Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش اقتصادآنلاین،روابط عمومی اداره‌کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای سیستان و بلوچستان، ایوب کرد اظهار داشت: با وجود تاثیر منفی بحران ناشی از بیماری همه گیر کرونا بر بخش حمل و نقل عمومی جاده‌ای و به ویژه جابه‌جایی کالاهای اساسی از بندر چابهار به سایر نقاط کشور، به مدد شرکت‌های حمل و نقل فعال و رانندگان وظیفه شناس، از رشد قابل توجهی برخوردار بوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی عمده کالاهای حمل شده از بندر چابهار را در این مدت شکر، برنج، گندم و ذرت عنوان کرد و افزود: در سال جاری تعداد هفت فروند کشتی حامل کالای اساسی با مجموع تناژ 421 هزار و 298 تن در بندر چابهار پهلو گرفته که در مقایسه با مدت مشابه سال قبل با یک فروند کشتی 27 هزار و 500 تنی، تعداد کشتی پهلو گرفته افزایش 6 برابری و تناژ وارده رشد بیش‌از 14 برابر را نشان می‌دهد.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای سیستان و بلوچستان تاکید کرد: جهت حفظ سلامت متصدیان شرکت‌های حمل و نقل و رانندگان ناوگان عمومی حمل و نقل کالا، تمام موارد بهداشتی طبق پروتکل‌های وزارت بهداشت و درمان در پایانه‌های عمومی بار استان رعایت شده است.

وی با اشاره به تسهیلات در نظر گرفته شده برای ناوگان حامل کالای اساسی گفت: اختصاص لاستیک از جمله مشوق‌های پیش‌بینی شده برای رانندگان کالای اساسی و ضروری بوده به طوریکه تا 19 اردیبهشت‌ماه، تعداد سه هزار و 48 حلقه حواله لاستیک برای ناوگان فعال در این زمینه صادر شده است.

منبع: اقتصاد آنلاین

کلیدواژه: کالا کشتیرانی بندر چابهار کالای اساسی کالای اساسی بندر چابهار حمل و نقل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۹۱۴۸۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نوروز امسال بیش از ۱۶ هزار تن کالای اساسی از هرمزگان بارگیری شد

به گزارش خبرگزاری مهر، پرویز کرمی در خصوص جابجایی کالای اساسی از مبدا هرمزگان در نوروز امسال بیان داشت: عملیات تخلیه کالاها با استفاده از امکانات و ظرفیت ناوگان به سرعت انجام شد و طبق آخرین گزارش، از تخلیه کشتی‌ در بنادر استان (از ابتدای طرح نوروزی ۲۵ اسفند پارسال تا ۶ فرورین امسال)، ۱۶ هزار و ۳۵۳ تن کالای اساسی از مبدا هرمزگان ارسال شده است.

وی بیان کرد: این کالاها شامل گندم، برنج و روغن بوده که به مقصد استان‌های تهران، فارس، مرکزی، اصفهان، یزد و مازندران ارسال شده است.

معاون راهداری و حمل و نقل جاده‌ای هرمزگان اظهار کرد: برای حمل این کالاها، ۷۰۴ سفر توسط ناوگان حمل ونقل عمومی از استان انجام شده است.

کرمی ادامه داد: باتوجه به اهمیت تسریع در حمل مایحتاج عمومی مردم و تامین کالاهای اساسی مورد نیاز هموطنان در اقصی نقاط کشور و توزیع در بازارهای مصرف در این ایام دستورکار قرار گرفت.

وی ابراز کرد: برقراری گشتهای کنترلی به منظور جلوگیری از فرار بار و افزایش ایمنی تردد از جمله اقدامات از ابتدای شروع طرح نوروزی در این مدت عنوان کرد.

کد خبر 6064247

دیگر خبرها

  • بندر چابهار پذیرای هزاران گردشگر و طبیعت گرد از اقصی نقاط کشور
  •  بارگیری بیش از ۱۶ هزار تن کالای اساسی از هرمزگان در نوروز امسال
  • نوروز امسال بیش از ۱۶ هزار تن کالای اساسی از هرمزگان بارگیری شد
  • جابه جایی ۴۴۶ هزار تن کالای اساسی از مبدأ بنادر کشور از طریق جاده
  • توزیع ۲ هزار و ۶۰۰ تن کالای اساسی در کرمانشاه
  • تامین و توزیع بیش از ۲۳۰ تن کالای اساسی در هندیجان
  • در سال ۱۴۰۲ رانندگان حامل سوخت قاچاق ۸۴ نفر کشته و مجروح برجای گذاشتند
  • ۱۶ میلیارد دلار کالای اساسی وارد کشور شد
  • واردات ۱۶ میلیارد دلار کالای اساسی در ۱۴۰۲
  • از توقیف لندکروز ۱۷۰ میلیاردی تا توقیف اتوبوس حامل ۱۱ میلیارد کالای قاچاق