Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، پس از این که باتری ۵۰۰۰ هزار میلی‌آمپری Realme 6i توانست با موفقیت در صدر فهرست میزان ظرفیت پکیج‌های قدرت‌دهی گوشی‌های هوشمند قرار بگیرد، شرکت چینی سازنده آن نشان داده است که قصد کم کردن ظرفیت باتری تلفن‌های خود را ندارد. به تازگی فهرستی در فضای مجازی منتشر شده است که از یکی از اطلاعات گوشی بعدی ریلمی پرده برداری می‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

انتشار گواهی صادر شده برای باتری ریلمی

اخیراً در فضای مجازی گواهی TUV برای یک باتری خاص با نام BLP793 منتشر شده است که اطلاعات و جزئیات آن را فاش می‌کند. ما اکنون می‌دانیم که باتری مذکور دارای ظرفیتی برابر ۶۰۰۰ میلی‌آمپری است که تاکنون در دستگاهی از این شرکت دیده نشده است. البته اگر بخواهیم با دقت بیشتری میزان ظرفیت آن را اعلام کنید باید بگوییم که این باتری ۵۸۶۰ میلی‌آمپری است.

در ادامه گواهی منتشر شده با جزئیات فاش شده درون آن را مشاهده می‌کنید:

بیشتر بخوانید: ویوو iQOO Z1، اولین گوشی با پردازنده +Dimensity 1000

کدام گوشی میزبان باتری عظیم ریلمی است

اکنون کاربران در حال بررسی این هستند که ما باید در کدام گوشی هوشمند منتظر دیدن این باتری عظیم باشیم. در حال حاضر ما تنها می‌توانیم در این باره حدس بزنیم، زیرا اطلاعات کافی برای بررسی کامل در دست نداریم.

با بررسی بعضی از احتمالات در این زمینه، ما دستگاه‌های جدید Narzo 10 را داریم که می‌توانیم آن‌ها را به راحتی از فهرست خود خارج کنیم. نظریه‌ای درباره این خانواده وجود دارد که می‌گوید در واقع Narzo 10 همان Realme 6i بازسازی شده است. این در حالی است که Narzo 10A که دارای دوربین سه‌گانه است، یکی از نسخه‌های Realme C3 خواهد بود. هر دوی این دستگاه‌ها به صورت اصلی دارای باتری‌هایی با ظرفیت ۵۰۰۰ میلی‌آمپر هستند.

ما همچنین می‌دانیم که حداقل یک دستگاه از Realme X3 در راه است که به کاربران زوم فوق‌العاده ۶۰ برابری در دوربین خود را ارائه می‌دهد. شایعه شده است که سوپرزوم X3 به همراه لنز ۶ برابری پریسکوپی خود تنها در گوشی‌هایی با باتری ۴۲۰۰ میلی‌آمپر جای می‌گیرد. پس از همه این‌ها X3 پرو است که یک پرچمدار مدعی است. این دستگاه نیز به صورت بالقوه کاندیدای خوبی برای باتری ۶۰۰۰ میلی‌آمپری نیست. شاید یک مدل معمولی از Realme X3 باتری مذکور را درون خود جای دهد. البته ممکن است این اتفاق برای Realme U2 رخ دهد. هنوز ما هیچ اطلاعات دقیقی در این باره نداریم.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: شرکت ریلمی باتری گوشی گوشی هوشمند میلی آمپری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۹۱۵۷۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رد ۱۶۰۰ درخواست مجوز صیادی بدون اعلام دلیل

به گزارش خبرنگار گروه اقتصاد کلان خبرگزاری صداوسیما، خرداد پارسال بود که نخستین مجوز صیادی برای صیادان استان هرمزگان از درگاه ملی مجوز‌ها صادر شد. چند دهه بود که صیادان بدون مجوز به فعالیت صید و صیادی می‌پرداختند و از بروکراسی‌های اداری سازمان شیلات گلایه‌مند بودند.

با راه اندازی درگاه ملی مجوز‌ها و لزوم اتصال همه دستگاه‌ها به این درگاه، مجوز صیادی هم در نوبت صدور الکترونیکی قرار گرفت. تا اینکه در نهایت نخستین مجوز صیادی خرداد پارسال صادر شد.

