Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش همشهری آنلاین، مجتبی یزدانی، معاون خدمات شهری شهرداری تهران در نشست مشترک با مسئولان اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان تهران با اشاره به امضاء تفاهم‌نامه با شرکت آب و فاضلاب استان تهران و حل موضوعات مشترک حوزه خدمات شهری با شرکت آب و فاضلاب استان تهران، گفت: در حال حاضر مشکلی در راستای موضوعات مشترک با شرکت آب و فاضلاب استان تهران وجود ندارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

یزدانی افزود: همچنین تفاهم‌نامه‌های دیگری نیز در خصوص موضوعات مختلف با وزارت نیرو، اصناف، وزارت جهاد کشاورزی و ... منعقد شده که اکثر موضوعات در فضای تعاملی و گفت‌وگو حل و پیشرفت‌های بسیار خوبی در رفع موضوعات فی‌مابین انجام شده است.

معاون خدمات شهری شهرداری تهران در بخش دیگری از سخنان خود گفت: با توجه به اهمیت حفظ و نگهداری از اراضی و پارک‌های جنگلی، پیش‌بینی‌های لازم برای استقرار نیرو و تجهیزات در ۵ پارک جنگلی سطح شهر تهران در راستای کمک و همکاری مناسب به بحث اطفاء حریق بنا بر وسعت آنها انجام شود.

طاهری، مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری استان تهران نیز در این جلسه ضمن تقدیر و تشکر از سازمان آتش‌نشانی شهر تهران در راستای حفاظت از جنگل‌ها و مراتع و جلوگیری از آتش‌سوزی در این نقاط، گفت: اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان تهران آمادگی دارد که عرصه‌های ملی خالی و بدون معارض، پس از شناسایی توسط سازمان بوستان‌ها و فضای سبز شهر تهران و مناطق ۲۲گانه را در اقدامی مشترک و مشارکتی به فضای سبز تبدیل کند.

همچنین طاهری در این جلسه بر رفع مشکلات شهرداری و سازمان مدیریت پسماند از حیث تحویل عرصه‌های مناسب در ساماندهی پسماندهای عمرانی و ساختمانی و جانمایی‌های جدید دفع، تاکید کرد.

کد خبر 510460 برچسب‌ها خدمات شهری فضای سبز

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: خدمات شهری فضای سبز استان تهران خدمات شهری فضای سبز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۹۱۲۲۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تجلیل از فعالان عرصه سلامت چهارمحال و بختیاری

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مرکز چهارمحال و بختیاری؛ رئیس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی استان در همایش تجلیل از فعالان و حامیان عرصه سلامت استان گفت: اشتغال در عرصه سلامت، نعمتی بزرگ از سوی خداوند است چراکه فعالیت برای احیای جان مردم، مراقبت از سلامت و پیشگیری از بیماری هاست.
اعرابی افزود: همواره خودمراقبتی، رعایت بهداشت و پیشگیری از ابتلا به بیماری مقدم بر امر درمان است.
وی گفت: اجرای برنامه غربالگری پرفشاری خون در قالب پویش ملی سلامت، سبب شد بیش از ۱۰ هزار نفر در استان از بیماری خاموش و بی علامت فشارخون بالای خود مطلع شوند و این یعنی پیشگیری از ۱۰ هزار نیازمند دیالیز در آینده.
اعرابی افزود: ایجاد و توسعه شبکه‌های بهداشت یکی از افتخارات بعد از پیروزی انقلاب اسلامی است، بطوری که هم اکنون بیش از ۹۵ درصد جمعیت استان به خدمات سطح یک بهداشت دسترسی دارند.
وی گفت: اجرای «قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت» و برنامه «سلامت خانواده و نظام ارجاع» نیازمند مشارکت همگانی است.
در این مراسم از ۱۰۰ فعال حوزه سلامت چهارمحال و بختیاری تجلیل شد.

دیگر خبرها

  • تخلیه ماهانه۵۰۰ تن زباله و لجن از کانال‌ های آب تهران | روایت کارگرهایی که در مسیر پاکسازی کانال‌های شهر جان می‌ دهند
  • سایبان خودرو بدون پایه
  • تجلیل از فعالان عرصه سلامت چهارمحال و بختیاری
  • آخرین وضعیت ساخت بزرگراه شوشتری در تهران | ۲۶ معارض تجاری و مسکونی در مسیر این بزرگراه خریداری شد
  • جای خالی آموزش‌های شهروندی در تهران | ۴۰۰ مسجد در طرح فرهنگی آرمان ۱ و ۲ فعالیت کردند
  • افزایش ۶۷ درصدی شناسایی انشعاب غیرمجاز آب در گیلان
  • تبدیل دره مخوف تهران به بزرگترین مرکز تفریحی شهر | پاتوق معتادها به اکوپارک تبدیل می‌ شود
  • الحاق ۱۵۰ هکتار زمین به محدوده شهر هشترود
  • الحاق ۱۵۰ هکتار به محدوده شهر هشترود
  • امسال ۵۰۰ اتوبوس شهری اورهال می‌شود