Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-25@14:46:04 GMT

سرانه ورزشی داراب و زرین‌دشت طی ۶ سال ۲ برابر شده است

تاریخ انتشار: ۲۲ اردیبهشت ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۹۱۴۵۱۷

سرانه ورزشی داراب و زرین‌دشت طی ۶ سال ۲ برابر شده است

ایسنا/فارس مدیرکل ورزش و جوانان فارس گفت: در داراب و زرین دشت نیز همچون دیگر نقاط استان شاهد رشد چشمگیر سرانه ورزشی هستیم به طوری که سرانه ورزش در این دو شهرستان طی ۶ سال گذشته تقریبا دو برابر شده است.

حیدرعلی کامیاب شامگاه یکشنبه ۲۱ اردیبهشت ماه در مراسم بهره‌برداری از سالن چند منظوره روستای مزایجان از توابع شهرستان زرین دشت، افزود: در شهرستان زرین‌دشت، عملیات اجرایی ۱۲ زمین چمن مینی فوتبال آغاز شده بود که ۶ پروژه به بهره‌برداری رسیده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش ایسنا به نقل از روابط عمومی ورزش و جوانان فارس، کامیاب با بیان اینکه ۶ پروژه دیگر نیز امسال افتتاح خواهد شد، افزود: عملیات اجرایی زمین چمن "شهر پیر" نیز انجام شده و این پروژه با پهن شدن چمن آن، آماده بهره‌برداری خواهد بود.

وی امضای مصوبه ساخت استخر سرپوشیده این شهرستان توسط معاون وزارت ورزش و جوانان را محقق شدن آرزوی مردم این شهرستان دانست و گفت: به زودی عملیات ساخت این پروژه شروع می‌شود.

مدیرکل ورزش و جوانان فارس با بیان اینکه تمام این اتفاقات در شرایطی افتاده که دولت در بی‌سابقه‌ترین تنگناهای مالی به واسطه تحریم‌های ظالمانه غرب قرار داشته است، افزود: جا دارد از پیمانکاران که در این شرایط در توسعه زیرساخت های ورزشی به اداره کل ورزش و جوانان کمک کردند تشکر کنم.

امید نوروزی، قهرمان کشتی المپیک لندن نیز با بیان اینکه مدیرکل ورزش و جوانان علاوه بر توسعه زیرساخت‌ها در انجام سفرهای شهرستانی نیز رکورددار است، گفت: بی‌تردید توسعه اماکن ورزشی در روستاها و شهرستان‌ها زمینه معرفی نخبگان و استعدادهای ورزشی را در رشته‌های مختلف فراهم خواهد کرد.

نوروزی خاطرنشان کرد: از میان همین نوجوانان و جوانانی که در شهرستان‌ها به ورزش در رشته‌های مختلف مشغول هستند، آینده سازان ورزش به استان فارس و کشور معرفی خواهند شد.

به گزارش ایسنا، سالن چند منظوره روستای مزایجان شهرستان زرین دشت در زمینی به متراژ ۱۴۰۰ متر مربع و با اعتبار ۲۵ میلیارد ریال افتتاح و به بهره برداری رسیده است.

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی ورزشی اميد نوروزي وزارت ورزش استان فارس ورزش و جوانان بهره برداری زرین دشت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۹۱۴۵۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

‌پروژه خط اختصاصی برق شهرک صنعتی فراشبند تکمیل می‌شود

سیدمسعود عظیمی در بازدید میدانی از زیرساخت‌های شهرک صنعتی فراشبند گفت: این طرح که عملیات اجرایی آن سال ۱۳۹۴ آغاز، اما به علت برخی مشکلات نظیر تملک اراضی مسیر و تداخل حریم با شبکه متوسط، ۹ سال به طول انجامیده، با اجرای طرح رفع مشکل حریم، آماده بهره‌برداری می‌شود.

او با بیان اینکه طرح رفع نواقص مشکل خط اختصاصی برق با پیش‌بینی افزون بر ۲.۵ میلیارد تومان در مرحله انتخاب پیمانکار قرار دارد، افزود: با بهره‌برداری از خط اختصاصی ۲۰ کیلو ولت شهرک صنعتی فراشبند شاهد تأمین برق پایدار در این شهرک صنعتی خواهیم بود.

عظیمی تصریح کرد: تاکنون ۲۶ قرارداد سرمایه‌گذاری تکمیل پروژه خط اختصاصی برق شهرک صنعتی فراشبند در این شهرک صنعتی منعقد که ۳ واحد با اشتغال ۲۰ نفر در مرحله فعالیت و بهره‌برداری و ۲ واحد تولیدی نیز در آستانه بهره‌برداری قرار دارد.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی فارس همچنین از برنامه این شرکت برای اجرای طرح تکمیل زیرسازی و آسفالت برخی از خیابان‌های این شهرک صنعتی در سال جاری خبر داد و گفت: این طرح در مرحله برآورد قرار دارد.

او از سرمایه‌گذاران خواست با توجه به ظرفیت‌های موجود در شهرستان فراشبند در تولید خرما و برخی محصولات زراعی و باغی برای ایجاد و راه‌اندازی صنایع تبدیلی و مواد غذایی اقدام کنند.

عظیمی با بیان اینکه این ناحیه صنعتی دارای ۹۸ هکتار مساحت است که از این میزان، ۶۳ هکتار آن را اراضی صنعتی تشکیل می‌دهد، اضافه کرد: مجموعه سردخانه و سورتینگ میوه، تولید سبد مستقر در این شهرک صنعتی نیز به بهره‌برداری رسیده است.

باشگاه خبرنگاران جوان فارس شیراز

دیگر خبرها

  • وزیر ورزش و جوانان: ۵٠٠ میلیارد تومان برای نوسازی تجهیزات فدراسیون‌ها در نظر گرفته‌ایم
  • بهره برداری از دفتر بسیج ورزشکاران شهرستان ساری
  • ‌ بهره‌برداری از ۳۶ پروژه عمرانی سلامت‌محور در فارس
  • ‌پروژه خط اختصاصی برق شهرک صنعتی فراشبند تکمیل می‌شود
  • حضور منتخبان جامعه جوانان ورزشی در مناطق عملیاتی جنوب
  • پیشرفت فیزیکی ۸۵ درصدی پروژه عمرانی آبرسانی شهرستان میبد
  • قهرمانان واقعی شهدا هستند
  • بهره برداری از سالن ورزشی هنرستان دخترانه نور
  • ۱۴ جایگاه عرضه سوخت مایع در منطقه فارس به بهره‌برداری رسید
  • ۳۰ طرح ورزشی استان زنجان در دست احداث است