Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-19@04:04:49 GMT

انتشار فراخوان مسابقه نورالهدی در فارس

تاریخ انتشار: ۲۲ اردیبهشت ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۹۱۵۷۶۷

انتشار فراخوان مسابقه نورالهدی در فارس

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، سلیمان مهدوی دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر فارس گفت: مسابقه  نور الهدی در بخش های ادبی ، آوایی، هنری و کتبی برپا می شود.

او، بیان کرد:  مسابقه  نورالهدی با محوریت تفسیر نور حجت الاسلام و المسلمین قرائتی و با موضوع های امر به معروف و نهی از منکر، ماه رمضان و روزه است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مهدوی تصریح کرد: مسابقه نورالهدی با همکاری آستان مقدس حضرت سید علاالدین حسین (ع) برگزار می شود.   انتهای پیام/ت

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: مسابقه نورالهدی تفسیر نور امر به معروف و نهی از منکر ماه رمضان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۹۱۵۷۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

‌ایده‌ها و برنامه‌های مبتکرانه برای تحقق شعار سال فراخوان می‌شوند

سیدمهدی خادمی گفت: این فراخوان با توجه به ضرورت هم‌افزایی تمامی ظرفیت‌ها و قابلیت‌های ادارات و ارگان‌های دولتی صورت خواهد گرفت.

او، بهره‌گیری از توان علمی، فکری و مالی اقشار مختلف مردم و بخش خصوصی در تحقق فرمایشات مقام معظم رهبری تحت عنوان شعار سال جدید را از اهداف این فراخوان دانست و افزود: در این زمینه از تمامی اهالی استان فارس و اقشار مختلف مردم درخواست می‌شود تا نسبت به ارسال ایده‌ها و برنامه‌های مبتکرانه کوتاه و میان مدت خود با موضوع «جهش تولید با مشارکت مردم» حداکثر تا پایان ساعت اداری هشتم اردیبهشت ماه ۱۴۰۳ همکاری و اقدام کنند.

خادمی تاکید کرد: بدیهی است پس از بررسی طرح‌های ارسالی توسط هیئت کارشناسی، ضمن بهره‌گیری از طرح‌های مذکور در برنامه‌های عملی جهش اقتصادی فارس، ۳ طرح برتر مورد تقدیر قرار خواهد گرفت و جوایز ارزنده‌ای از سوی استانداری فارس به ایده پردازان تقدیم خواهد شد.

مدیرکل دفتر هماهنگی امور سرمایه‌گذاری و اشتغال استانداری فارس افزود: افرادی که حاضر به همکاری و ارائه طرح‌های خود هستند، می‌توانند طرح علمی خود را به آدرس شیراز، خیابان جهاد، روبه‌روی مجتمع آموزشی علوی، قرارگاه جهادی سرمایه‌گذاری و اقتصادی کوثر و یا از طریق کانال ایتا به شماره ۰۹۳۷۳۰۱۸۲۳۱ ارسال کنند.

باشگاه خبرنگاران جوان فارس شیراز

دیگر خبرها

  • گروه‌های مردمی مسوولان را در اجرای «طرح نور» در ورامین یاری کنند
  • بیش از ۹۰ درصد مردم کردستان از اجرای طرح نور استقبال کردند
  • ‌ایده‌ها و برنامه‌های مبتکرانه برای تحقق شعار سال فراخوان می‌شوند
  • انتشار فراخوان دوره‌های ۲۳ و ۲۴ جایزه مهرگان ادب
  • نهادهای متولی فرهنگ از جامعه جامانده‌اند/ تذکر لسانی خودجوش مردمی موثرتر از نوع حاکمیتی است
  • انتشار فراخوان پژوهشی سال ۱۴۰۳
  • نشست ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان با رویکرد طرح نور
  • دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان کردستان: طرح نور باید تمام و کمال اجرا شود
  • مهدوی و معروف نه: سرمربی شهداب مشخص شد
  • محمدی راد سرمربی شهداب شد/ نه معروف آمد نه مهدوی