Web Analytics Made Easy - Statcounter

استاندار بوشهر گفت: با توجه به خیز دوباره کرونا در استان خوزستان، کنترل و تب سنجی ورودی و خروجی دیلم با همکاری هلال احمر و نیروی انتظامی انجام شود و مردم شمال استان هم از ترددهای غیرضروری به استان خوزستان جلوگیری کنند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از سپاس؛ عبدالکریم گراوند استاندار بوشهر در نشست ستاد استانی مقابله با کرونا در استان بوشهر گفت: اقدام شرکت هوایی در مورد برخورد با یکی از پزشکان بوشهر در مسیر پروازی تهران به بوشهر، دستور پیگیری این موضوع را به بازرسی استانداری دادم و اینگونه رفتارها نه تنها با کادر درمان بلکه با هیچ شهروندی مناسب نیست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

استاندار در مورد وضعیت بازگشایی مدارس در استان، اظهار کرد: بر اساس تصمیم ستاد ملی از روز شنبه مدارس باز هستند، اما حضور دانش آموزان اختیاری بوده و اجباری نیست. در این زمینه خانواده ها دغدغه ای نداشته باشند.

گراوند افزود: تا ۴۸ ساعت آینده بودجه موجود در حساب بانکی مشترک بین دانشگاه علوم پزشکی و اتاق بازرگانی به حساب دانشگاه علوم پزشکی برای تکمیل بیمارستان شهدای هسته ای واریز شود.

وی بیان کرد: با توجه به نیاز استان به آزمایشگاه های تشخیص کرونا، ایجاد این آزمایشگاه در جنوب استان انجام خواهد شد ضمن اینکه راه اندازی آزمایشگاه تشخیص کرونا در دشتستان هم ضروری است.

 

انتهای پیام//

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۹۱۱۴۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

راکتورهای هسته‌ای بوشهر با پیوست تولید آب احداث شود

به گزارش خبرنگار مهر، آیت الله غلامعلی صفایی بوشهری صبح سه‌شنبه در نشست با مسؤولان انرژی اتمی با تقدیر از پیشرفت‌های صورت گرفته در عرصه انرژی هسته‌ای طی سال‌های اخیر اظهار کرد: در آینده جهان انرژی هسته‌ای یکی از امور بنیادین و راهبردی است و اگر از الان به خودکفایی، تولید و مرجعیت دست پیدا نکنیم دچار مشکل خواهیم شد.

وی بیان داشت: رویکرد خودکفایی، تولید و رسیدن به مرجعیت که در حال حاضر با نگاه مقام معظم رهبری ایجاد شده بسیار ارزشمند است و به خوبی در سازمان انرژی اتمی مدیریت می‌شود.

آیت الله صفایی بوشهری همچنین خواستار ایجاد راکتور تحقیقاتی در بوشهر شد و گفت: تحقق این امر می‌تواند آثار و برکات فراوانی برای استان و کل کشور در پی داشته باشد.

نماینده مقام معظم رهبری در استان بوشهر همچنین ایجاد راکتورهای کوچک و شتاب دهنده الکترون در استان را مورد تاکید قرار داد.

امام جمعه بوشهر ضمن تشکر برای تولید آب از نیروگاه اتمی بوشهر گفت: اگر ۲ راکتور در حال احداث نیز پیوست تولید آب داشته باشد بسیار می‌تواند به شرایط آب استان کمک کند. بوشهر استان کم بارش است و عدم بارش تمام زندگی مردم را تحت تأثیر قرار می‌دهد و مساله آب شرب در تابستان همواره یکی از دغدغه‌های جدی مسئولان است.

کد خبر 6086366

دیگر خبرها

  • قم کمبود پزشک متخصص و عمومی دارد
  • راکتورهای هسته‌ای بوشهر با پیوست تولید آب احداث شود
  • اعزام ۸۵ زائر بوشهری به حج عمره
  • پرواز‌های فرودگاه شیراز؛ سه شنبه چهارم اردیبهشت
  • ارائه خدمات درمانی رایگان به مناسبت هفته سلامت
  • تصاویر جادویی از رعد و برق در ارتفاع بالا از نمای کابین خلبان هواپیما (فیلم)
  • کنترل و مهار پشه آئدس در گیلان
  • پرداخت ۱۲۵ میلیارد تومان مطالبات کادر درمان بوشهر
  • مطالبات کارکنان دانشگاه علوم پزشکی بوشهر پرداخت می‌شود
  • برنامه پرواز‌های فرودگاه شیراز؛ یک شنبه دوم اردیبهشت