Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-04-19@21:16:27 GMT

تعریف فدراسیون فوتبال در اساسنامه جدید مشخص شد

تاریخ انتشار: ۲۲ اردیبهشت ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۹۱۱۹۷۳

دبیرکل فدراسیون فوتبال در خصوص نشست هیات رئیسه فدراسیون فوتبال که حدود ۱۰ ساعت به طول انجامید، توضیحاتی را ارائه کرد.

به گزارش تابناک ورزشی، و به نقل از سایت رسمی فدراسیون فوتبال، مهدی محمد نبی، دبیرکل فدراسیون فوتبال در خصوص برگزاری نشست هیات رئیسه فدراسیون فوتبال گفت: این جلسه با حضور کلیه اعضا و تقریبا به مدت ۱۰ ساعت به طول انجامید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

با توجه به پیشنهادات واصله از اعضای مجمع در خصوص اساسنامه و همچنین بر اساس الزامات فیفا و با رعایت قوانین داخلی کشورمان، به یک جمع بندی رسیده و موارد بررسی شده برای فیفا ارسال خواهد شد تا نظرات مشورتی فدراسیون جهانی در این زمینه اخذ و نهایتا برابر مفاد اساسنامه، مجددا به اعضای مجمع ارائه خواهد شد.

وی در ادامه گفت: یکی از مواردی که در این نشست بررسی شد، بحث ماده یک در اساسنامه بود. در این ماده مشخصا اعلام می‌شود که فدراسیون فوتبال به عنوان نهاد عمومی غیر دولتی است.

وی در ادامه درباره تعداد اعضای مجمع گفت: در خصوص تعداد اعضای مجمع که با شیب ملایمی به جهت رعایت اصول ورزش فوتبال و همچنین مشارکت واقعی اعضا، افزایش خواهیم داشت از جمله سهم حضور بانوان نیز در این بخش بیشتر شده است.

دبیرکل فدراسیون فوتبال در ادامه در خصوص ارکان مستقل فدراسیون گفت: در این خصوص باید بگویم که دقیقا متعاقب با ارجاعات (رفرنس های) بین المللی عمل شد. بر همین اساس اعضای کمیته‌های ارکان قضایی، کمیته حسابرسی و کمیته انتخابات می‌بایست طی فرآیند قانونی توسط مجمع انتخاب شوند.

محمد نبی در پایان در خصوص اینکه اعضای هیات رئیسه درباره سایر موارد چه تصمیماتی گرفتند، گفت: اساسا رعایت الزامات مراجع بالادستی و تطبیق با قوانین و مقررات داخلی کشورمان از اصول تصمیم گیری در این جلسه ملاک عمل بوده است.

منبع: تابناک

کلیدواژه: ویروس کرونا موشک کروز دعای روز هفدهم رمضان ناوچه کنارک ناو جماران فدراسیون فوتبال اساسنامه فدراسیون فوتبال اصلاح اساسنامه تابناک ورزشی هیات رئیسه ویروس کرونا موشک کروز دعای روز هفدهم رمضان ناوچه کنارک ناو جماران فدراسیون فوتبال اعضای مجمع

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۹۱۱۹۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعزام ۹ ورزشکار به مسابقات دوومیدانی جوانان آسیا

نفرات اعزامی به رقابت‌های دوومیدانی قهرمانی جوانان آسیا مشخص شدند. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، پس از برگزاری دو مرحله مسابقه انتخابی و با تصمیم اعضای کمیته فنی فدراسیون، ملی‌پوشان اعزامی به رقابت‌های دوومیدانی قهرمانی جوانان آسیا مشخص شدند.

سرپرست دوومیدانی: حقوق رسولی را داده‌ایم؛ احتمالاً یادش رفته

 

سجاد آقایی، محمد حسام مظفری، علی سروری، ارشیا مصدقی و مهدی هفت چشمه در بخش پسران و همچنین الناز موسایی، نازنین فاطمه عیدیان، مانا حسینی و ملیکا نوروزی در بخش دختران ترکیب تیم ایران در این مسابقات را تشکیل خواهند داد.

همچنین زهرا نبی‌زاده و ایمان روغنی بعنوان مربی و قاسمعلی فیروزی بعنوان سرپرست، اعضای کادر فنی تیم اعزامی کشورمان به مسابقات قهرمانی جوانان آسیا خواهند بود.

رقابت‌های دوومیدانی قهرمانی جوانان آسیا طی روزهای 5 الی 8 اردیبهشت ماه به میزبانی شهر دبی در کشور امارات برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • رئیس هئت موتورسواری و اتومبیلرانی استان کردستان انتخاب شد
  • انتخاب اعضای هیئت رئیسه فدراسیون سه گانه
  • حججی رئیس فدراسیون سه‌گانه شد
  • اعزام ۹ ورزشکار به مسابقات دوومیدانی جوانان آسیا
  • برگزاری مجمع عمومی عادی به طور فوق العاده شرکت سمیکو
  • گذر نهضت سوادآموزی از وضعیت حاضر به مدل‌های جدید طبق برنامه هفتم
  • واکنش اسبقیان به ادعای وزیر اقتصاد در مورد مسائل مالی فدراسیون فوتبال+فیلم
  • حججی رئیس فدراسیون ترای اتلون شد
  • محمدکاظم حجج رییس فدراسیون ورزش‌های سه گانه شد
  • شادی پریدر از سرپرستی فدراسیون شطرنج استعفا داد