Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-04-23@06:49:29 GMT

افزون بر ۳۰۰ تن آسفالت در روستاهای رضوانشهر مصرف شد

تاریخ انتشار: ۲۲ اردیبهشت ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۹۱۶۴۶۶

افزون بر ۳۰۰ تن آسفالت در روستاهای رضوانشهر مصرف شد

 خانم بهیه انصاری در گفتگو با خبرنگار ایرنا افزود: بهبود وضعیت راه‌های روستایی می‌تواند به آبادانی این مناطق که از کانون‌های مهم تولید و ارزش آفرینی هر جامعه‌ به شمار می‌روند، کمک کرده تا مسیر کشور برای دستیابی به توسعه پایدار را نیز هموار کند.

 وی بیان کرد: خدمات زیربنایی مانند راه‌های ارتباطی از مهمترین عوامل توسعه‌ای جوامع مختلف محسوب شده و این مساله در جامعه بشری امروز نیز همواره مورد توجه دولتمردان بوده و هست تا جایی که از جاده همیشه به عنوان رکن مهم توسعه یاد می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 بخشدار مرکزی رضوانشهر همچنین با اشاره به توزیع خدمات در سایر نقاط دور دست این بخش گفت: هم اکنون کار گاز رسانی به روستا های سخت گذر و کوهستانی اورماملال، استه سر،  بیاچال و غیره آغاز شده است و خانوار های این مناطق در حال دریافت کنتور گاز هستند.

 انصاری افزود: ایجاد زیرساخت‌های ارتباطی در کشور ما، به خصوص پس از انقلاب در مناطق مختلف از جمله استان‌ها، شهرها و روستاهای محروم از رشد قابل توجهی برخوردار بوده و امروزه نیز شاهدیم که هیچ روستایی از عملیات عمرانی تاکنون محروم نمانده است.

 وی در ادامه با اشاره به لزوم بهره مندی همه مردم از امکانات موجود برای اداره امور زندگی و دستیابی به شبکه های مخابراتی گفت: باتوجه به گستردگی خدمات مخابراتی و شبکه های موجود، هنوز بعضی از نقاط روستایی از دسترسی به این امکانات محروم هستند.

 شهرستان رضوانشهر با حدود ۸۰ هزار نفر جمعیت، ۱۲۰ روستا و دو بخش بنام های مرکزی و پره سر در ۷۰ کیلومتری غرب مرکز استان گیلان واقع شده است.

منبع: جماران

کلیدواژه: سهام عدالت بودجه 99 ویروس کرونا استان گیلان انقلاب توسعه پایدار جامعه گاز سهام عدالت بودجه 99 ویروس کرونا امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۹۱۶۴۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برپایی ۲ اردوی جهادی بهداشتی و درمانی در مناطق محروم مشهد

  به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز خراسان رضوی، مدیر امور فرهنگی و فوق برنامه دانشگاه علوم پزشکی مشهد گفت: این دو اردو به همت جهادگران گروه‌های جهادی توان آوران بسیج دانشجویی و کانون جهادی سحاب با همکاری ستاد اردو‌های جهادی دانشگاه علوم پزشکی مشهد، در شهرک شهید آوینی و محله پنج تن برگزار شد.   مهدی کاظمی افزود: جهادگران این گروه که به صورت تخصصی خدمات توانبخشی و پیراپزشکی را در حاشیه شهر مشهد برگزار می‌کنند، در این اردو با ۴۱ جهادگر (۱۵ دانشجو خانم و ۲۶ دانشجو آقا)، ۴۱۱ خدمت در زمینه‌های خدمات بینایی سنجی، کاردرمانی، گفتار درمانی، فیزیوتراپی، مددکاری اجتماعی، خدمات مشاوره‌ای و برنامه‌های فرهنگی در محل آموزشگاه هاجر (شهرک شهید آوینی) ارائه می‌کنند.   وی ادامه داد: سطوح خدمت رسانی گروه جهادی توان آوران بسیج دانشجویی دانشگاه موارد مختلفی از آموزش بهداشت و ارائه خدمات درمانی در محل تا ارجاعات تخصصی به کلینیک دانشکده علوم پیراپزشکی و توانبخشی و کلینیک ویژه بیمارستان شهید هاشمی نژاد را شامل می‌شود.   به گفته او، افرادی هم که نیاز به عینک داشته باشند با همکاری خیریه خاتم الانبیاء (ص) و بیمارستان فوق تخصصی خاتم الانبیاء (ص) به صورت رایگان تحت پوشش قرار می‌گیرند.   کاظمی ادامه داد: همزمان اردوی جهادی دیگری نیز در محل خیریه حضرت زهرا (س) واقع در محله پنج تن به همت جهادگران کانون جهادی سحاب و با همکاری مشترک قرارگاه شهید علیمردانی با حضور ۱۵ دانشجوی جهادگر آقا و خانم برگزار شد.   مدیر امور فرهنگی و فوق برنامه دانشگاه علوم پزشکی مشهد افزود: در این اردوی نیم روزه، خدمات غربالگری و معاینه بینایی سنجی، آموزش بهداشت و غربالگری‌های فشار و قند خون، خدمات تخصصی ارتوپدی، مامایی و مشاوره انجام و ۲۷۶ خدمت به مردم منطقه پنج تن ارائه شد.   او ضمن قدردانی از نهاد‌هایی که در برگزاری مستمر اردو‌های جهادی در سطح دانشگاه همکاری داشتند، تاکید کرد: به همت ستاد اردو‌های جهادی و همکاری گروه‌های جهادی دانشگاه علوم پزشکی مشهد، هر دو هفته یک بار خدمات بهداشتی و درمانی به صورت رایگان در حاشیه شهر مشهد انجام خواهد شد.

دیگر خبرها

  • ویزیت رایگان اردو‌های جهادی در مناطق محروم روستایی بخش کوهسار سلماس 
  • آخرین جزئیات تعرفه‌های خدمات پرستاری در سال ۱۴۰۳
  • آخرین جزئیات تعرفه‌های پرستاری در سال ۱۴۰۳
  • اجرای ۶۱ طرح رفع تنش آبی در روستاهای آذربایجان شرقی
  • اجرای ۶۱ طرح رفع تنش آبی روستایی به همت سپاه عاشورا
  • سپاه امام رضا(ع) در روستاهای ۶ شهرستان خراسان رضوی اشتغال ایجاد می‌کند
  • تعرفه‌های خدمات پرستاری رشد قابل توجهی داشته است/ ماندگاری در مناطق محروم با اجرای تعرفه‌های ترجیحی
  • افزایش قابل توجه تعرفه‌های خدمات پرستاری
  • رئیس سازمان نظام پرستاری: تعرفه‌گذاری خدمات پرستاری ۵۰ درصد افزایش یافته است
  • برپایی ۲ اردوی جهادی بهداشتی و درمانی در مناطق محروم مشهد