گفتنی است؛ براساس ماده ۷ مکرر قانون اجرای سیاست‌های کلی اصل ۴۴، همه دستگاه‌ها می‌بایست تا فروردین ۱۴۰۲ به درگاه ملی مجوز‌ها می‌پیوستند. اما سازمان شیلات به قانون تمکین نکرد و مجوز‌های صیادی هنوز در انتظار صدور الکترونیکی بودند تا در نهایت، خرداد ۱۴۰۲، درگاه ملی براساس تکلیف قانونی، اقدام به صدور الکترونیکی مجوز‌های صیادی به جای سازمان شیلات کرد.

اما سازمان شیلات همچنان این مجوز‌های صادر شده را قبول نداشت. در این زمان، صیادان از طرفی به دلیل گرفتن مجوز‌ها پس از سال‌ها فعالیت، خوشحال بودند، اما از طرف دیگر از عدم همراهی سازمان شیلات گلایه داشتند.

در نهایت، با پیگیری‌های چندین باره رسانه ملی و اعزام خبرنگار اختصاصی به بندرعباس برای پیگیری موضوع، سازمان شیلات از قانون تمکین کرد و مجوز‌های صادره از درگاه را به رسمیت شناخت و برای ۹ هزار صیاد مجوز صیادی صادر شد. بنابراین، امکان صید قانونی از ساحل بندرعباس برای صیادان فراهم شد. همچنین این صیادان از بیمه و سوخت هم بهره‌مند شدند.

در جنوب کشور، چهار استان ساحلی داریم که پیشه اکثر مردمان این استان ها، صیادی است. اما با پیگیری‌های چند ماهه، تنها صیادان استان هرمزگان توانستند از درگاه ملی مجوز صید دریافت کنند و صیادان سه استان دیگر یعنی سیستان و بلوچستان، چابهار و خوزستان هنوز در انتظار صید قانونی و رسمی هستند.

مرداد پارسال، آقای حسین حسینی رئیس سازمان شیلات در برنامه میز اقتصاد شبکه خبر، قول داده بود که تا یک ماه دیگر امکان صدور مجوز صیادی برای استان سیستان و بلوچستان هم فراهم شود. این موضوع را از مرکز بهبود فضای کسب و کار جویا شدیم.

حاجی جعفری معاون مرکز بهبود فضای کسب و کار وزارت اقتصاد در گفتگو با خبرگزاری صداوسیما گفت: از بین ۳ هزار درخواست پیش نیاز فنی در استان سیستان و بلوچستان، حدود ۸۰۰ مجوز صادر شده و ۱۶۰۰ درخواست رد شده و دلیل رد این درخواست‌ها هنوز مشخص نشده است.

حاجی جعفری افزود: شکایت‌هایی در این راستا به درگاه ملی مجوز‌ها واصل شده مبنی بر اینکه دلیل رد این درخواست‌ها چه بوده است. براساس قانون اجرای سیاست‌های کلی اصل ۴۴، این موضوع یعنی علت رد درخواست‌ها باید کاملا مشخص و از طریق درگاه ملی مجوز‌ها اعلام شود، اما تا کنون این اتفاق نیافتاده است.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • رد ۱۶۰۰ درخواست مجوز صیادی بدون اعلام دلیل
  • صدور مجوز الکترونیک کسب و کار
  •  ۲۰ اردیبهشت‌ماه آخرین‌ مهلت تبدیل پروانه کسب فیزیکی به الکترونیکی
  • صدور بیش از ۱۵ هزار مجوز الکترونیکی کسب و کار در استان گلستان
  • ۵۱ هزار درخواست صدور مجوز الکترونیکی در استان مرکزی ثبت شد
  • ثبت ۱۰۰۰ درخواست صدور مجوز الکترونیکی در استان مرکزی
  • گوشی ریلمی Narzo 70 5G چه مشخصاتی دارد؟
  • سال گذشته ۱۰۰ شرکت ایرانی برای تولید گوشی موبایل تسهیلات دریافت کردند
  • صدور ۳۰۰ مجوز مشاغل خانگی در کاشمر
  • مجرم دستگیر شد/ باتری گوشی‌های اندرویدی چرا خالی می‌شوند؟