Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدافع پیشین تیم فوتبال منچسترسیتی از مدافع هلندی لیورپول به‌عنوان بهترین مدافع میانی تاریخ لیگ برتر انگلیس یاد کرد. ۲۲ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۳:۴۷ ورزشی فوتبال جهان نظرات - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، وینسنت کمپانی که خود سال‌ها در خط دفاعی تیم فوتبال منچسترسیتی ایفای نقش می‌کرد و یکی از مستحکم‌ترین مدافعان لیگ برتر انگلیس به حساب می‌آمد، از فیرجیل فن‌دایک به‌عنوان بهترین مدافع لیگ برتر انگلیس یاد کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این مدافع هلندی که کمک بسزایی به سرخپوشان مرسی‌ساید برای فتح لیک قهرمانان اروپا در فصل 19-2018 و کسب عناوین قهرمانی در سوپرجام اروپا و جام جهانی باشگاه‌ها کرد، سال گذشته همچنین عنوان مرد سال یوفا را را از آن خود کرد، این در حالی است که حتی تا آستانه کسب جایزه توپ طلا پیش رفت، اما در نهایت رقابت را به لیونل مسی آرژانتینی از بارسلونا واگذار کرد.

کمپانی 34 ساله که خود بین سال‌های 2008 تا 2019 در منچسترسیتی عضویت داشت و با این 12 عنوان قهرمانی از جمله چهار قهرمانی در لیگ برتر انگلیس را تجربه کرد، در گفت‌وگو با شبکه تلویزیونی «اسپورف» بلژیک در پاسخ به این پرسش که «به نظرتان بهترین مدافع میانی تاریخ لیگ برتر انگلیس کیست؟»، گفت: من مایلم فن‌دایک را انتخاب کنم. شاید نام بردنم از فیرجیل کمی عجیب به نظر بیاید، چون پیش از اینکه او در لیگ برتر باشد، مدافعانی همچون جان تری و ریو فردیناند سال‌ها در این لیگ بوده‌اند.

فن‌دایک: به بازنشستگی فکر نمی‌کنم اما شرایط عجیبی خواهد بود

بازیکن - سرمربی تیم فوتبال اندرلخت صحبت‌های خود را این‌طور ادامه داد: نشانه‌هایی که فن‌دایک در سال‌های اخیر از خود نشان داده، او را در سطحی بالا قرار داده است. چیزی که من از فن‌دایک از حیث تأثیر روی تیم دیده‌ام، ارتباطی که او با هم‌تیمی‌هایش دارد و اینکه چطور باعث مستحکم‌تر شدن تیم شده است، باعث می‌شود تا او را انتخاب کنم. لیورپولِ قبل و بعد از فن‌دایک کاملاً متفاوت است و به همین خاطر او را به‌عنوان بهترین مدافع میانی تاریخ لیگ برتر انتخاب می‌کنم.

انتهای پیام/

R1015161/P/S3,1410/CT10 واژه های کاربردی مرتبط لیگ برتر انگلیس لیورپول منچسترسیتی

منبع: تسنیم

کلیدواژه: لیگ برتر انگلیس لیورپول منچسترسیتی لیگ برتر انگلیس لیورپول منچسترسیتی لیگ برتر انگلیس فن دایک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۹۱۳۴۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خلاصه بازی آرسنال 5-0 چلسی (لیگ برتر انگلیس - ۲۰۲۳/۲۴)

مائوریسیو پوچتینو که ورزشگاه امارات برای او یک کابوس محسوب می‌شود، امشب در کنار شاگردانش شکست تحقیرآمیزی را متحمل شد تا آرسنال در بام لندن و لیگ برتر قرار بگیرد.

دانلود (106.8MB)

دیگر خبرها

  • پاسخ وین رونی به گلایه فن دایک: این بخشی از شغل شماست
  • 92 گل خورده؛ شفیلدیونایتد بدترین خط دفاعی در تاریخ لیگ برتر انگلیس
  • گل های جذاب لحظه ثانیه های آخری تیم ملی انگلیس در طول تاریخ / فیلم
  • خلاصه بازی منچستریونایتد 4-2 شفیلدیونایتد (لیگ برتر انگلیس - 2023/24)
  • خلاصه بازی اورتون 2-0 لیورپول (لیگ برتر انگلیس - 2023/24)
  • بهترین تیم تاریخ لیگ برتر انگلیس از نگاه سسک فابرگاس / عکس
  • ۲ بازیکن لیگ برتر انگلیس به اتهام تجاوز بازداشت شدند
  • خلاصه بازی آرسنال 5-0 چلسی (لیگ برتر انگلیس - ۲۰۲۳/۲۴)
  • گران‌قیمت‌ترین نقل و انتقالات مدافعان در تاریخ فوتبال / یوشکو گواردیول در صدر
  • ترکیبی که بهترین تیم آسیا را از مرگ نجات می‌دهد