Web Analytics Made Easy - Statcounter

ملی‌پوش دو و میدانی کشورمان از فراهم کردن شرایط تمرینی خود توسط فدراسیون می گوید.

طرفداری- مهدی پیرجهان، ملی‌پوش دو و میدانی کشورمان در خصوص وضعیت تمرینی خود در این روزهای کرونایی می گوید.

پیرجهان در گفت‌وگو با میزان، در مورد شرایط تمرینی خود اظهار داشت:

شرایط تمرینی‌ام فعلاً در حد نرمال پیش می‌رود و آهسته آهسته سعی در حفظ آمادگی خودم دارم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فعلا که کرونا دست‌بردار نیست و آنقدر شرایط را سخت کرده که مجبورم برای تمرین به مکان‌های خلوت بروم و تمرین کنم. فقط امیدوارم شرایط خیلی زود به حالت اولیه خود برگردد.

وی در مورد اینکه آیا فدراسیون شرایطی فراهم کرده تا بدون مشکل تمرین کنی یا خیر، گفت:

متاسفانه بر عکس توقعی که من داشتم فعلاً حمایت مالی از طرف فدراسیون صورت نگرفته است، البته با این وجود خوشبختانه مسئولان باشگاه پلیمر خلیج فارس از من حمایت‌های خوبی می‌کنند.

ملی‌پوش دو و میدانی در خصوص اینکه آیا در این مدت اخیر به دیدار مبینی سرپرست فدراسیون رفته است یا خیر، توضیح داد:

مبینی از بدو انتخاب شدن به عنوان سرپرست فدراسیون دوومیدانی همه‌ جوره پیگیر حال من و سایر ملی‌پوشان دوومیدانی بوده و به خوبی هم از برنامه و روند تمرینات من مطلع است. خداراشکر این موضوع باعث دلگرمی خیلی زیاد برای من بوده تا با انگیزه بالا به تمریناتم ادامه دهم.

پیرجهان در پایان یادآور شد:

فعلا به خاطر یک سری مشکلات، وضعیت فدراسیون نیز آشفته است و اصلا بحث حقوق ورزشکاران مطرح نیست. البته در عین حال با تلاش‌های مبینی مشکلاتی که به وجود آمده بود توسط او در حال برطرف شدن است. اما در هر صورت باید خیلی زود تکلیف مشخص شود و برنامه‌ریزی‌های دقیق‌تری برای ورزشکاران المپیکی و چه آنهایی که هنوز سهمیه نگرفته‌اند صورت بگیرد تا بیشتر از این زمان را از دست ندهیم.

منبع: طرفداری

کلیدواژه: دو و میدانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۹۱۲۸۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تلاش بی وقفه کارکنان شرکت آب منطقه‌ای یزد در مواجهه با سیل

جواد محجوبی مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای یزد گفت: در بارندگی روز گذشته در استان سستی و ناهمواری جاده‌های غالباً خاکی و صعب العبور و همچنین تاریکی و دید بسیار کم شبانه، مانع از نقش آفرینی و تلاش جهاد گونه در موقعیت‌های پرخطر سیلابی استان نشد. 

وی افزود: علی رغم وجود تهدید‌های جانبی در بارش‌های رگباری کم نظیر اخیر، شب گذشته عوامل فنی و گروه‌های گشت و بازرسی شرکت آب منطقه‌ای یزد در بند‌های خاکی و مسیل‌های در معرض آسیب حاضر شدند و با رصد پیوسته خطرات احتمالی، تمهیدات لازم را پیش بینی کردند. 

گفتنی است مدیرعامل، معاونین و مدیران شرکت علاوه بر حضور شبانه در مکان‌های مذکور، امکانات و ماشین آلات در اختیار را برای حضور میدانی و عملیات عمرانی موردنیاز بسیج کردند. رصد لحظه‌ای آمار بارندگی براساس مدل‌های مختلف علمی و دبی ورودی رودخانه‌ها و بند‌ها و ارسال هشدار‌های لازم به مسئولین ذیربط نیز از مهمترین اقدامات این شرکت در حوادث اخیر محسوب می‌شود. 

شایان ذکر است در بارندگی اخیر، دبی اندازه گیری شده در رودخانه تفت به ۹۲ مترمکعب در ثانیه با دوره بازگشت بیش از ۱۰۰ سال رسید. این حجم از رواناب می‌تواند به خوبی گویای تلاش‌های تاثیرگذار عوامل میدانی کلیه دستگاه‌های ذیربط در مدیریت و کنترل خسارات ناشی از آن باشد.

باشگاه خبرنگاران جوان یزد یزد

دیگر خبرها

  • خبر خروج السنوار از تونل‌های غزه صحت دارد
  • اوکراین میدانی برای آزمودن نظم جهانی آینده است
  • سر بی کلاه دو و میدانی در المپیک؛وضعیت اضطراری
  • تلاش بی وقفه کارکنان شرکت آب منطقه‌ای یزد در مواجهه با سیل
  • چتر حمایتی بانک کشاورزی بر سر کشاورزان کردستانی + فیلم
  • تصویب کمک ۹۵ میلیارد دلاری برای اوکراین و اسرائیل در سنا
  • بازدید میدانی استاندار کرمان از مناطق سیل‌زده شهرستان زرند
  • مازندران رتبه دوم کشور در سطح زیر کشت توت‌فرنگی
  • ۱۷ هزار تن توت فرنگی در مازندران تولید می‌شود
  • (ویدیو) اسرائیل گزارش میدانی بی‌بی‌سی را بازبینی و سانسور کرد