Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرعامل باشگاه گل‌گهر سیرجان گفت: مطمئن باشید ما ترس از سقوط نداریم و فقط نگران نقل‌وانتقالات فصل بعد هستیم. ۲۲ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۴:۱۱ ورزشی فوتبال ایران نظرات - اخبار ورزشی -

 محمد جواهری در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم درباره نامه تعدادی از باشگاه‌های لیگ برتری برای نیمه‌تمام ماندن فصل جاری مسابقات لیگ برتر اظهار داشت: با توجه به شرایطی که اکنون در کشور وجود دارد، ادامه لیگ برتر سخت است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 الان تیم‌ها به پنج تا شش هفته زمان برای آمادگی نیاز دارند و از طرف دیگر با توجه وضعیت جغرافیایی کشورمان و کم شدن پروازها، رفت و آمد تیم‌ها سخت خواهد بود. ضمن اینکه با گرم شدن هوا نیز وضعیت دشوار خواهد شد و با همه این اوصاف ما پیشنهاد دادیم فصل جاری نیمه‌کاره تمام شود.

 وی افزود: اگر هم مسئولان خیلی اصرار به برگزاری لیگ دارند می‌‌توانند هفته‌های باقیمانده را پیش از آغاز فصل بعد انجام دهند. ما پیش از این احتمال می‌دادیم بازی‌ها به زودی برگزار شود و به همین دلیل بازیکنان را 15 اردیبهشت دور هم جمع کردیم و معاینات پزشکی هم انجام دادیم، اما اجازه تمرین داده نشد. اکنون سه ماه است مسابقات تعطیل شده و اگر بازی‌ها شروع شود، شک نکنید مصدومیت‌ها افزایش پیدا خواهد کرد. ضمن اینکه شاید بازیکنان خودشان مشکل بیماری نداشته باشند، اما می‌توانند ناقل بیماری شوند و برای خانواده آنها مشکلاتی ایجاد شود.

 مدیرعامل باشگاه گل‌گهر راجع به اینکه گفته می‌شود این باشگاه یکی از تنظیم‌کننده‌ها و اصلی‌ترین درخواست‌کننده‌های تعطیلی مسابقات لیگ است، گفت: به هیچ وجه این‌طور نیست. پیش از ما هفت الی هشت باشگاه نامه ارسالی به فدراسیون فوتبال را امضا کرده بودند و این‌طور نیست که ما جزوه اولین باشگاه‌ها باشیم.

«برخی تیم‌ها مدعی هستند در صورت شروع مسابقات در زمین مسابقه حاضر نخواهند شد، آیا باشگاه گل‌گهر هم چنین موضعی دارد؟»، جواهری در پاسخ به این پرسش گفت: خیر این‌طور نیست. ما به قانون احترام می‌گذاریم و هر تصمیمی که گرفته شود از آن تمکین خواهیم کرد، اما ما فقط پیشنهاد خودمان را دادیم.

وی در واکنش به این موضوع که به نظر می‌رسد باشگاه گل گهر به دلیل اینکه خطر سقوط این تیم را تهدید می‌کند درخواست نیمه تمام ماندن مسابقات لیگ برتر را دارد، بیان کرد: با توجه به تقویت تیم‌مان در نیم‌فصل روندی رو به رشد داشتیم و بیشتر از دیگر تیم‌ها از تعطیلی لیگ متضرر شدیم. ما پیش از تعطیلی بازی‌ها صنعت نفت آبادان و استقلال را شکست داده بودیم و تیم‌مان سرشار از انگیزه بود. مطمئن باشید ترس از سقوط نداریم و فقط نگران فصل بعد هستیم. ضمن اینکه نگران سلامتی بازیکنان‌مان نیز هستیم و می‌خواهیم اول سلامتی بازیکنان حفظ شود و بعد فرصت کافی برای نقل‌وانتقالات فصل بعد وجود داشته باشد.

واکنش جلالی به شروع تمرینات گل‌گهر؛ می‌خواهیم از بازیکنان تست پزشکی بگیریم

انتهای پیام/

R1414/P/S3,27/CT1 واژه های کاربردی مرتبط فوتبال تیم فوتبال گل‌گهر سیرجان

منبع: تسنیم

کلیدواژه: فوتبال تیم فوتبال گل گهر سیرجان فوتبال تیم فوتبال گل گهر سیرجان باشگاه گل گهر فصل بعد تیم ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۹۱۳۸۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

درخواست بیش از ۲ هزار روان‌شناس برای اخراج رژیم صهیونیستی از کمیسیون مقام زن

بیش از دو هزار روانشناس از سراسر دنیا به دبیرکل سازمان ملل و دبیر کمیسیون حقوق زن سازمان ملل درباره لزوم اخراج رژیم صهیونیستی از کمیسیون مقام زن نامه نوشتند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، بیش از دو هزار روان‌شناس و مشاور در نامه‌ای خطاب به گوترش، دبیرکل سازمان ملل و لاگدامئو، رئیس کمیسیون مقام زن سازمان ملل، جنایات وحشیانه رژیم صهیونیستی نسبت به مردم غزه به‌خصوص زنان و کودکان بی‌گناه را محکوم کردند و خواستار اخراج فوری رژیم صهیونیستی از کمیسیون مقام زن این سازمان شدند، این نامه به همت روان‌شناسان ایرانی تنظیم شده است.

