Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «اقتصاد آنلاین»
2024-04-24@21:05:25 GMT

ام وی ام ۳۱۵، هاچ بک ایمن و راحت

تاریخ انتشار: ۲۲ اردیبهشت ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۹۱۲۲۵۱

ام وی ام ۳۱۵، هاچ بک ایمن و راحت

به گزارش اقتصادآنلاین، در بازار ایران نیز اوضاع به همین شکل است و همین دغدغه ها موجود، حال با وضع تحریم ها بسیاری از خودروهای روز و مونتاژی از بازار ایران رفته اند، که به طور طبیعی بازار خودروهای هاچ بک نیز با محدودیت هایی روبرو شده است، اما در این بین می‌توان به یک خودروی هاچ بک نسبتا مدرن در بازار ایران اشاره نمود و آن هم ام وی ام 315 میباشد، خودرویی که دارای طراحی ایتالیایی میباشد و پلت فرم نسل 2 فولکس واگن گلف، ام وی ام 315 نیز به مانند سایر محصولات ام وی ام دارای اطاقی مستحکم است که در سگمنت خود مناسب و دارای پایداری مناسب و فضای داخلی (ارگونومی مناسب) است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

قطعا پلت فرم مستحکم در کنار طراحی قوی و امکانات معقول ایمنی چون اضافه شدن سیستم پایداری الکترونیکی ( ایی اس پی ) در فیس لیفت جدید آن  در کنار ایربگ های جلو و سیستم های ( ای بی اس و ایی بی دی ) وجهه قابل قبولی را به لحاظ ایمنی به این خودرو ببخشد.

ام وی ام 315 در کنار ظاهر جذاب و مدرن خود در طول 8 سال گذشته از کیفیت مطلوبی نیز برخوردار بوده و در نهایت دارای ارزشی بوده که توانسته توجه بسیاری از خریداران خودروهای هاچ بک را به سمت خود جذب نماید، مزیت دیگر این خودرو فضای راحت داخلی در مقایسه با بسیاری از هاچ بک های موجود بازار است به طوری که نشستن در سمت عقب خودرو در مقایسه با خودروهای هاچ بک رقیب برای این خودرو راحت و آسان میباشد  و همچنین برای استفاده خانوادگی نیز یک هاچ بک مناسب و راحت میباشد، حال شرکت مدیران خودرو آماده میشود تا سومین ورژن این خودرو را با چهره ایی جذاب تر و امکانات بیشتر به بازار عرضه نماید.

منبع: اقتصاد آنلاین

کلیدواژه: خودرو هاچ بک مدیران خودرو ام وی ام ام وی ام 315 هاچ بک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۹۱۲۲۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ساینا، کوئیک،دنا پلاس و تارا اتوماتیک ارزان شدند؛ قیمت خودروهای مونتاژی چقدر پایین آمد؟ | جدول قیمت ها

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از تجارت‌نیوز، قیمت خودرو امروز، سه‌شنبه، ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ کاهشی گزارش می‌شود. البته شدت افت قیمت در محصولات ایران خودرو بیشتر بوده و خودروهای سایر شرکت‌ها غالباً با ثبات گزارش می‌شود.

گرچه کلیت بازار نزولی به نظر می‌رسد، اما در این میان خودروهایی پیدا می‌شوند که از ابتدای امروز، افزایش قیمت عجیب‌وغریبی نسبت به روز گذشته دارند.

برای مثال بهمن G۹ یکی از جدیدترین و بزرگ‌ترین محصولات شرکت بهمن موتور محسوب می‌شود که اخیراً وارد بازار شده و از ابتدای روز جاری رشد قیمتی بالغ‌بر ۹۵ میلیون تومان را به ثبت رساند و به نرخ سه میلیارد و ۳۵۵ میلیون تومان به فروش می‌رسد.

قیمت خودروهای داخلی

افت قیمت خودروهای داخلی از ابتدای امروز به مراتب بیشتر از مونتاژی‌ها گزارش می‌شود.

ساینا دنده‌ای S دوگانه‌سوز از معدود خودروهای دوگانه‌سوز بازار بوده که از ابتدای روز جاری پنج میلیون تومان افت قیمت دارد و به نرخ ۴۶۵ میلیون تومان معامله می‌شود.

کوییک اتوماتیک R یکی از اقتصادی‌ترین محصولات دنده اتومات بازار به شمار می‌رود که ۱۰ میلیون تومان ارزان‌تر از روز گذشته و با ۵۴۵ میلیون تومان خرید و فروش می‌شود.

ماجرای دنباله دار افزایش ۵۰ درصدی قیمت پژو پارس؛ وزیر صمت و شورای رقابت چه می گویند؟ | قیمت های جدید را ببینید

دنا پلاس اتوماتیک سدان محبوب بازار داخلی به شمار می‌رود. این خودرو هم پنج میلیون تومان ارزان‌تر از روز گذشته شده و به کانال یک میلیارد و ۱۰۰ میلیون تومان رسیده است.

تارا اتوماتیک V۲ محصول لوکس ایران خودرو نیز افت ۱۵ میلیون تومانی را به ثبت رسانده و به نرخ ۹۹۳ میلیون تومان به فروش می‌رسد.

قیمت خودروهای مونتاژی

از ابتدای معاملات امروز، قیمت خودروهای مونتاژی به مراتب کمتر از خودروهای داخلی نوسان دارد.

جک J۴ آپشنال یکی از معدود محصولات مونتاژی است که ۱۰ میلیون تومان ارزان‌تر از روز گذشته و با نرخ ۸۸۵ میلیون تومان به فروش می‌رسد.

هایما S۵ اتوماتیک ۶ سرعته، کراس‌اوور مونتاژی ایران خودرو با افت پنج میلیون تومانی نسبت به دیروز، به قیمت یک میلیارد و ۵۱۵ میلیون تومان خرید و فروش می‌شود.

دیگنیتی پرایم که یکی از محبوب‌ترین و لوکس‌ترین محصولات بهمن موتور به شمار می‌رود از صبح امروز ۲۵ میلیون تومان ارزان‌تر شد و با دو میلیارد و ۶۰ میلیون تومان معامله می‌شود.

کد خبر 846559 برچسب‌ها خبر مهم بازار خودرو گروه خودروسازی سایپا خودرو - ایرانی ايران خودرو خودرو مدرن، لوکس و هوشمند

دیگر خبرها

  • قیمت خودرو‌های ایرانی در بازار، چهارشنبه ۵ اردیبهشت+اینفوگرافیک
  • ریزش نرخ دلار چه تاثیری بر قیمت خودروهای داخلی گذاشت؟
  • افت قیمت در اغلب خودروهای داخلی و مونتاژی + جدول
  • ادامه روند نزولی قیمت خودرو در بازار؛کدام خودرو ۴۰ میلیون تومان ارزان شد؟ | جدول قیمت ها
  • قیمت خودرو امروز ۵ اردیبهشت +جدول
  • سود بازار 1100 هزار میلیاردی خودرو
  • ساینا، کوئیک،دنا پلاس و تارا اتوماتیک ارزان شدند؛ قیمت خودروهای مونتاژی چقدر پایین آمد؟ | جدول قیمت ها
  •  قدم جدید مدیران خودرو برای رهبری بازار خودروهای برقی در ایران
  • قیمت خودرو امروز ۳ اردیبهشت +جدول
  • افت قیمت ۴ تا ۱۰۰ میلیون تومانی برخی خودروها در بازار | جدول قیمت خودروهای داخلی و خارجی را ببینید