Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایلنا، دکتر نخستین که در جلسه ستاد راهبردی بانوان استان سخن می گفت، با اعلام این مطلب افزود: درصد عظیمی از افراد مبتلا و فوت شده به این ویروس بی‌سواد و کم سواد هستند که باید از ظرفیت‌های آموزشی فضای مجازی و رسانه‌ها برای اطلاع رسانی و ارائه آموزش‌های بهداشتی به این قشر استفاده شود.

نخستین با بیان اینکه ویروس کرونا از بین نرفته است، افزود: در حال حاضر سیر ابتلای کرونا به سمت افراد میانسال و جوان سوق پیدا کرده و به دلیل بالا بودن ایمنی بدن آنها میزان فوتی کمتر شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه ویروس کرونا تا مدت‌ها همراه ما در جامعه خواهد ماند، بر فرهنگ‌سازی برای رعایت فاصله‌گذاری بویژه در مراکز پر ازدحام تاکید کرد.

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی استان اردبیل گفت: مراکز نگهداری سالمندان ، کودکان بی‌سرپرست و کمپ‌های ترک اعتیاد نیز از جمله مکان‌هایی است که باید مراقبت‌های ویژه در آنها لازم صورت گیرد.

منبع: ایلنا

کلیدواژه: استان اردبیل دانشگاه علوم پزشکی دانشگاه علوم پزشکی استان زنان اردبیل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۹۱۳۴۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تحریم، ابزار آمریکا برای توقف پروژه LNG-۲ روسیه در قطب شمال 

ایالات متحده از تحریم‌ها برای ایجاد اختلال در اجرای پروژه گاز LNG-۲ قطب شمال روسیه استفاده می‌کند. این مطلب را روزنامه وال استریت ژورنال با استناد به سخنان جفری پیات، دستیار وزیر امور خارجه آمریکا در امور انرژی، گزارش داد.

پیات گفت که کاخ سفید می‌خواهد مطمئن شود که این پروژه مرده به دنیا می‌آید. روسیه نباید بتواند پروژه‌های گازی جدیدی را توسعه دهد تا حجمی را که قبلاً به اتحادیه اروپا عرضه می‌کرد تغییر دهد.

این نشریه خاطرنشان کرد که ایالات متحده موفق به دستیابی به این موضوع شده است. این مقاله تصریح کرد که کارخانه کشتی سازی کره جنوبی Hanwha Ocean که شش کشتی حامل گاز برای پروژه مشخص شده ساخته بود، همکاری با مشتری روس را متوقف کرد. در حال حاضر، سه کشتی تکمیل شده ولی کار روی بقیه متوقف شده است.

در پایان دسامبر ۲۰۲۳، مشخص شد که سهامداران خارجی پروژه LNG-۲ قطب شمال روسیه تصمیم به خروج از آن گرفتند. این در مورد شرکت فرانسوی TotalEnergies، میتسوی ژاپنی و JOGMEC، و همچنین CNPC و CNOOC چین بود. این تصمیم مربوط به تحریم‌های آمریکا علیه این پروژه بود. سهامدار اصلی این پروژه نواتک است. خاطرنشان شد که به دلیل امتناع سرمایه گذاران خارجی از مشارکت در پروژه LNG، گاز باید در بازار نقدی به فروش برسد.

طبق گزارش رویترز، آمریکا بزرگ‌ترین صادرکننده گاز طبیعی مایع (LNG) در سال ۲۰۲۳ شد. بر اساس آمار‌های دولت آمریکا، اروپا نخستین مقصد ال‌ان‌جی صادراتی آمریکا در ماه دسامبر بوده و ۵.۴۳ میلیون تن ال‌ان‌جی به این قاره صادر شده که ۶۰ درصد کل محموله‌های ال‌ان‌جی آمریکا را تشکیل می‌دهد.

نزدیک به ۷۰ درصد صادرات ال‌ان‌جی آمریکا در ماه نوامبر به اروپا رفته است.

اروپا پس از جنگ اوکراین و کاهش واردات گاز از روسیه به نخستین واردکننده ال‌ان‌جی آمریکا تبدیل شده است.

باشگاه خبرنگاران جوان بین‌الملل اقتصاد بین الملل

دیگر خبرها

  • عوارض خطرناک استفاده از رژلب‌های قاچاقی
  • تحریم، ابزار آمریکا برای توقف پروژه LNG-۲ روسیه در قطب شمال 
  • اثرات جبران ناپذیر افراط در استفاده از رژ لب
  • فلزات سنگین تهدید جدی رژ لب‌های تقلبی هستند
  • توصیه‌هایی برای پیشگیری از بیماری‌های شایع در فصل بهار/ از آلرژی فصلی تا ابتلا به آنفلوآنزا و کرونا
  • استفاده از گوشی در سرویس بهداشتی خطرناک است!
  • اجرای طرح تکثیر طبیعی ماهی کپور در گلستان برای نخستین بار
  • بررسی مشکلات خانه معدن استان اردبیل
  • نخستین پرستار قربانی کرونا به روایت مادرش
  • سرریز ‌فاضلاب شهرک صنعتی شماره ۲ اردبیل به قره‌سو