روان‌شناسان در این بیانیه که به صورت نامه برای افراد مذکور ارسال شده است، از بی‌توجهی سازمان‌های جهانی نسبت به سلامت روان زنان و کودکان غزه ابراز نگرانی شدید کردند و بر لزوم اخراج اسرائیل از کمیسیون مقام زن تاکید کردند.

در بخشی از این بیانیه آمده است:

«امروز سوال مهم روانشناسان دنیا این است که آیا کمیسیون مقام زن سازمان ملل تنها برای کشورهای معدودی است و ملت غزه و زنان و کودکان آن، در این سازمان جایگاهی ندارند؟ آیا اعضای محترم کمیسیون مقام زن تاکنون در مورد سلامت روان زنان و کودکانی که روز خود را با صدای بمب و آتش و گلوله شروع می‌کنند فکر کرده‌اند؟

چگونه است که این رژیم با همه این تجاوزهای هولناک، هنوز در این کمیسیون عضویت داشته و با دستان آغشته به خون بیش از ۲۵ هزار زن و کودک بی‌گناه از حقوق زنان و کودکان سخن می‌گوید؟، ادعای حقوق زنان دارد، درحالی‌که حدود ۷۰ درصد کشته‌شدگان جنگ در غزه زنان و کودکان بی‌گناه هستند! آیا چشم‌ها و گوش‌های سازمان ملل که سازمانی بین‌المللی است، بر این جنایت هولناک بسته شده است؟

این جنایات، عملکرد خارج از چارچوب‌های انسانی رژیم صهیونیستی و اشغالگر، کذب بودن رویاهای اروپایی و آمریکایی برای نظم نوین جهانی و آرمان‌های آنان را نیز معلوم کرده و نشان می‌دهد، آرمان‌های توسعه پایدار و تلاش‌های صندوق‌های وابسته به سازمان ملل، صرفاً برای مدیریت کردن کشورهای ضعیف‌تر نوشته می‌شود. شش سال دیگر که در ارزیابی دستیابی به اهداف توسعه پایدار (۲۰۳۰)، به عدم تحقق آن رسیدید و نتایج نشان داد که کشورها در اجرای آن با شما همکاری نکرده و نمی‌کنند، خاطرات این رسوایی‌های بزرگ را به خاطر بیاورید و دلیل عدم اعتماد کشورها به سازمان ملل و صندوق‌های وابسته به آن را به‌درستی تشخیص دهید.

ما روان‌شناسان با هشدار نسبت به وضعیت سلامت روان مردم و خصوصاً زنان و کودکان غزه، شما را نسبت به اعتبار سازمان ملل و خطر عدم مقبولیت جهانی این سازمان بیم داده و سریعاً و قویاً خواهان اخراج هرچه سریع‌تر این رژیم منحوس و جعلی از کلیه صندوق‌های وابسته به سازمان ملل و در کمترین واکنش اخراج آن از کمسیون مقام زن و نیز پیمان‌نامه حقوق کودکان هستیم.»

کد خبر 739226

دیگر خبرها

  • راهکار استقلال برای حل شدن ماجرای بدهی به سانتاکلارا
  • فسخ قرارداد بازیکن لیگ برتری به‌خاطر بیماری
  • کعبی: شک نکنید فولاد به جایگاه اصلی اش برمی گردد/ ویسی می خواهد به تیم شهرش کمک کند
  • واکنش دستیار قلعه‌نویی به بیانیه استقلال به خاطر پرسپولیس
  • قلعه‌نویی:به خاطر چمن ترکیب را تغییر دادیم/همه بازیکنان مهم هستند
  • جنگ آنری با رئال: دعوا به‌خاطر امباپه + سه!‏
  • تیم ملی نباید به خاطر جوانگرایی آسیب ببیند
  • تیم ملی نباید به خاطر جوانگرایی آسیب ببیند/ نیاز به بازیکنان جدید
  • درخواست بیش از ۲ هزار روان‌شناس برای اخراج رژیم صهیونیستی از کمیسیون مقام زن
  • درخواست بیش از ۲ هزار روانشناس برای اخراج رژیم صهیونیستی از کمیسیون مقام زن