Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا- لالیگا تاریخ از سرگیری ادامه فصل 2019/20 را 12 ژوئن (23 خرداد) اعلام کرده است.
به گزارش آریا، با تکمیل فصل 2019/20 لالیگا، تیم های این لیگ می توانند از کسب درآمد حق پخش تلویزیونی اطمینان حاصل کنند. به نقل از AS، باشگاه های رئال مادرید، بارسلونا و اتلتیکو مادرید تمرینات انفرادی را از سر گرفته یا از روز دوشنبه تمرین خواهند کرد اما مقامات بهداشتی کشور از نزدیک همه چیز را زیر نظر دارند چرا که اخیراً پس از بازگشت بازیکنان، 5 مورد مثبت از ویروس کوید 19 در لیگ اسپانیا شناسایی شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


از جمله پروتکل هایی که توسط کمیته لالیگا و شورای عالی ورزش اسپانیا (CSD) در دستور کار قرار گرفته است، رعایت فاصله اجتماعی، آزمایش دقیق از بازیکنان و کادر فنی و استفاده از ماسک های محافظ صورت و دستکش در تمرینات است.
هدف این است که ادامه رقابت های لالیگا در ماه های ژوئن و جولای برگزار شود و ماه آگوست برای برگزاری رقابت های لیگ قهرمانان اروپا و لیگ اروپا کنار گذاشته شده است. اگر شرایط نیاز به تعویق بیشتر داشته باشد، تاریخ 19 ژوئن نیز مورد بررسی قرار خواهد گرفت. بازی های لالیگا در روز های جمعه، شنبه و یکشنبه برگزار خواهند شد و سپس بین روز های سه شنبه تا پنجشنبه نیز ادامه خواهد داشت تا 11 هفته باقی مانده هر چه سریع تر به پایان برسد.
این در حالی است که لالیگا در بیانیه‌ای اعلام کرد تست کرونای 5 بازیکن فوتبال این کشور مثبت از آب درآمده است. به گزارش آاس، پس از شیوع ویروس کرونا و پاندمی شدن آن، فوتبال در سراسر اروپا به حالت تعلیق درآمد. درست در زمانی که سازمان لیگ اسپانیا برای شروع دوباره مسابقات برنامه ریزی می کرد، تست کووید-19 5 بازیکن فوتبال این کشور که هم از لالیگا و هم از دسته دوم اسپانیا هستند، مثبت شد تا دوباره روند شروع دوباره در هاله ای از ابهام قرار بگیرد. اسامی این بازیکنان اعلام نشده، اما این یافته ها مقدماتی هستند و هنوز نتایج بیشتری در انتظار است. لالیگا منتظر است تا قبل از اعلام بیانیه رسمی، جواب تمام آزمایش ها کامل شود. روز گذشته تست تمام بازیکنان بارسلونا منفی اعلام شد و انتظار می رود که از جمعه پیش رو آنها تمرینات خود را شروع کنند. روز پیش هم تست کرونای سه بازیکن شاغل در لالیگا مثبت اعلام شده بود. این بازیکنان تا اطلاع ثانوی در قرنطینه خانگی به سر خواهند برد و حق حضور در تمرینات را نخواهند داشت.
لیگ برتر انگلیس نیز در مسیر بازگشت قرار دارد. انتظار می رود هفته های باقی مانده فصل 2019/20 به زودی پشت درهای بسته پیگیری شود. به دنبال شیوع ویروس کرونا، لیگ برتر انگلیس تعطیل شده است. انتظار می رود این رقابت ها از ماه آینده از سر گرفته شود.
به نقل از تلگراف؛ بوریس جانسون نخست وزیر انگلیس در مصاحبه ساعات پیش خود تایید کرد در صورت تداوم روند فعلی، شرایط برای پیگیری رقابت های ورزشی از ماه ژوئن فراهم خواهد شد. بنابراین لیگ برتر نیز ادامه خواهد یافت. پیش بینی می شود تیم های انگلیسی تا پایان ماه می به تمرینات برگردند و رقابت ها از 12 ژوئن (23 خرداد) از سر گرفته شود.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: لالیگا لیگ برتر انگلیس پشت درهای بسته لیگ برتر رقابت ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۹۰۹۷۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ساعت پخش زنده بازی چلسی و اورتون‌ از تلویزیون+ شبکه ورزش و پخش آنلاین

پخش زنده بازی چلسی و اورتون در چارچوب رقابت‌های لیگ برتر انگلیس از ساعت ۲۲:۳۰ امشب آغاز و از شبکه ورزش و سایت آنتن و آپارات پخش می‌شود.‌

به گزارش خبرگزاری ایمنا، تیم‌های چلسی و اورتون امشب _پنجشنبه شانزدهم فروردین_ در چارچوب رقابت‌های لیگ برتر انگلیس با یکدیگر دیدار خواهند کرد.

ساعت و لینک پخش زنده فوتبال امروز چلسی و اورتون

لیگ برتر انگلیس (چلسی - اورتون) ساعت ۲۲:۳۰؛ پخش زنده از سایت آنتن، سایت آپارات‌، شبکه ورزش

کد خبر 744758

دیگر خبرها

  • جنگ در لیگ برتر حالا جذاب‌ شد!
  • سفر شاگردان الهامی به قائمشهر برای مصاف با تراکتور
  • 10 کیت ماندگار و فراموش‌نشدنی در تاریخ رقابت‌های لیگ برتر انگلیس / فیلم
  • توماس توخل: لیگ برتر انگلیس سخت‌ترین لیگ جهان است
  • واکنش تند پوچتینو به درگیری شاگردانش برسر زدن پنالتی+ فیلم
  • رونالدو حداقل ۲۵ گل برای آرسنال می‌زد
  • خلاصه بازی چلسی 6-0 اورتون (لیگ برتر انگلیس - 2023/24)
  • پایان هفته سی‌و‌سوم لیگ برتر انگلیس با جشنواره گل چلسی
  • راه‌یابی ذوب آهن اصفهان به مرحله نیمه‌نهایی رقابت‌های لیگ برتر بسکتبال کشور
  • ساعت پخش زنده بازی چلسی و اورتون‌ از تلویزیون+ شبکه ورزش و پخش آنلاین