Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-18@10:45:16 GMT

اعضای باند شرکت‌ هرمی در پردیس دستگیر شدند

تاریخ انتشار: ۲۲ اردیبهشت ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۹۱۷۲۳۹

اعضای باند شرکت‌ هرمی در پردیس دستگیر شدند

به گزارش دوشنبه ایرنا به نقل از مرکز اطلاع رسانی ستاد فرماندهی انتظامی شرق استان تهران، سرهنگ محمد حسن محمدی با اعلام این خبر اظهار کرد: مأموران پلیس آگاهی در پی دریافت اطلاعاتی مبنی بر رفت و آمدهای مشکوک افراد ناشناس به یکی از واحدهای مسکونی در فاز ۱ شهر پردیس، موضوع را به صورت ویژه در دستور کار خود قرار دادند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی افزود: مأموران انتظامی پس از انجام فعالیت‌های اطلاعاتی و شناسایی محل رفت و آمد افراد، از فعالیت یک شرکت هرمی مطلع شده و با تشکیل یک تیم عملیاتی و پس هماهنگی با مقام قضائی، وارد این محل شده و ۱۱ نفر از اعضای این باند را دستگیر و برای بررسی و بازجویی به پلیس آگاهی منتقل کردند.
وی اظهار کرد: مأموران در بازرسی از مخفیگاه متهمان، بسته‌های آموزشی، کیس، مانیتور، کتابچه و جزوه های آموزشی در خصوص فعالیت اعضای باندهای شرکت‌های هرمی در زمینه بازاریابی شبکه ای غیرمجاز را کشف کردند.
محمدی افزود: متهمان دستگیر شده در تحقیقات به عمل آمده به جرم خود مبنی بر دایر کردن شرکت هرمی اعتراف و اقرار کردند که برای عضوگیری و اعتمادسازی عضوها، کار خود را قانونی جلوه می دادند.
ریزش آوار جان کارگر ۳۰ ساله را در دماوند گرفت
فرمانده انتظامی شهرستان دماوند گفت: ریزش آوار در شهرستان دماوند جان کارگر ۳۰ ساله را گرفت.
سرهنگ حسین فاضلی با اعلام این خبر اظهار کرد: در پی تماس مردمی با مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر ریزش دیوار در منطقه آبسرد، عوامل انتظامی و امدادی به محل اعزام شدند.
وی ادامه داد: با بررسی به عمل آمده از محل حادثه مشخص شد که جوان ۳۰ساله‌ای در منطقه آبسرد، حین کار در یک زمین با حادثه ریزش دیواری ۱۵ متری مواجه شد که در این حادثه، وی جان خود را از دست داد.
فرمانده انتظامی شهرستان دماوند گفت: جسد متوفی جهت بررسی به پزشکی قانونی منتقل شد.
فرماندهی انتظامی شرق استان تهران تأمین امنیت هفت شهرستان ورامین، پیشوا، قرچک، پاکدشت، پردیس، دماوند و فیروزکوه را بر عهده دارد.
 

برچسب‌ها شهرستان پردیس شهرستان دماوند فرماندهی نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران

منبع: ایرنا

کلیدواژه: شهرستان پردیس شهرستان دماوند فرماندهی نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران شهرستان پردیس شهرستان دماوند فرماندهی نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران شهرستان دماوند

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۹۱۷۲۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف ۱۰۰ کیلو تریاک و دستگیری دو قاچاقچی در نایین

سرپرست فرماندهی انتظامی شهرستان نایین از کشف ۱۰۰ کیلوگرم تریاک جاساز شده در اتوبوس و دستگیری دو قاچاقچی مواد مخدر خبرداد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از اصفهان، حسن ابراهیمی اظهار کرد: مأموران فرماندهی انتظامی این شهرستان در راستای کنترل و بررسی وسایل نقلیه مشکوک در محورهای مواصلاتی باهدف برخورد با قاچاقچیان مواد مخدر به یک دستگاه اتوبوس مشکوک و جهت بررسی آن را متوقف کردند.

وی افزود: مأموران ضمن هماهنگی با مرجع قضائی به بازرسی از این خودرو پرداخته که در نتیجه مقدار ۱۰۰ کیلوگرم تریاک که به صورت ماهرانه‌ای در قسمت‌های مختلف خودرو جاساز شده بود را کشف کردند.

سرپرست فرماندهی انتظامی شهرستان نائین با اشاره به اینکه در این خصوص دو متهم دستگیر و پس از تشکیل پرونده برای انجام اقدامات قانونی به مرجع قضائی تحویل داده شدند بر آثار جبران ناپذیر قاچاق مواد مخدر و مسئله اعتیاد بر خانواده‌ها و به ویژه جوانان تأکید و برخورد با مجرمان این حوزه را از اولویت‌های اصلی پلیس عنوان کرد و از شهروندان خواست اخبار و اطلاعات خود در این زمینه را از طریق تماس با مرکز فوریت‌های ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

کد خبر 745275

دیگر خبرها

  • انهدام باند سارقان در بیرجند
  • از کشف گازوئیل قاچاق در بوئین زهرا تا کشف ۲ تن چوب قاچاق در کلنجین
  • تکریم و معارفه فرماندهان انتظامی ۲ شهرستان گیلان
  • فعالیت دو مرکز تحقیقاتی و فناوری در حوزه تولید واکسن
  • کشف ۱۰۰ کیلو تریاک و دستگیری دو قاچاقچی در نایین
  • کشف محموله میلیاردی سوخت قاچاق در نایین
  • جاساز ۱۰۰ کیلوگرم تریاک در اتوبوس لو رفت
  • کشف ۱۰۰ کیلوگرم تریاک در اتوبوس مسافربری در نائین
  • اعضای باند ۱۱ نفره قاچاق سوخت در مرز ماهیرود دستگیر شدند
  • عاملان رعب و وحشت در اسلام‌شهر دستگیر شدند