Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش همشهری آنلاین، علی پیوسته در حاشیه بازدید از پروژه پارکینگ طبقاتی نیایش، اعلام کرد: احداث پارکینگ طبقاتی نیایش در ۱۱ طبقه ( ۹ طبقه پارکینگ و ۲ طبقه تجاری) با ظرفیت ۱۲۷۸ خودرو، جهت تامین پارکینگ مورد نیاز مردم برای دسترسی به پارک ملت، پردیس سینمایی ملت و بیمارستان شهید رجایی در دستور کار قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این پروژه تا کنون ۴۷ درصد پیشرفت داشته است و در حال حاضر عملیات خاکبرداری از طبقه منفی ۵ در حال انجام است.

مدیرعامل سازمان مهندسی و عمران شهر تهران ابراز امیدواری کرد که در صورت برطرف شدن موانع اجرایی و مشکلات مالی پروژه، تا پایان سال جاری ۹ طبقه پارکینگ تحویل شهروندان خواهد شد. ۲ طبقه تجاری باقی مانده نیز در صورت تامین منابع مالی مورد نیاز در سال آینده مورد بهره‌برداری قرار خواهد گرفت.

کد خبر 510400 برچسب‌ها طرح‌های عمرانی شهرداری تهران شهر

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: طرح های عمرانی شهرداری تهران شهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۹۰۹۹۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فاز پنجم عمار یاسر به میدان سپاه می‌رسد

معاون فنی و عمرانی شهرداری قم گفت: ادامه فاز پنجم عمار یاسر تا میدان سپاه در دستور کار شهرداری قم در سال ۱۴۰۳ است.

عباس حلوایی‌زاده در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در قم اظهار کرد: پروژه فاز پنجم عمار یاسر یک پروژه بسیار خاص و ویژه است که تملک آن ۵۰ سال به طول انجامید.

وی با اشاره به اینکه تکمیل تونل غدیر معطل تملک این پروژه مانده بود، افزود: طی دو سال گذشته تملک‌ها به پایان رسید و مسیر همسطح باز شد و ما توانستیم اجرای شمع‌ها، سقف و تابلیه تونل را آغاز کنیم.

معاون فنی و عمرانی شهرداری قم با اشاره به اجرای ۸۰۰ متر از پروژه از تقاطع خیابان انقلاب و خیابان معلم به سمت خیابان بیگدلی به صورت تابلیه، خاطرنشان کرد: در سال گذشته این قسمت به انضمام یک رمپ خروجی به سمت خیابان انقلاب تکمیل شد.

حلوایی‌زاده اضافه کرد: سطح صفر پروژه که ۷۷۰ متر تونل از انتهای رمپ تونل تا خیابان شهید فاطمی است با دو محور تندرو و کندرو تکمیل شد.

وی ادامه داد: انجام زیرسازی و روسازی، تأمین شبکه برق و روشنایی و به صورت همزمان جا به جایی تأسیسات که در یک بافت قدیمی هم قرار داشت، از جمله بخش‌های اجرای این پروژه بود.

معاون فنی و عمرانی شهرداری قم تاکید کرد: تلاش کردیم تا فاز به فاز و با هماهنگی شرکت‌های زیرساخت بدون انجام خلل در خدمت‌رسانی به مردم این جابه‌جایی صورت گیرد.

حلوایی‌زاده با اشاره به اینکه در فصل سرما و گرما و در شرایط برفی و بارانی این پروژه تعطیل نشد گفت: توانستیم از آغازین روز سال جدید این پروژه را در اختیار شهروندان قرار دهیم و ادامه مسیر تا میدان سپاه برای سال ۱۴۰۳ برنامه‌ریزی شده است.

کد خبر 745186

دیگر خبرها

  • احداث پارکینگ جدید در مهران
  • شرکت ملی نفت صاحب کارخانه آسفالت می شود
  • بزرگ‌ترین پروژه بازآفرینی شهری پایتخت به کجا رسید؟
  • سرنوشت بلدیه تهران | آیا این بنا امسال افتتاح می شود؟
  • پیشرفت ۷۵ درصدی بزرگ‌ترین پروژه بازآفرینی شهری پایتخت
  • حمایت شهرداری کرمانشاه از احداث پارکینگ طبقاتی در معابر پرتردد شهر
  • فاز پنجم عمار یاسر به میدان سپاه می‌رسد
  • تکمیل مسکن ملی مهرگان دو تا پایان سال 
  • انتظار بهره‌برداری از پل چهارم بشار یاسوج ۶ ساله شد
  • دستگاه‌های اجرایی مرتبط تکمیل به‌موقع پل جدید انجیرلو را به‌صورت مستمر پیگیری کنند