۶۱۳ روز طول کشید، بیش از ۵۰ جهش ایجاد کرد
  • اشتغال ۶۳۰۰ نیروی کار در شهرک‌های صنعتی قشم
  • ایجاد ۳۰ هکتار شهرک فناوری در خراسان شمالی
  • راه اندازی ایستگاه سنجش آلودگی هوا در قزوین
  • توقیف ۵۱ دستگاه موتورسیکلت متخلف در هرسین
  • شهرک‌های صنعتی در باوی احداث می‌شوند
  • رشد ۱۸ درصدی صنعت نساجی در دولت سیزدهم
  • حمایت از کارآفرینی برای افزایش تولید و اشتغال ضروری است
  • زندانیان گواهینامه فنی و حرفه‌ای دریافت می‌کنند
  • زندانیان گواهینامه‌ فنی و حرفه‌ای دریافت می‌کنند