Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-23@17:53:13 GMT

مرخصی مازاد یوونتوس برای ایگواین

تاریخ انتشار: ۲۲ اردیبهشت ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۹۱۳۸۸۸

مرخصی مازاد یوونتوس برای ایگواین

باشگاه یوونتوس برای مهاجم آرژانتینی اش 5 روز مرخصی مازاد داد.

به گزارش خبرگزاری فارس، نشریه «توتو اسپورت» تورین خبر داد باشگاه یوونتوس برای گونزالو ایگواین، مهاجم آرژانتینی اش 5 روز بیشتر مرخصی داد.

تمام بازیکنان خارجی بیانکونری با درخواست باشگاه به تورین برگشتند و تنها ایگواین هنوز برنگشته است. یوونتوس برای این مهاجم در آستانه جدایی اش 5 روز مرخصی اضافه داده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ایگواین در سال 2016 از ناپولی با مبلغ 90 میلیون یورو به یوونتوس آمد. مهاجم آرژانتینی در طی دو فصل گذشته برای میلان و چلسی قرضی بازی کرد و جایی در ترکیب اصلی بیانکونری نداشت.

ایگواین یک فصل دیگر با بیانکونری قرارداد دارد ولی او پیش از این اعلام کرد قصد دارد ایتالیا را به مقصد کشورش ترک کند و می خواهد فوتبالش را در آرژانتین به پایان ببرد.

انتهای پیام/س

 

منبع: فارس

کلیدواژه: یوونتوس آرژانتین چلسی ایتالیا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۹۱۳۸۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مرخصی تحصیلی برای مادران دانشجو و دارای فرزند

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، انسیه کتابچی معاون نظارت و پایش ستاد ملی جمعیت گفت: استفاده از مرخصی تحصیلی، انتقال به دانشگاه محل سکونت یا استفاده از کلاس‌های مجازی برای مادران دانشجو به دانشگاه‌ها ابلاغ شده است.

کتابچی افزود: محدود کردن مادران باردار یا صاحب فرزند زیر دو سالی که دانشجو هستند، از طرف دانشگاه‌ها تخلف است.

وی همچنین گفت: طبق قانون باید دانشگاه‌ها تا چهار نیم سال تحصیلی، به خانم‌هایی که زایمان کرده اند و فرزند شیرخوار دارند، مرخصی بدون احتساب سنوات بدهد.

معاون نظارت و پایش ستاد ملی جمعیت از دانشجویان مادر خواست تخلف دانشگاه‌ها را به مرکز رسیدگی گزارش‌های مردمی نهاد ریاست جمهوری منتقل کنند.

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • چه کنم نیمار و مسی نیستم ولی عاشق رونالدو هستم!‏
  • ستاره ۲۱ ساله یوونتوس در رادار الاتحاد
  • خشم اتلتیکو از حرف‌های عجیب ستاره آرژانتینی
  • تامین اجتماعی از اجرای قانون مرخصی زایمان دوقلوها امتناع می کند
  • امتناع تامین اجتماعی از اجرای قانون مرخصی زایمان دوقلوها!
  • مرخصی تحصیلی برای مادران دانشجو و دارای فرزند
  • واکنش آندره آ آنیلی به ستاره دوم اینتر با اعداد رومی
  • افزایش ۳۳ درصد استفاده از پابند الکترونیک برای زندانیان
  • «جامعه برف» برنده بزرگ جوایز پلاتینو شد/همدردی با سینمای آرژانتین
  • سرمربی جدید تیم سائوپائولو معرفی شد