Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایلنا، رئیس ستاد کل نیروهای مسلح ایران با فرمانده ارتش پاکستان طی تماس تلفنی باهم درباره آخرین وضعیت مناسبات نظامی دو کشور، بحران کرونا و امنیت مرزهای مشترک گفت‌وگو کردند.

 در این تماس تلفنی فرمانده ارتش پاکستان ضمن گزارش اقدامات مهندسی و ایجاد موانع در مرزهای مشترک دو کشور، به روند رو به رشد روابط نظامی و دفاعی اشاره و خواهان افزایش تعاملات و تبادل هیئت‌های کارشناسی برای حفظ و ثبات امنیت مرزها و جلوگیری از اقدامات تروریستی ناامن کننده در مرزهای مشترک گردید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 سرلشکر باقری نیز ضمن اظهار رضایت از روند رو به رشد روابط و فضای برادرانه بین نیروهای مسلح دو کشور، آمادگی نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران را برای ارتقاء سطح روابط و نیز ضرورت توسعه اقدامات امنیتی در مرزها و جلوگیری از سوء استفاده برخی گروهکهای تروریستی قانون گریز و دشمنان مشترک دو ملت برای ایجاد مشکل در مرزها را مورد تاکید قرار داده و آمادگی جمهوری اسلامی ایران، برای توسعه همکاری‌های دفاعی - اقتصادی با کشور پاکستان را اعلام نمود.

رئیس ستاد کل نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران در پایان تاکید کرد: انتظار داریم مقامات ارتش پاکستان در جهت آزادی سه نفر از مرزبانان گروگان در دست گروهک تروریستی جیش الظلم اقدام قاطع به عمل آورند.

 

منبع: ایلنا

کلیدواژه: سرلشکر محمد باقری نیروهای مسلح ارتش پاکستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۹۱۶۴۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گزارش تسنیم از رژه مقتدرانه ارتش در لرستان + فیلم

مراسم رژه نیروهای مسلح ارتش هم‌زمان با سراسر کشور در استان لرستان برگزار شد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از خرم‌آباد، فرارسیدن 29 فروردین ماه روز ارتش سرافراز جمهوری اسلامی ایران و حماسه‌آفرینی‌های نیروی زمینی قهرمان یادآور روزی بزرگ و برگ زرین دیگری در تاریخ شکوهمند و پر افتخار انقلاب اسلامی است که با درایت ودوراندیشی حکیمانه و پیامبرگونه بنیانگذار جمهوری اسلامی حضرت امام خمینی (ره) از فتنه شیطانی دشمنان ایران اسلامی و توطئه ضدانقلاب در انحلال و تضعیف ارتش جلوگیری و نقطه عطفی در تحول، بالندگی و حضور پرقدرت و انقلابی ارتشیان دلاور و شجاع در همراهی با ملت بزرگ ایران نظام اسلامی رقم خورد.

 مروری دقیق بر نقش‌آفرینی‌های سراسر افتخار، مجاهدانه و مخلصانه ارتش بصیر و انقلابی  در عرصه‌های گوناگون دفاع از استقلال، تمامیت ارضی و امنیت ملی کشور و حضور تعیین‌کننده در مقابله با توطئه‌های گوناگون ضدانقلاب و استکبار جهانی عمق نگاه راهبردی و مدبرانه امام راحل (ره) در صدور پیام تاریخی فروردین ماه 1358 در حفظ و تقویت ارتش را بیش از پیش آشکار می‌سازد به گونه‌ای که اگر فداکاری‌ها، رشادت‌ها و حماسه‌آفرینی‌های نیرو‌های مسلح و مجموعه دفاعی کشور به ویژه ارتش جمهوری اسلامی ایران نبود چه بسا امروز انقلاب اسلامی سرنوشت دیگری داشت.
امروز همزمان با سراسر کشور رژه نیروهای مسلح ارتش استان لرستان از محل لشگر 84  خرم‌آباد با حضور  فرماندهان ارشد نظامی، معاون سیاسی، امنیتی استاندار لرستان و جمعی دیگر از مسئولان استان برگزار شد.

در این مراسم نیروهای ارتش استان لرستان ضمن برپایی رژه‌ای هماهنگ، گوشه‌هایی از توانمندی‌های نظامی خود را به نمایش گذاشتند.

.

انتهای پیام/645/.

دیگر خبرها

  • عملیات وعده صادق سیلی محکمی به رژیم صهیونیست بود
  • دنیا مبهوت اقتدار ایران
  • گزارش تسنیم از رژه مقتدرانه ارتش در لرستان + فیلم
  • ۵ پیام مهم عملیات وعده صادق از زبان یک فرمانده ارتش
  • آماده باش کامل نیروهای مسلح ایران در برابر اسرائیل از زبان فرمانده کل ارتش
  • امیر موسوی: قدرت ایران گزینه نظامی دشمن را کنار زد
  • فرمانده شمال شرق ارتش: عملیات «وعده صادق» یک بازدارندگی قوی بود
  • مراسم رژه ارتش جمهوری اسلامی ایران آغاز شد
  • آمادگی نیروهای مسلح برای برقراری امنیت در مرزهای ایران
  • گفت‌وگوی تلفنی امیرعبداللهیان با همتای ژاپنی