Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «اکوفارس»
2024-04-25@15:39:23 GMT

بازگشت کرونا به کانال افزایشی در بابل

تاریخ انتشار: ۲۲ اردیبهشت ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۹۱۶۵۳۳

بر اساس گزارش دانشگاه علوم پزشکی بابل در ۲۴ ساعت گذشته ۱۷ بیمار مبتلا به کرونا در بیمارستان های بابل بستری و در مقابل ۱۳ بیمار با حال عمومی مساعد ترخیص شدند که این امر تعداد بستری بیماران کرونایی در این شهرستان را به ۷۵ نفر رساند.

روند کاهشی بستری روزانه بیماران کرونایی در بابل که از دو هفته گذشته آغاز شده بود در ۱۵ اردیبهشت ماه جاری با ثبت پایین ترین رکورد بستری به تعداد ۶ نفر موجی از شادی را در میان کادر درمانی و شهروندان به ارمغان آورده بود و این موضوع امید به پیروزی برای شکست هر چه زودتر کرونا را مهیا کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

روزهای آفتابی پنج روز گذشته که زمینه شلوغی پارک ها و مراکز تفریحی و گردشگری جنوب بابل را فراهم کرد بسیاری از شهروندان فاصله گذاری فیزیکی و نکات بهداشتی را رعایت نکرده سبب شد که بار دیگر این ویروس سربلند کند و به کانال افزایشی برسد.

عادی سازی از سوی شهروندان به گونه ای است که مسئولان بهداشت و درمان بابل هر روزه هشدارهای لازم در خصوص اوج گیری دوباره این ویروس را اعلام می کنند که شهروندان باید این موضوع را جدی بگیرند تا شکست ویروس کرونا این مهمان ناخوانده را به همراه داشته باشند.

جامعه پزشکی همچنین اعلام می کند که گرمای هوا و باز شدن مشاغل پر خطر دلیلی بر پیروزی بر ویروس کرونا نیست و رعایت نکات بهداشتی و فاصله گذاری فیزیکی همچنان باید در دستور کار قرار گیرد.

زنگ خطر ورود بیماری کرونا به مازندران ۳۰ بهمن سال گذشته با شناسایی ۲ بیمار مشکوک در بابل نواخته شد. بیماران شناسایی شده افرادی بودند که همزمان با شیوع کرونا در قم به آن شهرستان سفر داشتند.

براساس آخرین گزارش از دانشگاه علوم پزشکی بابل تعداد افراد بستری مبتلا به ویروس کرونا در بیمارستان های بابل هم اکنون به ۷۵ نفر رسیده است.

دانشگاه علوم پزشکی بابل که مستقل از دانشگاه علوم پزشکی مازندران فعالیت می کند ، شهرستان ۵۰۰ هزار نفری بابل را با هفت بیمارستان زیر پوشش دارد که از این تعداد پنج بیمارستان آیت الله روحانی و میناگر ، شهید بهشتی ، یحیی نژاد و امیرکلا از ابتدا برای پذیرش بیماران کرونایی اختصاص یافتند و همچنان هم پذیرش این بیماران در تمامی این بیمارستان ها ادامه دارد.

      

منبع: اکوفارس

کلیدواژه: دانشگاه علوم پزشکی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ecofars.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اکوفارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۹۱۶۵۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خطر از بغل گوش ستاره آرژانتینی گذشت

به گزارش "ورزش سه"، اخبار خوبی از آرژانتین به گوش می‌رسد، چراکه باشگاه ایندیپندنته تایید کرده است که کارلوس ته‌وز، ستاره سابق یوونتوس، از بیمارستان مرخص شده است.

این مربی به دلیل درد قفسه سینه در کلینیک لاترینیداد سن ایسیدرو، منطقه بوئنوس آیرس بستری شده بود. نتایج آزمایش‌های اولیه مثبت بود اما پزشکان تصمیم گرفتند که ته‌وز را برای مدت بیشتری نگه دارند تا آزمایشات دیگری هم از او گرفته شود.

او باید چند روز استراحت کند و آزمایشات بیشتری برایش در نظر گرفته شده است، اما مشکلات قلبی حاد توسط پزشکان رد شده و این خبر امیدوارکننده‌ای است.

ته‌وز چند ماه سخت را پشت سر گذاشته است. او مدتی پیش هم به دلیل زمین خوردن در خانه‌اش به بیمارستان مراجعه کرده بود و برای ساعاتی بستری بود.
مهاجم سابق یوونتوس و منچستر سیتی در ماه فوریه ۴۰ ساله شد. او از سال ۲۰۲۱ بازنشسته شده است.

دیگر خبرها

  • خطر از بغل گوش ستاره آرژانتینی گذشت
  • ملک سلمان، پادشاه عربستان بستری شد
  • طولانی‌ترین عفونت کرونا که ۶۱۳ روز طول کشید، بیش از ۵۰ جهش ایجاد کرد
  • یک همه‌گیری دیگر در راه است!
  • کارلوس توز در بیمارستان بستری شد
  • نفت وارد کانال افزایشی شد
  • هشدار دانشمندان؛ همه‌گیری آنفلوانزا در جهان (فیلم)
  • تأثیر عجیب جنسیت پزشک بر درمان بیماران
  • نقش عجیب جنسیت پزشک بر درمان بیماران
  • حجاج این ۲ توصیه پزشکی را جدی بگیرند