Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مجلس گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، حجت الاسلام نصرالله پژمانفر، عضو کمیسیون فرهنگی مجلس در نطق میان دستور خود، گفت: اگر نمایندگان مجلس و برخی مسئولان، مردم را فراموش کردند، انقلابیون آنها را هرگز فراموش نخواهند کرد. بنده به نوبه خود از آستان قدس رضوی به دلیل اینکه بی‌سر و صدا و در بالاترین سطح کمک‌هایی را به کارگران و دستفروشان بیکار شده از ویروس  کرونا  پرداخت کرده است، تشکر می‌کنم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او افزود: با توجه به فرمایش مقام معظم رهبری در ستاد ملی مبارزه با  بیماری کرونا و نیاز شدید جامعه به دعا و معنویت که در ماه رمضان اوج آن است، لازم می‌بینم که از این ستاد بخواهم با نظرخواهی و رعایت پروتکل‌های شفاف بهداشتی، فرصتی را برای بهره‌برداری مردم از شب‌های قدر ایجاد کند.

عضو کمیسیون فرهنگی مجلس ادامه داد: کوه خواری و تصرف منابع طبیعی که از سوی دستگاه‌های متولی صورت می‌گیرد بیداد می‌کند، این در حالی است که زمین‌ها و کوه‌های اطراف مشهد در حال تصرف و کوه‌خواری است.

او با بیان اینکه در گام دوم انقلاب باید مجلسی را تشکیل دهیم که اولویت آن مردم باشد و از بدعت‌های قدیمی مانند شام دادن پرهیز شود، گفت: بورس نگرانی‌های زیادی را برای مردم ایجاد کرده و لازم است که صدا و سیما و دیگران آموزش‌های لازم را به مردم بدهند تا مانع از تجمعات مردم معترض در آینده شویم.

عضو کمیسیون فرهنگی مجلس گفت:  تمام تلاش خود را کردیم که مجلس دهم بتواند خدمت شایسته‌ای در کنار خدمات دیگر نظام داشته باشد، اما برخی‌ها نگذاشتند.  در حقیقت مجلس قوانینی را تصویب کرده است، اما نتوانسته در زمینه نظارت بر دولت موفق باشد، بنابراین کارنامه ناموفقی برای مجلس دهم به یادگار گذاشته شد، اما امیدواریم مجلس یازدهم بتواند موفق باشد.

انتهای پیام/

 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: نمایندگان مجلس مجلس شورای اسلامی صحن علنی مجلس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۹۱۲۷۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لایحه دو فوریتی اصلاح قانون تعزیرات حکومتی به مجلس می‌رود

سخنگوی دولت گفت: برای نظارت موثرتر بر بازار، لایحه اصلاحی وزارت دادگستری بر قانون تعزیرات حکومتی با قید دو فوریت مورد موافقت قرار گرفت تا فرآیند رسیدگی سازمان تعزیرات حکومتی را تسریع کند. - اخبار سیاسی -

به گزارش خبرنگار حوزه دولت خبرگزاری تسنیم، علی بهادری‌جهرمی سخنگوی دولت در حاشیه جلسه امروز هیئت دولت در جمع خبرنگاران طی سخنانی بیان کرد: برای نظارت موثرتر بر بازار، لایحه اصلاحی وزارت دادگستری بر قانون تعزیرات حکومتی با قید دو فوریت مورد موافقت قرار گرفت تا هم فرآیند رسیدگی سازمان تعزیرات حکومتی را تسریع کند و هم ضمانت اجرای محکومیت‌ها و مجازات تعزیرات حکومتی را تقویت کند تا در نهایت نظارت موثرتر بر گران‌فروشی، احتکار و تخلفات دیگر انجام شود.

واردات خودرو دنبال می‌شود/ نظر دولت درباره تعطیلی آخر هفته وی افزود: هیئت وزیران به پیشنهاد بانک مرکزی موافقت کرد که سهمیه ایران در صندوق بین‌المللی پول افزایش یابد تا حق امتیاز و حق رأی ایران حفظ شود.

سخنگوی دولت اضافه کرد: پیش از این وزارت آموزش و پرورش، آیین‌نامه‌ای ارتقای مهارت‌آموزی در حوزه آموزش و پرورش ارائه کرده بود که تکالیف متعددی برای دستگاه‌های مختلف در بر داشت و همدلی مناسبی هم از سوی بخش‌های مختلف دولت دریافت کرد و این آیین‌نامه امروز در هیئت وزیران به تصویب رسید. امیدواریم با این اقدام، ارتباط آموزش با صنعت و اشتغال هرچه بیشتر شود.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • لایحه دو فوریتی اصلاح قانون تعزیرات حکومتی به مجلس می‌رود
  • توسلی: رفتار دولت با مردم در بحث خودرو توهین‌آمیز است/ مجلس نظارت جدی بر عملکرد دولت را پیگیری می‌کند + فیلم
  • توسلی : رفتار دولت با مردم در بحث خودرو توهین‌آمیز است/ مجلس نظارت جدی بر عملکرد دولت در زمینه خودرو را پیگیری می‌کند + فیلم
  • اهتمام دهیاران و شوراها در انعکاس مشکلات مردم ضروری است
  • ایجاد هنرستان در همسایگی صنایع آذربایجان غربی
  • احداث آرامستان مطالبه مردم شهریار
  • سخنگوی دولت: پس از بارش‌های اخیر بخشی از حقابه هیرمند آزادسازی شد / معیشت مردم و ایجاد رشد اقتصادی اولویت مذاکرات مشترک دولت و مجلس دوازدهم خواهد بود
  • کاهش تصدی‌ دولت در اقتصاد، زمینه‌ای برای رشد مشارکت مردم در تولید
  • کاهش تصدی‌گری دولت در اقتصاد، زمینه‌ای برای رشد مشارکت مردم در تولید
  • کانال حمید رسایی: نگرانی منتقدان بجاست چون گزینه اصلی مقابل قالیباف است