Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ناطقان»
2024-04-25@22:55:00 GMT

زمان امتحانات دانش آموزان دوازدهمی

تاریخ انتشار: ۲۲ اردیبهشت ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۹۱۳۷۱۹

امتحانات دانش آموزان پایه دوازدهم هم به صورت حضوری از هفدهم خردادماه آغاز می‌شود. ناطقان: سالار قاسمی اظهار کرد: با توجه به شیوع ویروس کرونا شاهد تعطیلی مدارس مقاطع مختلف تحصیلی در البرز بودیم.

وی ادامه داد: با رعایت پروتکل‌های بهداشتی و توجه به طرح فاصله گذاری اجتماعی بنا شده مدارس استان از شنبه هفته آینده (۲۷ اردیبهشت) بازگشایی شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی توضیح داد: البته طبق بخش نامه ابلاغ شده، مدارس استثنایی و شبانه روزی همچنان باید بسته باقی بمانند.

این مسئول در ادامه با اشاره به نحوه برگزاری امتحانات خرداد ماه گفت: امتحانات دانش آموزان ابتدایی برگزار نمی‌شود و نمرات آنها بر اساس ارزیابی توصیفی توسط معلمان تعیین می‌شود.

وی توضیح داد: امتحانات دانش آموزان پایه دوازدهم هم به صورت حضوری از هفدهم خردادماه آغاز می‌شود.

مدیرکل آموزش و پرورش البرز اضافه کرد:  زمان حضور این دانش آموزان در کلاس‌های رفع اشکال نیز از ۲۷ اردیبهشت ماه تا ۱۰ خرداد خواهد بود.

مدیرکل آموزش و پرورش استان البرز در خصوص نحوه برگزاری امتحانات دانش آموزان دوره اول متوسطه و همچنین پایه‌های دهم و یازدهم دوره دوم متوسطه نیز گفت: در این خصوص تاکنون دستورالعمل و شیوه نامه‌ای دریافت نکرده ایم.

قاسمی توضیح داد:  به محض تصمیم گیری در خصوص نحوه برگزاری امتحانات این دانش آموزان، نتیجه اطلاع رسانی می‌شود.
منبع: ایسنا برچسب ها: امتحانات ، دانش آموزان ، پایه دوازدهم ، ناطقان

منبع: ناطقان

کلیدواژه: امتحانات دانش آموزان پایه دوازدهم ناطقان امتحانات دانش آموزان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت nateghan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ناطقان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۹۱۳۷۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ضرورت توجه به افزایش معدل امتحانات نهایی دانش‌آموزان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان خوزستان، علی اکبر حسینی محراب بیان کرد: معدل امتحانات نهایی پایه دهم تا دوازدهم بر ارتقای شاخص آموزش و پرورش استان و رتبه کنکور دانش‌آموزان اثرگذار است.

وی با اشاره به نزدیک شدن به هفته بزرگداشت مقام معلم (هشتم تا چهاردهم اردیبهشت) اظهار کرد: این مناسبت فرصتی است که از زحمات معلمان و اساتید قدردانی شود و معلمان نمونه کشور با رهبر معظم انقلاب دیدار خواهند کرد.

حسینی محراب اظهار کرد: برای ارتقای کیفیت علمی و آموزشی دانش‌آموزان ضرورت دارد تا از فناوری‌های ارتباطی جدید از جمله برنامه شاد استفاده شود.

وی درباره کمبود‌ها در برخی مدارس استثنایی استان خوزستان افزود: به منظور اجرای عدالت آموزشی این‌کمبود‌ها باید برای دانش‌آموزان استثنایی رفع شود.

جمعیت دانش‌آموزی خوزستان یک میلیون و ۱۰۰ هزار نفر است.

دیگر خبرها

  • نهمین دوره جشنواره خوارزمی در کاشان
  • ۵۰ حوزه امتحان نهایی در استان سمنان تجهیز شده است
  • برگزاری امتحانات نهایی در ۵۰ حوزه امتحانی در سمنان
  • برگزاری کلاس های آموزشی در مدارس شهرستان بوکان به مناسبت هفته زمین پاک
  • ۱۴۰ هزار دانش‌آموز خوزستانی در امتحانات نهایی شرکت می‌کنند
  • فراهم شدن امکان تغییر رشته تحصیلی دانش آموزان
  • تأکید بر آگاه سازی دانش آموزان از نحوه برگزاری امتحانات نهایی
  • ضرورت توجه به افزایش معدل امتحانات نهایی دانش‌آموزان
  • مدارس تا فرارسیدن ایام امتحانات باید دایر باشند
  • فعالیت کلاس‌های درس مدارس خوزستان تا روز آخر