Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا-فیلمبرداری پروژه‌های مهمی مثل «آواتار» و «ارباب حلقه ها» در اولین روز بدون ثبت مورد جدید کرونا از سر گرفته می‌شود.
به گزارش آریا و به نقل از ایندی‌وایر، طبق آمار جدید، به نظر می‌رسد با توجه به اینکه روز گذشته هیچ مورد جدید ابتلا به ویروس کرونا در نیوزیلند پیدا نشده، این کشور توانسته این ویروس همه گیر را مهار کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


طبق سایت ددلاین، در حال حاضر تعدادی از پروژه‌ها و تولیدات سینمایی و تلویزیونی کار خود را در این کشور آغاز کرده اند. این موضوع به این معناست که فیلم‌های سینمایی «آواتار 1» و «آواتار 2» به کارگردانی جیمز کامرون و همینطور سریال مورد انتظار «ارباب حلقه ها» می‌توانند خیلی زود تولید خود را ادامه دهند. در دنیایی که تعطیلی‌های مربوط به کرونا تولیدات فیلم و محصولات تلویزیونی را تعلیق کرده است، پروتکل‌های بهداشتی نیوزیلند این امکان را می‌دهد که با رعایت ضوابطی فیلمسازها به تولیدات خود ادامه بدهند.
جیمز کامرون به همراه جان لاندو، کارگردان و تهیه کننده فیلم سینمایی «آواتار» پیش از آنکه تولید قسمت‌های جدید این فیلم در میانه ماه مارس متوقف شود در حال فعالیت روی دو قسمت از چهار قسمت تایید شده این دنباله سینمایی بودند. البته گزارش شده بود تولید این فیلم در کالیفرنیا در خلق جلوه‌های ویژه هزینه بر فیلم ادامه داشته است. گفته می‌شود بودجه ساخت این 4 دنباله در حدود یک میلیارد دلار خواهد بود.
تاریخ اکران این فیلم‌ها به ترتیب 17 دسامبر 2021، 22 دسامبر 2023، 19 دسامبر 2025، و 17 دسامبر 2027 اعلام شده است. گفته می‌شود بخش ضبط تصاویر متحرک (موشن کپچر) دو فیلم ابتدایی به پایان رسیده است.
علاوه بر آواتار، آمازون نیز می‌تواند سریال «ارباب حلقه ها» که با بودجه سنگینی در حال ساخت بود را ادامه دهد. زمانی که فیلمبرداری پروژه تعلیق شد، عوامل این سریال اوایل فیلمبرداری دو قسمت ابتدایی به کارگردانی جی. اِی. بایونا بودند. فصل دوم این سریال اقتباسی نیز برای ساخت، چراغ سبز دریافت کرده است.
تا روز نهم می، کشور نیوزیلند کمتر از 1500 مورد ابتلا به کووید 19 و تنها 20 مورد مرگ داشته است.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: فیلمبرداری آواتار ارباب حلقه ها ارباب حلقه ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۹۱۷۰۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شهدا حلقه‌ی اتصال حرکات اساسی نظام هستند

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان لرستان، فرهاد زیویار سی ام فروردین ماه در مراسم گرامیداشت عملیات کربلای ۱۰ و سالروز شهادت سردار سید محمد حجازی با تشریح چگونگی پیروزی انقلاب اسلامی و سقوط رژیم شاهنشاهی، مقابله با نظام سلطه‌ی جهانی و مسئله‌ی قدس و فلسطین به عنوان سه رویکرد و جریان اساسی نظام جمهوری اسلامی ایران گفت: شهدا با رشادت و ایثارگری خود در این سه موضوع اساسی حلقه‌ی واصله‌ی آنها هستند.

وی ادامه داد: خنثی کردن بسیاری از تهدیدات، مقاومت در برابر تحریم‌های مختلف و حضور در جنگ تحمیلی از دیگر دستاوردهای بزرگ و نتایج رشادت شهدا است.

استاندار تصریح کرد: حضور شهدا در عملیات‌های غرورآفرین از جمله کربلای ۱۰ که با پیشروی ۲۵۰ کیلومتری رزمندگان ما در دل کشور عراق همراه بود، در نهایت چنان رقم خورد که دیگر کسی نتواند چشم طمع بر مرز‌های ما داشته باشد.

فرهاد زیویار اظهارداشت: موضوعات اساسی انقلاب اسلامی را می‌توان در بیانات امام خمینی (ره) در سال ۱۳۴۲ مشاهده کرد که شامل مبارزه با رژیم طاغوت، نظام سلطه و مسئله‌ی قدس است.

وی در بخش دیگری از سخنانش به تشریح مسئله‌ی فلسطین و جنایات رژیم صهیونیستی در غزه پرداخت و ادامه داد: مسئله‌ی قدس و غزه یک موضوع مهم نه تنها برای ما بلکه برای همه مسلمانان و به تعبیر امام خمینی (ره) تمامی موحدین جهان است.

استاندار افزود: تا زمانی که هستیم نسبت به این موضوع مکلف بوده و تا نابودی رژیم غاصب صهیونیستی خواهیم جنگید.

وی به سخنان رهبر معظم انقلاب در خصوص مسئله‌ی فلسطین و ضروت مبارزه با رژیم اشغالگر قدس اشاره کرد و ادامه داد: این رژیم کودک کش به پشتوانه‌ی نظام سلطه تمامی چارچوب‌های اخلاقی و بشری را زیر پا گذاشته و تمامی حوزه‌ها از جمله سیاسی و اقتصادی را به فساد کشانده است.

دیگر خبرها

  • ناراحتی و سرافکندگی مزدوران اینترنشنال از ارباب صهیونیستی خود + فیلم
  • سورپرایز قیمت طلا برای عروس و دامادها
  • تامین آب شرب شهر شریف آباد با حفر یک حلقه چاه جدید
  • شهدا حلقه‌ی اتصال حرکات اساسی نظام هستند
  • ۱۵۰۰ حلقه چاه بدون پروانه در مازندران تعیین تکلیف شد
  • انسداد یک هزار حلقه چاه و پیشگیری از هدررفت ۶ میلیون متر مکعب آب در البرز
  • حلقه اتحاد مازندرانی ها در ساحل خزر
  • کسب رتبه اول دادگستری ایلام در کاهش موجودی پرونده و تکریم ارباب رجوع
  • فوران آتشفشان اندونزی صد‌ها نفر را فراری داد
  • مظلومترین حلقه زنجیره ریلی تولیدکننده واگن است