Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-24@11:56:33 GMT

جزئیات همکاری گروه‌های جهادی دانشگاه آزاد با سامانه 4030

تاریخ انتشار: ۲۲ اردیبهشت ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۹۱۲۰۰۳

جزئیات همکاری گروه‌های جهادی دانشگاه آزاد با سامانه 4030

مدیرکل دفتر توسعه خدمات سلامت دانشگاه آزاد اسلامی گزارشی درخصوص همکاری گروه‌‌های جهادی دانشگاه آزاد با سامانه 4030 ارائه کرد.

به گزارش گروه علمی و دانشگاهی خبرگزاری فارس به نقل از روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی، امین قاسم بگلو مدیرکل دفتر توسعه خدمات سلامت دانشگاه آزاد اسلامی با اشاره به راه اندازی سامانه پاسخگویی تلفنی ۴۰۳۰ توسط ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) با همکاری وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی کشور، گفت: دانشگاه آزاد اسلامی از ابتدا با سه گروه مختلف جهادی با عناوین «دانشگاه آزاد اسلامی»، «دانشگاه علوم پزشکی آزاد اسلامی تهران» و «منتظران ولی عصر (عج)» با سامانه ۴۰۳۰ همکاری داشته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه اقدامات انجام شده توسط جهادگران دانشگاه در سامانه ۴۰۳۰ به صورت حضوری و غیر حضوری صورت گرفته، افزود: در مشاوره تلفنی به صورت حضوری، جهادگران و متقاضیان مشاوره تلفنی دانشگاه آزاد اسلامی در کابین های پاسخگویی در شهر تهران مستقر شده و در شیفت های مختلف مشاوره تلفنی را انجام می دهند.

بگلو اظهار داشت: در مشاوره تلفنی غیر حضوری این امکان فراهم بود تا جهادگران دانشگاه آزاد اسلامی از سراسر کشور بتوانند در جهت کمک به هموطنان اقدام کنند، در این مدت طیف وسیعی از گروه‌های علوم پزشکی داوطلب این دانشگاه اعم از متخصص، هیأت علمی، کارشناس و دانشجو با سامانه ۴۰۳۰ همکاری پر رنگی داشتند.

مدیرکل دفتر توسعه خدمات سلامت دانشگاه آزاد اسلامی ادامه داد: در مشاوره تلفنی غیر حضوری تا کنون استعلام اسامی ۹۳۷ داوطلب جهادی دانشگاه آزاد اسلامی در سامانه ۴۰۳۰ از واحدهای دانشگاهی سراسر کشور و از گروه های مختلف علوم پزشکی اعم از هیأت علمی و دانشجویان پزشکی شامل متخصصان پزشکی اعم از زنان، کودکان، روانپزشکی، جراح و پزشک عمومی، اینترن‌های پزشکی، پرستاری، مامایی، روانشناسی، اتاق عمل، هوشبری، فوریت‌های پزشکی، بهداشت عمومی، میکروبیولوژی، فیزیولوژی و انگل شناسی (بر اساس تخصص به گروه‌های ۱۰۰ نفره) صورت گرفته است.

وی با اشاره به آماری از تعداد مکالمه داوطلبان و مشاوران تلفنی دانشگاه آزاد اسلامی با سامانه ۴۰۳۰ گفت: از تاریخ ۵ فروردین تا ۱۳ اردیبهشت سال جاری، داوطلبان و مشاوران تلفنی دانشگاه آزاد اسلامی تعداد ۷۲ هزار و ۴۹۴ مکالمه و در مجموع معادل ۳ هزار و ۶۵۲ ساعت و ۵۳ دقیقه و ۱۰ ثانیه با سامانه مذکور همکاری داشته‌اند.

بگلو خاطرنشان کرد: این همکاری توسط مشاوران تلفنی این دانشگاه در خصوص بیماری کووید ۱۹ در کنار سایر متقاضیان و داوطلبان ادامه دارد و در طی شبانه روز پاسخگویی تلفنی به هموطنان ارائه می شود.

مدیرکل دفتر توسعه خدمات سلامت دانشگاه آزاد اسلامی اظهار داشت: دانشجویان، اعضای هیأت علمی و کارکنان جهادگر و علاقه‌مند (در رشته های مختلف علوم پزشکی، دامپزشکی و روانشناسی بالینی و سلامت) می توانند در سامانه جهادی این دانشگاه به آدرس jahadeazad.healthehr.ir ثبت نام کرده تا از توانایی و دانش آنان در مواقع بحرانی و اردوهای جهادی جهت همیاری به هموطنان در ایام مختلف کمک گرفته شود.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: سامانه 4030 جهادگران مشاوره تلفنی سامانه ۴۰۳۰ علوم پزشکی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۹۱۲۰۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز پذیرش دانشجوی دکتری بدون آزمون در دانشگاه آزاد

به گزارش خبرگزاری مهر، بر اساس اعلام دانشگاه آزاد ثبت نام از روز شنبه ۱ اردیبهشت ماه آغاز و تا روز دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ادامه دارد.

داوطلبان می توانند با مراجعه به سامانه ثبت نام الکترونیکی مرکز سنجش، پذیرش و فارغ التحصیلی به آدرس www.azmoon.org پس از مطالعه دفترچه راهنما و در صورت داشتن شرایط ویژه استعدادهای درخشان مقطع دکتری تخصصی ابتدا نسبت به خرید کارت اعتباری اقدام و سپس با ورود به سامانه نسبت به ثبت نام و انتخاب رشته / محل های درخواستی اقدام کنند.

همچنین لازم است پس از انتخاب رشته/محل، کد رهگیری و نسخه چاپی ثبت نام داوطلب تهیه و تا زمان اعلام نتایج حفظ شود.

کد خبر 6086639

دیگر خبرها

  • مستند ستاره دنباله دار؛ روایت حضور جهادگران اصفهانی در بزنوید لرستان +فیلم
  • آغاز پذیرش دانشجوی دکتری بدون آزمون در دانشگاه آزاد
  • روز پرکار دانشگاه آزاد کرمانشاه با امضای ۲ تفاهم‌نامه همکاری
  • میزبانی دانشگاه آزاد بجنورد از داوطلبان آزمون سراسری در سه گروه آزمایشی اصلی
  • دانشگاه آزاد نور میزبان یک‌هزار و ۳۷۸ داوطلب آزمون سراسری ۱۴۰۳
  • محل‌های رفع نقص کارت ورود به جلسه آزمون سراسری در مازندران
  • ویزیت رایگان اردو‌های جهادی در مناطق محروم روستایی بخش کوهسار سلماس 
  • اهداف تفاهم‌نامه دانشگاه آزاد شبستر و آموزش و پرورش استان آذربایجان‌شرقی
  • تحصیل ۴۱۸ دانشجوی دکتری در دانشگاه آزاد کهگیلویه و بویراحمد
  • تجلیل از دانشجویان فعال در برگزاری انتخابات اسفندماه شیراز