Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش مهر، مهدی رسول پناه در گفتگو با سایت رسمی باشگاه پرسپولیس اظهار داشت: باشگاه پرسپولیس، پیش از این، مواضع خود را درباره شرایط لیگ برتر اعلام کرده است. موضع باشگاه تغییر نکرده است. اولویت اول، مباحث مربوط به سلامت و بهداشت است و تصمیم گیرندگان در این حوزه نیز مشخص هستند. از سوی دیگر اعتقاد داریم، شرایطی که برای جامعه ایجاد شده است نباید برای رسیدن به اهداف و نیات شخصی مورد سوء استفاده قرار بگیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: در ارتباط با آغاز فعالیت‌ها در هر حوزه، ستاد ملی مبارزه با کرونا تصمیم می‌گیرد. موضع باشگاه پرسپولیس هم این است که هر زمان قرار بر آغاز رقابت‌های فوتبال شد، ابتدا تکلیف بازی‌های این فصل معلوم شود. پرسپولیس از نزدیک‌ترین رقیب خود، ده امتیاز پیش است ولی ترجیح ما اثبات این برتری و اقتدار در زمین مسابقه است. متاسفانه در اظهار نظرها می‌بینیم که بعضی سهوی یا از روی عمد موضوع را به شکل دیگری وانمود کرده‌اند.

رئیس هیأت مدیره پرسپولیس خاطرنشان کرد: راهکارهای مختلفی را می‌توان برای ادامه بازی‌ها و سپس برگزاری رقابت‌های فصل آینده بررسی کرد. همیشه آسان‌ترین راه حل، بهترین راه حل نیست و تعطیلی بازی‌ها آسانترین اقدامی است که می‌تواند به ذهن هر کسی برسد. با این وجود اگر در نهایت تصمیم فدراسیون فوتبال این باشد که بازی‌های این فصل را در همین جا متوقف کند، باشگاه پرسپولیس انتظار دارد نتیجه ماه‌ها تلاش، هزینه و برتری قاطع خود با اختلاف ده امتیازی را ببیند.

سرپرست باشگاه پرسپولیس ادامه داد: ما بر خلاف دروغ‌پردازی‌هایی که شده است، اصلاً به دنبال قهرمانی بدون انجام ادامه بازی‌ها نیستیم ولی اگر تصمیم مراجع فوتبال این باشد از حق قانونی خود و ده‌ها میلیون هوادار که بزرگترین و اصلی‌ترین جامعه هواداری فوتبال ایران و آسیا هستند، چشم پوشی نمی‌کنیم. اگر به هر دلیلی تصمیم مسئولان بر این باشد که ادامه بازی‌های لیگ برگزار نشود، پرسپولیس تمام فاکتورهای قهرمانی را دارد و مثل فرانسه که تیم پاری‌سن‌ژرمن شرایط مشابه ما را داشت، پرسپولیس هم باید به عنوان قهرمان معرفی شود.

      

منبع: اکوفارس

کلیدواژه: باشگاه پرسپولیس بازی ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ecofars.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اکوفارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۹۱۵۹۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ترکیب پرسپولیس مقابل صنعت‌نفت (احتمالی)

تیم فوتبال پرسپولیس تهران امروز باید در هفته بیست‌وچهارم لیگ‌برتر مقابل صنعت‌نفت آبادان بازی کند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، تیم‌های فوتبال صنعت‌نفت آبادان و پرسپولیس تهران عصر امروز _پنج‌شنبه سی‌ام فروردین_ در چارچوب دیداری از هفته بیست‌وچهارم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های ایران در فصل بیست‌وسوم از ساعت ۱۹:۰۰ در ورزشگاه تختی آبادان رودرروی یکدیگر قرار بگیرند.

در ادامه ترکیب احتمالی تیم فوتبال پرسپولیس تهران مقابل صنعت‌نفت آبادان را مورد تحلیل و بررسی قرار خواهیم داد.

عملکرد خوب هفته‌های اخیر پرسپولیس باعث شده تا سرمربی این تیم برای بازی در آبادان احتمالاً دست به ترکیب تیم خود نزند و باتوجه به اتفاقات اخیر، تنها امیررضا رفیعی را جانشین علیرضا بیرانوند کند. تغییری که ناخواسته ایجاد شده و البته برای اولین‌بار هم نخواهد بود.

