Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-25@22:01:16 GMT

آزادی شهروند ربوده شده ایتالیا در کنیا توسط ترکیه

تاریخ انتشار: ۲۲ اردیبهشت ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۹۰۹۰۴۵

آزادی شهروند ربوده شده ایتالیا در کنیا توسط ترکیه

سرویس اطلاعاتی ترکیه پس از یکسال فعالیت موفق به آزادی شهروند ربوده شده ایتالیایی در کنیا شد. ۲۲ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۰:۱۲ بین الملل ترکیه و اوراسیا نظرات - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری تسنیم، سرویس اطلاعاتی ترکیه موفق شد، یک شهروند ایتالیایی را که سال 2018 در کنیا ربوده شده و به سومالی منتقل شده بود آزاد کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بر اساس گزارش اسپوتنیک ترکیه، سیلویا رومانو دختر 25 ساله اهل ایتالیا در نوامبر سال 2018 از منطقه چاکاما در کنیا ربوده شد. سال 2019 مقامات ایتالیایی از ترکیه برای آزادی وی طلب همکاری کردند و پس از یکسال سازمان میت موفق به یافتن وی شد.

وی شب گذشته پس از آزادی به موگادیشو پایتخت سومالی منتقل شده و به مقامات ایتالیایی تحویل داده شد.

بر اساس گزارش نشریات ایتالیایی، رومانو تحت عنوان کمکهای خیرخواهانه در کشورهای آفریقایی مشغول فعالیت بوده است.

این عملیات به صورت مشترک از سوی سازمانهای امنیتی سومالی، ایتالیا و ترکیه انجام گرفت.

معاون وزیر خارجه ایتالیا در این خصوص طی مصاحبه ای اعلام کرد: مشخص شدن محل حضور رومانیو و وضعیت سلامتی وی از سوی ترکیه انجام گرفت.

رومانو در بازگشت به کشورش مورد استقبال نخست وزیر و وزیر خارجه ایتالیا قرار گرفت.

انتهای پیام/

R1396/P/S8,88,1414/CT10 واژه های کاربردی مرتبط ترکیه

منبع: تسنیم

کلیدواژه: ترکیه ترکیه ربوده شد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۹۰۹۰۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سفر موفق رئیس جمهور ایران به اسلام آباد یک «تحول بزرگ» است

   به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری صدا و سیما؛ از اسلام آباد، «خواجه آصف» وزیر دفاع پاکستان در گفتگو با شبکه خبری «جیو تی وی‌» گفت: سفر رئیس جمهوری اسلامی ایران به پاکستان موفقیت آمیز بود.
وی در خصوص رایزنی های انجام شده میان مقامات دو کشور درباره طرح انتقال گاز ایران به پاکستان موسوم به «آی پی» گفت: این پروژه حتما تکمیل خواهد شد.
وی با بیان اینکه به زودی راهکار هایی برای تکمیل این طرح مهم ایجاد خواهد شد افزود: با توجه به ناآرامی هایی که کشورهای منطقه با آن مواجه هستند و همچنین افزایش مداخله قدرت های غربی در امور منطقه از طریق جنگ های نیابتی، تمام ذینفعان منطقه باید بر روی یک پلت فرم مشترک گرد هم آیند تا از منافع خود محافظت کنند.
وی با انتقاد شدید از رویکرد قدرت های استعماری در جهان بویژه فراموش کردن تمامی قوانین بین‌المللی و انسانی از سوی کشورهای غربی درقبال رژیم صهیونیستی گفت: ما همیشه از کشورهایی که در مقابل این رویکرد استعماری ایستادگی کرده و آنها را شکست می دهند حمایت می کنیم.
این اظهارات وزیر دفاع پاکستان درحالی مطرح می‌شود که همزمان با سفر موفق دکتر سید ابراهیم رئیسی و هیئت بلندپایه کشورمان به پاکستان که دستاور های بزرگی همچون امضای چندین تفاهم‌نامه همکاری دوجانبه و هدف گذاری تجارت ۱۰ میلیارد دلاری با پاکستان را در پی داشته است، آمریکا در ادامه رویکرد تکراری خود مبنی بر سنگ اندازی در روابط اسلام آباد - تهران، پاکستان را برای تحریم احتمالی درصورت گسترش روابط با ایران تهدید کرد.

دیگر خبرها

  • سفر موفق رئیس جمهور ایران به اسلام آباد یک «تحول بزرگ» است
  • رئیس‌جمهور مصر به ترکیه سفر می‌کند
  • آینده نامشخص ژاوی در بارسلونا از نگاه فابریتزیو رومانو
  • جایزه جشنواره ایتالیایی برای «در سایه سرو»
  • اتفاق تلخ در میلان: آتش زدن پیراهن زلاتان (عکس)
  • اهداف سه‌گانه اردوغان از سفر به عراق چه بود؟
  • شکار بزرگ لیورپول از ایتالیا
  • مریوان، قلمرو حکمرانی وانتی‌ها
  • قهرمانی تاریخی اینتر در ایتالیا؛ فتح بیستمین اسکودتو با شکست میلان
  • گفتگو با حمید معصومی نژاد؛ از قبولی در آزمون ورودی پزشکی در رم تا پیشنهاد بازیگری (+عکس)