Web Analytics Made Easy - Statcounter

محمد جواد آذری جهرمی، وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات با ارسال پیامی از خدمات رسانی مناسب شرکت ملی پست در شرایط شیوع ویروس کرونا تقدیر و تشکر کرد.

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری برنا؛ در پی شیوع ویروس کرونا در کشور و توصیه های اکید مسئولان بهداشتی و درمانی به در خانه ماندن و جلوگیری از گسترش بیشتر این ویروس وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات با ارسال پیامی از تلاش و اهتمام کارکنان شرکت ملی پست و مجموعه مدیریتی آن در جهت خدمت رسانی به مردم در شرایط بحرانی، تقدیر و تشکر کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات از آغازین روزهای این بحران با تاکید بر نقش و اهمیت جایگاه شبکه پستی و لزوم حفظ زنجیره توزیع، حمایت های مالی و پشتیبانی برای تامین اقلام و تجهیزات بهداشتی مجموعه پست کشور را در دستور کار داشت.

بر اساس این گزارش، هم زمان با شیوع بحران فراگیر کرونا و رشد قابل توجه مرسولات پستی بویژه در حوزه تجارت الکترونیک، کارکنان شبکه پستی کشور با رعایت پروتکل های بهداشتی در تمامی فرایندهای عملیات پستی برای ارائه خدمات با کیفیت به هموطنان بار دیگر ظرفیت های کارآمد و موثر این شبکه ارتباطی را آشکار کردند.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: خدمات رسانی وزیر ارتباطات شرکت ملی پست کرونا شیوع ویروس کرونا وزیر ارتباطات

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۹۱۱۹۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یک نشانه مهم زوال عقل در سالمندان

آفتاب‌‌نیوز :

مطالعه‌ای که به تازگی توسط محققان دانشکده بهداشت عمومی جانز هاپکینز در بلومبرگ انجام شده، نشان می‌دهد که احتمال زوال عقل در افراد مسن با شدت بالای کم‌شنوایی بیشتر است، اما این احتمال در بین کسانی که از سمعک استفاده می‌کنند پایین‌تر است.

نتایج حاصل از این مطالعات (روی بیش از ۲۴۰۰ سالمند)، بیانگر این است که کاهش شنوایی ممکن است عاملی در افزایش خطر زوال عقل باشد و بر همین اساس، درمان کم‌شنوایی می‌تواند خطر زوال عقل را کاهش دهد. کاهش شنوایی یک مسئله حیاتی در زمینه سلامت عمومی است و این خطرِ روبه‌رشد که کاهش شنوایی ممکن است با خطر زوال عقل مرتبط باشد]، میلیون‌ها نفر را در جهان تحت تأثیر قرار می‌دهد.

در این مطالعه، ۲۴۱۳ نفر مورد تجزیه و تحلیل قرار گرفتند که حدود نیمی از آن‌ها بالای ۸۰ سال داشتند و طی همین بررسی‌ها ارتباط واضحی بین شدت کم‌شنوایی و زوال عقل در آن‌ها مشاهده شد؛ شیوع زوال عقل در میان شرکت‌کنندگان با کم شنوایی متوسط تا شدید، ۶۱ درصد بیشتر از شرکت‌کنندگانی بود که شنوایی نرمال داشتند. شیوع زوال عقل در ۸۵۳ شرکت‌کننده کم‌شنوا که از سمعک استفاده می‌کردند نیز تا ۳۲ درصد کمتر بود.

چگونگی ارتباط کم شنوایی با زوال عقل هنوز به طور قطع مشخص نیست، اما نتایج این تحقیقات به مجموعه اطلاعاتی که حاصل از بررسی ارتباط جرئی بین کم‌شنوایی و زوال عقل است، اضافه می‌کند.

امید بر این است که به تدریج، اطلاعات کامل‌تری از تأثیر کم‌شنوایی بر عملکرد شناختی و زوال عقل در سالمندان حاصل شود و داده‌های موجود در این زمینه تکامل یابند.

منبع: خبرگزاری تسنیم

دیگر خبرها

  • یک نشانه مهم زوال عقل در سالمندان
  • وزارت ارتباطات به زودی از ماهواره‌های جدید رونمایی می‌کند/ گردشگری در ایران رشد کرده است/ بدهی های ایران به بانک توسعه اسلامی صفر شد
  • یک همه‌گیری دیگر در راه است!
  • اقتصاد دیجیتال وضعیت بیکاری و اقتصادی را کردستان بهبود می بخشد
  • معاون وزیر ارتباطات : شبکه اپراتور مدعی نارضایتی مردم از کیفیت شبکه به دلیل استفاده از مودم بومی قابل بررسی است
  • نیروگاه برقِ ری آماده خدمات رسانی در فصل تابستان
  • شیوع آنفلوانزای پرندگان در آمریکا
  • ایرلند: ۱۰۰ درصد فلسطینیان غزه با شبح قحطی مواجه هستند
  • قطعی ۱۲ ساعته گاز در برخی مناطق رشت و خمام
  • تودیع و معارفه رؤسای قدیم و جدید دانشگاه شهید محلاتی قم