Web Analytics Made Easy - Statcounter

اطلاعیه سازمان سنجش درباره اعلام زمان مصاحبه اختصاصی معرفی‌شدگان در رشته‌های تحصیلی پردیس‌های دانشگاه فرهنگیان و تربیت دبیر شهیدرجایی در مرحله تکمیل ظرفیت کنکور ۹۸ منتشر شد. به گزارش خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، اطلاعیه سازمان سنجش آموزش کشور درباره اعلام زمان و محل انجام مصاحبه اختصاصی و بررسی صلاحیت‌های عمومی از معرفی‌شدگان بومی استان‌های ایلام، البرز، بوشهر، تهران، سیستان و بلوچستان و خوزستان در رشته‌های تحصیلی پردیس‌های دانشگاه فرهنگیان و دانشگاه تربیت دبیر شهیدرجایی در مرحله تکمیل ظرفیت آزمون سراسری سال ۱۳۹۸ منتشر شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



براساس این اطلاعیه، پذیرفته‌شدگان رشته‌های تحصیلی آزمون سراسری سال ۹۸ که در ردیف معرفی‌شدگان هر یک از رشته‌های تحصیلی پردیس‌های دانشگاه فرهنگیان در مرحله تکمیل ظرفیت قرارگرفته‌اند، درصورتی که برای انجام مراحل مختلف مصاحبه، معاینه مراجعه کرده و به عنوان پذیرفته‌شده نهایی هر یک از رشته‌های تحصیلی تکمیل ظرفیت اعلام قبولی شوند، مطابق ضوابط، قبولی قبلی آنان لغو شده و می‌بایست در رشته قبولی جدید (تکمیل ظرفیت) ثبت‌نام و ادامه تحصیل دهند. بنابراین، امکان بازگشت و ادامه تحصیل این دسته از پذیرفته‌شدگان در رشته قبولی قبلی میسر نیست.

داوطلبان بومی استان‌های مذکور که در ردیف معرفی ­شدگان قرارگرفته ­اند، چنانچه در مراحل مصاحبه و سایر مراحل گزینش شرکت کنند و در ردیف پذیرفته ­شدگان نهایی رشته­‌های مربوطه قرار بگیرند، در صورت شرکت در آزمون سراسری سال ۱۳۹۹ مجاز به انتخاب رشته­‌های تحصیلی دوره روزانه نیستند.

اسامی پذیرفته‌شدگان نهائی رشته‌های مربوط پس از انجام مراحل مصاحبه، معاینه و سایر مراحل گزینش و گزینش علمی نهایی از طریق پایگاه اطلاع‌رسانی این سازمان به اطلاع داوطلبان خواهد رسید.

انجام مصاحبه و بررسی صلاحیت­‌های عمومی معرفی شدگان بومی استان‌های ایلام، البرز، بوشهر، تهران، سیستان و بلوچستان و خورستان در رشته‌­های تحصیلی دانشگاه فرهنگیان در مرحله تکمیل ظرفیت آزمون سراسری سال ۱۳۹۸ در دو بخش مجزا خواهد بود که برای کسب اطلاعات بیشتر معرفی‌شدگان می‌توانند به اطلاعیه کامل مندرج در سازمان سنجش به نشانی sanjesh.org مراجعه کنند.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: سازمان سنجش دانشگاه فرهنگیان تکمیل ظرفیت کنکور مرحله تکمیل ظرفیت دانشگاه فرهنگیان آزمون سراسری سال رشته های تحصیلی معرفی شدگان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۹۰۹۶۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

احضار مدیر سپاهان بعد از مصاحبه جنجالی

به گزارش ورزش سه، پس از اظهارات مدیر تیم سپاهان که در خصوص داوری اعتراض کرده و عملکرد داوران را علیه این تیم خوانده بود، فدراسیون به مصاحبه او واکنش نشان داد.

در اطلاعیه فدراسیون فوتبال آمده است: با اعلام کمیته اخلاق، رضا فتاحی – مدیر باشگاه سپاهان اصفهان جهت ادای پاره ای از توضیحات روز چهارشنبه ۵ اردیبهشت ماه باید در محل این کمیته حضور داشته باشد. 
در این اطلاعیه تاکید شده است: عدم حضور مانع از برگزاری جلسه رسیدگی و اتخاذ تصمیم نخواهد بود.

این اولین واکنش رسمی کمیته اخلاق به مقررات جدید پیرامون محدودیت اهالی فوتبال برای صحبت در مورد داوری و تیم حریف است.

دیگر خبرها

  • آخرین تغییرات کنکور؛ «نه» مردان به شغل معلمی
  • تعطیلی برخی واحدهای دانشگاه آزاد در زمان برگزاری کنکور
  • احضار مدیر سپاهان بعد از مصاحبه جنجالی
  • هزینه ۳ میلیونی مرحله مصاحبه برای استخدام آموزگار!
  • راه اندازی دکتری رشته شیمی آلی در دانشگاه مراغه
  • هزینه مرحله مصاحبه آزمون استخدام آموزگار ۳ میلیون تومان است؟
  • اطلاعیه اعلام اسامی چند برابر ظرفیت آزمون استخدامی ویژه رشته شغلی آموزگار ۱۴۰۳
  • ما نخبه نیستیم، عدالت آموزشی در اغماست! / سهم ثروت برای قبولی در رشته‌های پرطرفدار چقدر است؟ +فیلم
  • معرفی برترین‌های جایزه سالانه ادبی بشیر علوی در منطقه دلوار
  • رد ادعای کذب یک رسانه معاند درباره فدراسیون کاراته