Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-04-23@22:52:57 GMT

جوان بجنوردی گیت و تونل ضدعفونی ساخت

تاریخ انتشار: ۲۲ اردیبهشت ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۹۰۹۵۷۹

جوان بجنوردی گیت و تونل ضدعفونی ساخت

مهیار مشایخی روز دوشنبه به خبرنگار ایرنا اظهار داشت: این سازمان مجوز ساخت دستگاه‌های یاد شده را صادر کرده است.

وی گفت: برنامه‌ریزی شده تا در چند روز آینده خط تولید این دستگاه‌ها و ماشین آلات صنعتی مرتبط با آن در استان راه اندازی شود.

عارف کریمی که دانشجوی ترم آخر مهندسی پزشکی دانشگاه آزاد اسلامی است به خبرنگار ایرنا گفت: طراحی و ساخت این دستگاه ها با تلاش شبانه روزی یک تیم کاری در مدت ۲۰ روز  انجام شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی  گفت: این دستگاه طبق خواسته اپراتور و به صورت کاملا اتوماتیک و هوشمند افراد و سطوح مورد نظر را از تمامی زوایا ضد عفونی می کند.

کریمی با بیان اینکه دستگاه ها با قابلیت صرفه جویی در مصرف برق دارای سنسور حرکتی به منظور تشخیص ورود فرد به داخل است افرود: از این دستگاه می توان در بیمارستان ها ادارات، بانک ها، دانشگاه ها و تمامی مراکز تجاری و دیگر اماکن عمومی و پرتردد استفاده کرد و قابل تولید در رنگ و جنس و اندازه های مختلف است.

این عضو انجمن نخبگان و پژوهشگران جوان کشور گفت: این دستگاه دارای جواز تاسیس برای تولید، طراحی و مونتاژ از وزارت و سازمان صنعت، معدن و تجارت و دارای شماره تاسیس و کد است.

وی در مورد هزینه تولید این دستگاه گفت: تاکنون حدود ۹میلیارد و ۸۰۰ میلیون ریال برای تولید این دستگاه هزینه شده و قیمت فروش آن نصف موارد مشابه خارجی و داخلی آن است.

وی با بیان این که صفر تا صد این دستگاه تولید داخل است گفت: در استان های دیگر نیز این دستگاه وجود دارد اما تاکنون فقط در خراسان شمالی توانسته ایم مجوز و کد تاسیس آن را دریافت کنیم.

وی از استقبال خوب مردم از این دستگاه خبر داد و اظهار داشت: اگر بخواهیم مشابه یا دستگاه را از کشورهای دیگر وارد کنیم هم به علت تحریم ها با مشکل مواجه می شویم و هم قیمت آن بیشتر خواهد بود

منبع: جماران

کلیدواژه: سهام عدالت بودجه 99 ویروس کرونا بیمارستان دانشگاه آزاد اسلامی سازمان صنعت معدن و تجارت شبانه روزی صرفه جویی در مصرف سهام عدالت بودجه 99 ویروس کرونا امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی دستگاه ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۹۰۹۵۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تولید ماهیانه شیر خشک به ۲۰ هزار تن رسید

سیاوش سلیمی در گفت و گو با باشگاه خبرنگاران جوان، گفت: بنابر آمار در فروردین ماه ۱۸ تا ۲۰ هزار تن شیر خشک تولید می شود.

به گفته او، دامداران خواستار افزایش قیمت شیر خام هستند که امیدواریم اصلاح قیمت منطقی باشد، از این رو باید منتظر ماند و دید که وزارت جهاد و سازمان حمایت به چه نتیجه ای می رسد.

سلیمی دپوی کنونی شیر خشک در کارخانجات را بیش از ۴۵ هزار تن اعلام کرد و افزود: با توجه به کاهش قدرت خرید خانوار، شیرخام بیشتری روانه کارخانجات شیرخشک می شود.

رئیس انجمن تولیدکنندگان شیرخشک صنعتی ادامه داد: بنابر آمار به طور معمول ماهانه ۹ تا ۱۰ هزار تن شیر خشک صادر می شود. سال گذشته مجموع صادرات ۱۲ ماهه شیر خشک حدود ۱۰۰ هزار تن بوده است.

او قیمت کنونی هر کیلو شیر خشک در بازارهای جهانی را ۲ دلار اعلام کرد و گفت: علی رغم پیگیری های مکرر، هنوز تعرفه گمرکی اصلاح نشده است که براین اساس صادرکنندگان رغبتی به صادرات ندارند.

باشگاه خبرنگاران جوان اقتصادی صنعت ، تجارت و کشاورزی

دیگر خبرها

  • ۲۳۰۰ قطعه زمین ویژه‌ طرح جوانی جمعیت در بیرجند آماده واگذاری است
  • توزیع روزانه قارچ به ۵۵ تن رسید
  • بوکسور بجنوردی در مسابقات بین‌المللی بیشکک قرقیزستان نقره‌ای شد
  • مراسم یادبود آیت الله موسوی بجنوردی (ره) در موسسه یاسین + تصاویر
  • تلاش جوان فلسطینی برای تولید نشاء سبزیجات در فلسطین
  • تولید ماهیانه شیر خشک به ۲۰ هزار تن رسید
  • ساخت ۸۰ هزار واحد نهضت ملی مسکن در سراسر کشور کلید خورد
  • عدم توجه به جلوی راننده ۲۰۶ حادثه ساز شد 
  • اهدای پنج دستگاه ویلچر به افراد دارای معلولیت
  • راهنمای خرید انواع کلید حرارتی زیمنس