Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ازقم ،سرهنگ غلامرضا صدفی، سرپرست پلیس راهور استان قم کرد: مرکز تعویض پلاک قم بدون مشکل و با رعایت طرح فاصله گذاری هوشمند فعالیت می‌کند.

صدفی در خصوص صف‌های ایجاد شده در مرکز تعویض پلاک بیان کرد: بر خالف آنچه که بعضاً در شبکه‌های اجتماعی نمایش داده می‌شود، این صف‌ها به دلیل رعایت فاصله گذاری اجتماعی بوجود آمده است، چرا که افراد کمتری برای انجام کار‌های مربوط به خودرو به داخل سالن هدایت می‌شوند و بقیه باید داخل خودرو منتظر بمانند تا نوبت آن‌ها برسد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سرهنگ صدفی بیان کرد:مراجعین عزیز مدیریت زمان داشته باشند و همه در ساعت اولیه صبح مراجعه نکنند،چراکه بعد از ظهر مرکز خلوت بوده و می‌توانند به راحتی کار تعویض پلاک خود را در کمترین زمان ممکن انجام دهند.

سرپرست پلیس راهور استان قم عنوان کرد:ساعات کار مرکز فعالً تعویض پلاک از ساعت ۷ صبح تا ۱۷ بوده و ارائه خدمات به مراجعین نیز به صورت زوج و فرد می باشد.

انتهای پیام/ح

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: تعویض پلاک قم پروتکل بهداشتی طرح فاصله گذاری هوشمند تعویض پلاک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۹۰۸۹۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تعطیلی یک رستوران در شادگان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما آبادان،  سرپرست مرکز بهداشت شادگان گفت: باهدف حفظ سلامت مردم و پیشگیری از بیماری ها، در بازرسی توسط کارشناسان بهداشت محیط مرکز بهداشت و رئیس اداره اماکن شادگان یک رستوران به علت نواقص متعدد، رعایت نکردن توصیه و شیوه نامه‌های بهداشتی براساس قانون مهر و موم شد.
در این بازرسی‌ها نیز برای برخی واحد‌های صنفی تهیه و توزیع مواد غذایی متخلف اخطاریه صادر شد. 
سیدغالب موسوی افزود: شهروندان در صورت مشاهده هرگونه تخلفات بهداشتی در همه ساعات شبانه روز می‌توانند به سامانه ۱۹۰ بهداشت شکایات و گزارشات خود اعلام کنند تا در اسرع وقت پیگیری لازم انجام شود.

دیگر خبرها

  • نظارت و بازرسی مستمر از مراکز دارویی درمانی و مایه کوبی دامپزشکی شهرستان تربت حیدریه
  • فعالیت بیش از ۴۰۰ هزار سفیر سلامت در مازندران
  • کاهش فواصل بهداشتی واحد‌های دامی از ۳۰ تا ۱۰۰ درصد
  • احداث ۴۰ چشمه سرویس بهداشتی در بوستان‌های منطقه ۲۱ در سال ۱۴۰۳/ احداث ۴ هزار متر مکعب مخزن بتنی در منطقه
  • فعالیت مستمر ۶۵ تیم نظارتی پلیس راه در محورهای مواصلاتی کرمانشاه
  • تعطیلی یک رستوران در شادگان
  • کمک یک میلیارد ریالی خیّر سلامت به بیمارستان شهید بهشتی سبزوار
  • چرا باید حتما از پروتکل TLS (SSL سابق) استفاده کنیم؟
  • رعایت توصیه‌های بهداشتی، ضامن تولید واحدهای مرغداری است
  • مسدود شدن ۲۱ صفحه اینستاگرامی هنجارشکن