آخرین بازی احتمالی دروازه‌بان جوان قرمزها

امیررضا رفیعی با آمار سه‌بازی و سه کلین‌شیت در ترکیب ابتدایی قرمزهای پایتخت قرار می‌گیرد. این درحالی است که علیرضا بیرانوند نیز به‌زودی گچ دست خود را باز می‌کند و به‌نظر می‌رسد به بازی بعدی این تیم در جام‌حذفی مقابل آلومینیوم اراک خواهد رسید. از همین‌رو دروازه‌بان جوان پرسپولیس امیدوار است با کلین‌شیت مقابل صنعت‌نفت، با آمار ۱۰۰ درصد کلین‌شیت احتمالاً فصل را به اتمام برساند.

زوج کنعانی‌زادگان و گولسیانی در قلب خط‌دفاعی

محمدحسین کنعانی‌زادگان و گیورگی گولسیانی مقابل صنعت‌نفت آبادان در قلب دفاع پرسپولیس تهران قرار خواهند گرفت و دانیال اسماعیلی‌فر و عبدالکریم حسن به‌عنوان دفاع‌های چپ و راست، خط دفاعی سرخ‌پوشان را در مصاف بیرون از خانه قرمزها مقابل صنعت‌نفت آبادان تشکیل خواهند داد.

میانه‌زمین پرسپولیس در اختیار باتجربه‌ها

مسعود ریگی که جای ثابتی را در ترکیب پرسپولیس به دست آورده است به‌همراه سروش رفیعی در ترکیب ابتدایی این تیم قرار خواهند گرفت. همچنین جلوتر از آن‌ها مهدی ترابی وینگر راست و اوستون اورونوف وینگر چپ سرخ‌های پایتخت در مصاف با آبادانی‌های انتهای‌جدولی خواهند بود.

مهاجمان مورداعتماد اوسمار مقابل برزیلی‌ها

در خط حمله تیم فوتبال پرسپولیس تهران نیز عیسی آل‌کثیر به‌مانند بازی‌های گذشته در ترکیب ابتدایی و ۱۱ نفره قرمزپوشان قرار می‌گیرد. عیسی آل‌کثیر در بازی گذشته تک‌گل پیروزی‌بخش پرسپولیس مقابل ملوان را که بسیار هم جنجال‌آفرین و مشکوک به آفساید بود به‌ثمر رساند. در کنار وی نیز امید عالیشاه کاپیتان سرخ‌پوشان به‌عنوان مهاجم سایه در خط‌هجومی قرار خواهد گرفت.

ترکیب احتمالی تیم فوتبال پرسپولیس

امیررضا رفیعی، گیورگی گولسیانی، محمدحسین کنعانی‌زادگان، عبدالکریم حسن، دانیال اسماعیلی‌فر، مسعود ریگی، سروش رفیعی، اوستون اورنوف، مهدی ترابی، امید عالیشاه و عیسی آل‌کثیر.

کد خبر 745633

دیگر خبرها

  • هاشمی‌نسب: هر روز قانون در فوتبال ایران تغییر می‌کند
  • ترکیب پرسپولیس مقابل صنعت‌نفت (احتمالی)
  • تصمیم عجیب بایرنی‌ها: در هر وضعیتی گل می‌خواهند!
  • تغییر قوانین هواداران فوتبال در عربستان
  • بمب سابق پرسپولیس می‌خواهد تعویض طلایی باشد
  • پروین: پرسپولیس قهرمان لیگ می‌شود/ هر کسی دلش با تیم است، می‌ماند
  • پروین: پرسپولیس با این بازی‌هایی که می‌کند قهرمان می‌شود/ هر کسی دلش با تیم است می‌ماند+فیلم
  • روزهای سخت مورایس؛ شرایط سپاهان پایدار می‌شود؟
  • تصمیم جنجالی سازمان لیگ علیه استقلالی‌ها؛ یک امتیاز برتری آبی‌ها از بین رفت
  • تغییر موضع فرانسه در برگزاری افتتاحیه المپیک ۲۰۲۴