Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-20@03:20:37 GMT

مجری شبکه الجزیره تهدید به مرگ شبیه قتل خاشقچی شد

تاریخ انتشار: ۲۲ اردیبهشت ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۹۱۳۵۸۴

مجری شبکه الجزیره تهدید به مرگ شبیه قتل خاشقچی شد

ریان روزنامه‌نگار فلسطینی تبار امروز (دوشنبه) در حساب شخصی‌اش در توییتر نوشت: اندکی قبل، تهدید جدیدی از سوی سعودی‌ها در پیام‌رسان «واتساپ» دریافت کردم. در این پیام تهدیدآمیز خطاب به من آمده است، یک بار دیگر از آل سعودی سخن بگویی تو را نزد خاشقچی می‌فرستیم و به سرنوشت او دچار می‌شوی.

ریان افزود که این تهدیدات را بعد از نوشتن پست درباره دلایل کشته شدن قاشقچی در کنسولگری عربستان در استانبول دریافت کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی این سوال را مطرح کرده بود که آیا جمال خاشقچی کشته شد تا عبرتی برای شاهزادگان سعودی باشد که از او به عنوان «ویترینی» برای تلاش جهت دستیابی به قدرت استفاده می‌کردند، یا به خاطر آن کشته شد که در نوشته‌هایش خواستار ایجاد اصلاحات در نظام عربستان بود.

ریان بارها علیه عربستان و اقدامات این کشور در منطقه انتقاد کرده است.

این روزنامه‌نگار فلسطینی پیشتر نیز خواستار تغییر نام عربستان و حذف کلمه «لا اله الا الله » از پرچم این کشور شده بود. به همین دلیل از سوی سعودی‌ها تهدید به مرگ شده بود.

وی همچنین بعد از طرح امکان هدف قرار دادن چاه‌های نفت عربستان و امارات از سوی ترکیه، به شدت مورد انتقاد کاربران سعودی و اماراتی قرار گرفت.

جمال خاشقچی روزنامه‌نگار ناراضی عربستانی، دوم اکتبر ۲۰۱۸ (۱۰ مهر) بعد از مراجعه به کنسولگری عربستان در استانبول ناپدید شد. دولت سعودی بعد از ۱۸ روز سکوت و تکذیب، سرانجام تحت فشارهای جامعه جهانی تائید کرد که او در کنسولگری این کشور به قتل رسیده است.  

برچسب‌ها شبکه الجزیره ترکیه

منبع: ایرنا

کلیدواژه: شبکه الجزیره ترکیه شبکه الجزیره ترکیه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۹۱۳۵۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(ویدیو) تهدید به انفجار مقابل کنسولگری ایران در پاریس!

رویترز گزارش داد که پلیس فرانسه امروز مقابل ساختمان کنسولگری ایران در پاریس را که در اطراف آن مردی تهدید به منفجر کردن خود کرد، محاصره کرده است.

به گزارش تسنیم؛ پلیس فرانسه مدعی است فرد مزبور احتمالا حامل نارنجک یا جلیقه انفجاری است. 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • چرا کشور‌های عربی در زمان حمله ایران به اسرائیل کمک کردند؟
  • (ویدیو) تهدید به انفجار مقابل کنسولگری ایران در پاریس!
  • چرا سعودی‌ها بازیگردان بازار نفت جهان هستند؟/ سه «بزرگترین» نفتیِ دنیا در عربستان
  • تلویزیون عربستان: ایرانی‌ها در صورت حمله اسرائیل، منطقه را به آتش می‌کشند!
  • روایتی از حضور رسانه‌ها و موفقیتی که در برابر رژیم غاصب رقم خورد
  • روایتی از حضور رسانه‌ها و موفقیتی که در برابر رژیم غاصب رقم زد
  • عربستان در حال تغیر چهره خود است، اما آیا حقیقت دارد؟
  • هشدار سران سعودی و اماراتی درباره تشدید تنش‌ های منطقه‌ای
  • جزائر الیاسات؛ چالش مرزی عربستان سعودی با امارات
  • تاکید امیر قطر و بن سلمان بر لزوم آتش‌بس در غزه