Web Analytics Made Easy - Statcounter

بنابر پیگیری‌های انجام شده درباره میزان خسارات وارده به مسجد «مالک اشتر» ستاد ناجا که در عملیات ایزوگام دچار حریق شده بود، مشخص شد خسارات ناچیزتر از آن است که نیاز به بازسازی باشد.

خبرگزاری شبستان، گروه مسجد و کانون ‌های مساجد: بیستم اردیبهشت ماه، در پی اجرای عملیات ایزوگام و بر اثر سهل انگاری کارگران، گنبد مسجد مالک اشتر ستاد فرماندهی ناجا دچار حریق و آتش سوزی شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

بنا بر گزارش پایگاه خبری پلیس، عوامل آتش نشانی بلافاصله در محل حادثه مسجد مالک اشتر حاضر و مشغول اطفای حریق شدند و طبق آخرین گزارش ها، این حادثه هیچ گونه تلفات جانی نداشته است.

 

این گزارش می افزاید: با وجود شعله های آتش که در نگاه اول به نظر می رسد موجب تخریب زیاد این مسجد شده، ولی بنا بر شواهد، حقیقت این است که به دلیل مواد کامپوزیت موجود در ایزوگام این اتفاق روی داده است؛ به عبارت دیگر شعه ور شدن آتش به دلیل گستردگی آن نبوده بلکه به دلیل وجود ماده ای بوده که طبیعتا میزان واکنش آن به حریق زیاد است.

 

بر این اساس اعلام شده که اصلا موضوع بازسازی مسجد مالک اشتر مطرح نیست زیرا میزان خسارت واردشده بسیار کم است و صرفا محدود به بخشی از گنبد این مسجد می شود.

 

نکته حائز اهمیت دیگر این است که مسجد مالک اشتر ستاد ناجا همچون سایر مساجد کشور در پی شیوع ویروس کرونا تعطیل شده است و فعالیت آن پس از اظهار نظر ستاد ملی مبارزه با کرونا دوباره از سر گرفته خواهد شد که طبیعتا تا آن زمان کار مرمت این خانه خدا که پیش از این آتش سوزی جزئی در حال انجام بود، پی گیری شده و به پایان می رسد.

پایان پیام/397

منبع: شبستان

کلیدواژه: ستاد ناجا مسجد مالک اشتر حریق مسجد مالک اشتر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۹۰۹۵۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(ویدیو) افشاگری مالک تلگرام درباره جاسوسی از کاربران

طبق ادعای دورف، سازمان‌های اطلاعاتی آمریکا به‌دنبال ایجاد در پشتی در تلگرام برای جاسوسی از کاربران بودند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی منبع: دیجیاتو

دیگر خبرها

  • پیوند مسجد و جوانان نقطه مثبتی در احیای کارکردهای مسجد است
  • حریق در کارگاه مکانیکی در شهر دولت آباد
  • آتش سوزی مرگبار در شرق تهران
  • اطفای حریق انبار ضایعات در دورود
  • نماینده ولی فقیه در امور حج و زیارت: بقیع باید بازسازی شود
  • کشتی حامل تجهیزات برای غزه دچار حریق شد
  • پنتاگون: کشتی حامل تجهیزات برای غزه دچار حریق شد
  • (ویدیو) افشاگری مالک تلگرام درباره جاسوسی از کاربران
  • فیلم/ آتش سوزی مرگبار خانه‌ای در مجیدیه
  • مرگ دردناک مرد میانسال در میان شعله‌های آتش