Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-19@22:03:56 GMT

پیام تبریک و تسلیت سرلشکر باقری به فرمانده کل ارتش

تاریخ انتشار: ۲۲ اردیبهشت ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۹۱۶۸۹۲

پیام تبریک و تسلیت سرلشکر باقری به فرمانده کل ارتش

به گزارش خبرگزاری مهر، در پی بروز حادثه برای یک فروند شناور نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران در تمرین دریایی در دریای عمان و شهادت و مجروحیت جمعی از دریادلان این نیرو، سردار سرلشکر پاسدار محمد باقری رئیس ستاد کل نیروهای مسلح خطاب به امیر سرلشکر سید عبدالرحیم موسوی فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی ایران پیام تبریک و تسلیتی صادر کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

متن پیام رئیس ستاد کل نیروهای مسلح به این شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

امیر سرلشکر سید عبدالرحیم موسوی

فرمانده محترم کل ارتش جمهوری اسلامی ایران

با سلام و تحیات؛

شهادت تعدادی از افسران و کارکنان خدوم و شجاع نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران در تمرین یگانی در آب‌های دریای عمان را به محضر مقام معظم رهبری و فرماندهی کل قوا (مدظله‌العالی) و خانواده معظم شهدا و آحاد فرماندهان و رزمندگان غیور آجا تبریک و تسلیت عرض می‌نمایم.

ضمن آرزوی سلامتی و تندرستی مجروحان این حادثه؛ از درگاه حضرت کبریایی برای شهدای گرانقدر علو درجات و همجواری با شهیدان کربلا و برای آن برادر عزیز و آحاد همرزمان و همچنین خانواده‌های ارجمند و بازماندگان معزز، صبر جمیل و اجر جزیل طلب می‌کنم.

سرلشکر پاسدار محمد باقری

رئیس ستاد کل نیروهای مسلح

کد خبر 4923083 هادی رضایی

منبع: مهر

کلیدواژه: محمد باقری نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران ستاد کل نیروهای مسلح ستادکل نیروهای مسلح مجلس شورای اسلامی ویروس کرونا شورای نگهبان حجت الاسلام حسن روحانی حسن روحانی هیئت دولت ایالات متحده آمریکا مجلس یازدهم سید عباس موسوی اسحاق جهانگیری برجام ایران جمهوری اسلامی ایران ارتش جمهوری اسلامی ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۹۱۶۸۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واکنش فرمانده کل ارتش به شنیده شدن صدای انفجار در اصفهان

به گزارش همشهری آنلاین،‌ سرلشکر «سیدعبدالرحیم موسوی» فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی ایران درباره صدای انفجار شنیده شده در اصفهان اظهار داشت: با توجه به هوشیاری ما، چند شیء پرنده بود که به آنها تیراندازی شده بود.

امیر سرلشکر موسوی در ادامه درباره تهدید ایران در شبکه های اجتماعی و فضای مجازی توسط رژیم صهیونیستی افزود: از هر دیوانه ای، بی عقلی بر می آید؛ بستگی به عقل آن دارد.

فرمانده کل ارتش درباره واکنش ایران به تهدید رژیم صهیونیستی گفت: واکنش ایران را پیش از این دیده‌اید.

منبع: دفاع پرس

کد خبر 845489 برچسب‌ها ایران و اسرائیل خبر ویژه دفاع - ارتش جمهوری اسلامی استان اصفهان

دیگر خبرها

  • واکنش فرمانده کل ارتش به شنیده شدن صدای انفجار در اصفهان
  • عملیات وعده صادق سیلی محکمی به رژیم صهیونیست بود
  • سردار جلالی یک پیام صادر کرد +جزئیات
  • ۵ پیام مهم عملیات وعده صادق از زبان یک فرمانده ارتش
  • پیام تبریک رئیس پلیس پایتخت به مناسبت روز ارتش
  • تلاش ارتش در حوزه خودکفایی و ارتقا امنیت کشور ستودنی است
  • پیام تبریک رئیس کل دادگستری آذربایجان غربی به مناسبت روز ارتش
  • فرمانده شمال شرق ارتش: عملیات «وعده صادق» یک بازدارندگی قوی بود
  • مراسم رژه ارتش جمهوری اسلامی ایران آغاز شد
  • پیام تبریک فرمانده فراجا خوزستان به مناسبت روز ارتش