Web Analytics Made Easy - Statcounter

عزیزالله جهانتیغ روز دوشنبه در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: با توجه به شیوع ویروس کرونا و تعطیلی های اخیر که باعث کاهش درآمد مهدهای کودک شده و از سویی هزینه های سنگین اجاره بها "پویش همدلی" توسط خیران به راه افتاد است.

وی گفت: ۸۷۷ مهد کودک در سطح استان وجود دارد که در تامین هزینه اجاره بها و حقوق کارکنان دچار مشکل شده‌اند که از همه مالکان خیر دعوت می‌شود به پویش بخشش اجاره بها "پویش همدلی" بپیوندند که هدف این پویش کمک رسانی به مهدهای کودک جهت ادامه فعالیت در آینده و عدم تعطیلی دائمی آنهاست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرکل بهزیستی سیستان و بلوچستان افزود: با توجه به خسارت‌های وارده به مهدهای کودک نیازمند همدلی و همراهی افراد خیر و نیکوکار هستیم که به پاس این همراهی و اقدام نیکوکارانه نشان حامی کودک به این خیرین اهدا و از آنها تجلیل و تقدیر بعمل خواهد آمد.

وی بیان کرد: هزارو ۵۰۰ نفر در مهدهای کودک سراسر استان مشغول بکار هستند.

منبع: جماران

کلیدواژه: سهام عدالت بودجه 99 ویروس کرونا بهزیستی حقوق درآمد سیستان و بلوچستان ویروس سهام عدالت بودجه 99 ویروس کرونا امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی مهدهای کودک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۹۱۵۰۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۱۲۴ نیروی راهدار در راه‌های شمال سیستان و بلوچستان مستقر شدند

ایوب کرد  گفت: هم اینک نیروهای راهداری با ۶۸ دستگاه ماشین آلات سنگین و نیمه سنگین آماده خدمات رسانی به شهروندان گرامی هستند.

وی ادامه داد: با توجه به اعلام تشدید بارندگی در شهرستان های خاش، سراوان، گلشن، سیب و سوران و مهرستان هماهنگی‌های لازم جهت استقرار تیم‌های راهداری در این مسیرها اندیشیده شده و راهدارخانه های این شهرستانها برای کمک به مسافران تجهیز شده است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای سیستان و بلوچستان افزود: با توجه به شرایط اقلیمی در روزهای اخیر،توصیه می شود مردم به اطلاعیه ها، هشدارها و اخطاریه های سازمان هواشناسی توجه و از تردد در مسیر رودخانه‌های محلی به شدت خودداری کنند و قبل از تردد در مسیرها از طریق تماس با سامانه پاسخگویی شبانه روزی ۱۴۱ از آخرین وضعیت ترافیکی و جوی راه ها و وضعیت تردد آگاه شوند.

باشگاه خبرنگاران جوان سیستان و بلوچستان زاهدان

دیگر خبرها

  • عملیات روانی و روایت نادرست دشمنان از سیل بلوچستان
  • خسارت ۱۸ هزار میلیاردی سیل به زیرساخت‌های بلوچستان
  • نجات ۷ کودک گرفتار در سیل توسط اهالی بلوچستان+ فیلم
  • بارش‌های بالای ۲۰۰ میلی‌متر سبب سیلاب‌ در ۲ استان شد
  • غیرحضوری شدن مدارس ۱۱ شهرستان سیستان و بلوچستان
  • شدت بارندگی در سیستان و بلوچستان / مدارس ۱۱ شهرستان غیرحضوری شد
  • لزوم توجه جدی به توصیه‌های ایمنی برق در شرایط ناپایداری جوی
  • کمک ۴۰ میلیاردی خیران برای آزادی زندانیان نیازمند در بهشهر
  • جذب و توزیع هدفمند اعتبارات، مبنای عمل سازمان مدیریت و برنامه ریزی سیستان و بلوچستان باشد
  • ۱۲۴ نیروی راهدار در راه‌های شمال سیستان و بلوچستان مستقر شدند