Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-04-25@13:32:54 GMT

وحید امیری، عضو شورای ورزش دانشگاه لرستان شد

تاریخ انتشار: ۲۲ اردیبهشت ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۹۱۴۰۰۷

وحید امیری، عضو شورای ورزش دانشگاه لرستان شد

وحید امیری، ملی پوش لرستانی تیم ملی فوتبال ایران عضو شورای ورزش دانشگاه لرستان شد.

به گزارش خبرگزاری برناازلرستان ؛ وحید امیری، بازیکن سرشناس تیم ملی فوتبال ایران و باشگاه پرسپولیس، عضو شورای ورزش دانشگاه لرستان شد.

برپایه این خبر ؛ امروز دوشنبه با حضور وحید امیری در حوزه ریاست دانشگاه لرستان، دکتر خسرو عزیزی، رئیس دانشگاه لرستان از وی تقدیر کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همچنین از طرف دکتر خسرو عزیزی رییس دانشگاه لرستان ، به صورت نمادین، پیراهن شماره 19 تیم فوتبال دانشگاه لرستان به وحید امیری اهداء شد.

این بازیکن هم استانی تیم ملی فوتبال جمهوری اسلامی ایران، به دعوت رئیس دانشگاه لرستان، عضو شورای ورزش دانشگاه لرستان شد.

دکتر خسرو عزیزی رییس داشنگاه لرستان در این دیدار گفت:باعث افتخار ماست که جوانان هم استانی همچون آقایان وحید امیری، علیرضا بیرانوند و سایر جوانان در سطح ملی درخشیده اند و در عرصه های مهم بین المللی برای کشور و استان ما افتخار آفرینی کرده اند.

 

گفتنی است وحید امیری از زمین چمن مصنوعی و سالن ورزشی امام علی (ع) دانشگاه لرستان (سایت مرکزی)، بازدید کرد واز تلاش های تیم مدیریتی دانشگاه لرستان به خاطر تقویت و گسترش زیرساخت های ورزشی و تربیت بدنی دانشگاهی، تشکر کرد و عملکرد این تیم را در زمینه تقویت زیرساختهای ورزشی دانشجویی، موفق دانست.

 

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: وحید امیری وحید امیری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۹۱۴۰۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری مسابقات فوتبال خیابانی در قزوین

سوت مسابقات فوتبال خیابانی جام ایثار و مقاومت یادواره شهید علی آقابابایی به صدا در آمد. این دوره با هدف استعداد یابی مناطق کم برخوردار برگزار می‌شود.

کوهساری مدیرکل شبکه‌های مردمی کمیته امداد امام خمینی (ره) هم در این آیین گفت: از دو هزار و ۲۰ محله کم‌برخوردار شناسایی شده در کشور ۴۰۴محله سهم کمیته امداد است.

کوهساری در جریان برنامه اجرای طرح‌ها و برنامه‌های مناطق کم برخوردار گفت: این اتفاق خوبی بود که اتخاذ شده در کنار حمایت‌های مادی برنامه‌های فرهنگی و ورزشی برای مناطق کم برخوردار تدارک دیده شده است.

وی در خصوص برگزاری مسابقات فوتبال خیابانی در مناطق کم برخوردار اظهارداشت:۱۱۵۰  تیم فوتبال محلات در ۴۰۴ محله داریم.

عباس علایی مقدم مدیرکل ورزش و جوانان در مراسم افتتاحیه این بازی‌ها گفت: این برنامه در راستای شناسایی استعداد‌های ورزشی استان و شکوفایی ورزش و نشاط برگزار می‌شود.

وی کاهش آسیب‌های اجتماعی را مهمترین ره آورد و دستاورد برگزاری این برنامه‌ها عنوان کرد.

باشگاه خبرنگاران جوان قزوین قزوین

دیگر خبرها

  • امیری: قلعه‌نویی بخواهد در خدمت تیم ملی هستم
  • پیام وحید امیری برای امیر قلعه‌نویی
  • پیام وحید امیری برای سرمربی تیم ملی/ ستاره پرسپولیس قصد خداحافظی ندارد
  • وحید امیری: امیدوارم اتفاقات فوتبالی در زمین رقم بخورد
  • امیری: از مردم برای رای به صحنه‌های ماندگار بازی با ژاپن تشکر می‌کنم
  • وحید امیری: تصمیمی برای خداحافظی از تیم ملی ندارم
  • برترین‌های ورزش ایران در سال ۱۴۰۲ معرفی شدند
  • پشت پرده انگیزه زیاد کاپیتان دوم پرسپولیس
  • بیش از ۳۵ رشته ورزشی در فدراسیون دانش آموزی استان بوشهر فعال است
  • برگزاری مسابقات فوتبال خیابانی در قزوین