Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/کهگیلویه و بویراحمد مدیرکل زندان‌های استان کهگیلویه و بویراحمد گفت‌: هم اکنون ۴۳۸ زندانی جرائم غیرعمد شامل۴۲۶ مردم و ۱۲ زن در زندان‌های این استان چشم انتظار کمک خیران هستند.

«اسماعیل جمیاری» ظهر روز دوشنبه۲۲ اردیبهشت ماه در نشست با خبرنگاران، با بیان اینکه ۱۲ ‌زن زندانی جرائم غیرعمد استان بعلت بدهی مالی در زندانهای این استان به سر می برند، افزود: مبلغ بدهی این زنان یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به کمک به زندانیان با جرایم غیر عمد، اظهارکرد: با توجه به بروز کرونا، جشن گلریزان امسال نیز به صورت مجازی برگزار خواهد شد.

مدیرکل زندان‌های استان کهگیلویه و بویراحمد خاطرنشان کرد: برنامه ریزی های متعددی برای حمایت همه جانبه از این افراد شکل گرفت.

جمیاری تصریح کرد: در حال حاضر ۴۳۸ زندانی جرائم غیرعمد در زندانهای استان داریم که ۴۲۶ نفر از این افراد مرد و بقیه زن هستند. همچنین از این تعداد ۳۶۰ نفر محکوم مالی، ۷۱ نفر محکوم مهریه و پنج نفر محکوم تصادف و دو نفر شبه عمد(تیراندازی غیرعمد و حادثه کارگاهی) هستند.

وی ادامه داد: ۸۴ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان مجموع بدهی محکومان مالی زندانیان جرائم غیرعمد است و همچنین بدهکاران مهریه نیز ۹۷۶۰ سکه تمام بدهکارند.

مدیرکل زندان‌های استان کهگیلویه و بویراحمد عنوان کرد: طی سال گذشته ۲۹۰ زندانی جرایم غیر عمد با پوشش بدهی ۹۱ میلیارد تومانی از زندان‌های استان آزاد شدند.

جمیاری با اشاره به بروز کرونا، تاکید کرد: در شرایط ایجاد شده پس از بروز کرونا، مدیریت حوزه زندان‌ها و احتمال آسیب بیماری به محیط‌های جمعی، کاهش تراکم جمعیت زندان‌ها بر اساس چارچوب‌های قانونی در دستور کاری قرار گرفت.

وی با بیان اینکه بیش از ۶۵ درصد زندانیان زندان‌های استان مرخص شدند، اظهارکرد: فاصله گذاری اجتماعی در زندان‌های استان رعایت و همچنین بر اساس بخشنامه کشوری پیرامون کرونا، تمام فعالیت‌های اجتماع محور به حالت تعلیق در آمد. شش جلسه و ۶۰ مصوبه برای جلوگیری از شیوع کرونا در استان اجرایی است.

مدیرکل زندان‌های استان کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به گندزدایی و ضدعفونی مرتب زندان‌های استان، گفت: از ظرفیت خیاط خانه‌های کانون و زندان برای تولید ماسک استفاده شد. همچنین بسته‌های بهداشتی به تعداد انبوه در اختیار زندانیان قرار گرفت.

جمیاری با اشاره به اینکه برنامه غذایی زندانیان نیز با هدف افزایش ایمنی بدن افراد تغییر یافت، افزود: هیچ مورد مشکوک و یا مبتلایی در زندان‌ها نداشتیم.

به گزارش ایسنا، وی از حمایت خانواده‌های زندانیان استان خبر داد و بیان کرد: تاکنون ۱۰۰۰ خانواده زندانیان از کارت‌های هدیه و سبدهای کالای تأمین شده بهره بردند.

جمیاری اظهارکرد: در جشن گلریزان مجازی امسال شماره حساب ۰۲۱۷۰۹۲۱۶۳۰۰۵ بانک ملی_ شماره حساب ۳۰۰۲۳۴۷۸۸۰ بانک تجارت و شماره کارت بانک تجارت۵۸۵۹۸۳۷۰۰۰۱۲۲۴۳۸و USSD: *۷۳۳*۴*۳۹۰۷۲۰۷ آماده دریافت کمک‌های خیرین برای آزادی زندانیان جرائم غیرعمد است.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اجتماعی كهگيلويه و بويراحمد زندانیان جرائم غیرعمد جشن گلريزان زندان ها سکه مهريه مدیرکل زندان های استان کهگیلویه و بویراحمد جرائم غیرعمد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۹۱۴۴۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(ویدئو) غافلگیری زندانیان هنگام فرار از تونل حفر شده در زندان

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • زندانی جرایم غیرعمد با حمایت دادستان اردبیل آزاد شد
  • هفت زندانی جرائم غیرعمد استان هرمزگان با مشارکت کارکنان و مشتریان خیر بانک مسکن آزاد شدند
  • نقش پررنگ سینما در آزادسازی زندانیان جرائم غیرعمد
  • ۳۰۰۰ جوان کهگیلویه و بویراحمد در انتظار وام ازدواج
  • (ویدئو) غافلگیری زندانیان هنگام فرار از تونل حفر شده در زندان
  • دانش‌آموزان یک دبستان بدهی ۲ زندانی جرایم غیرعمد را پرداخت کردند
  • آزادی زندانیان جرایم غیرعمد نجات خانواده است
  • کمک ۱۲ میلیارد ریالی خیران گرمسار برای آزادی زندانیان جرایم غیرعمد
  • هزینه آزادی زندانیان جرایم غیرعمد گرمسار چقدر است
  • خیران سیستانی یک میلیارد و ۶۷۰ میلیون ریال در جشن گلریزان کمک کردند