Web Analytics Made Easy - Statcounter

با پایان یافتن سریال کرگدن و کمی بعد، هم گناه و دل، فصل جدیدی از سریال‌ها با حضور جیران، عاشقانه ۲، آقازاده و قورباغه در شبکه نمایش خانگی بازخواهد شد.

به گزارش ایسنا، بنابر اعلام کول‌دانلود، وب‌سایت کول دانلود امکان دانلود قانونی و رسمی این آثار را در کنار آرشیو بزرگی از فیلم‌ها و سریال‌ها برای شما علاقه‌مندان آماده کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در ادامه با ما همراه باشید تا روش‌های دانلود این ۴ سریال محبوب را به شما ارائه کنیم!

تهیه‌کننده: آقازاده را ساخته‌ایم تا بسیاری را بی‌خواب کنیم!

آقازاده عنوان اولین سریالی ست که از این لیست به مرحله پخش رسیده است. این سریال بسیار جذاب و تماشایی که با تیم سازندگان سریال موفق "پدر" ساخته و تهیه‌ شده است از روز عید فطر سال ۹۹ قسمت اول خود را به نمایش خانگی عرضه می‌کند.

بازیگران و هنرپیشه‌های فراوانی از جمله امیر آقایی، امین تارخ، مهدی سلطانی، لعیا زنگنه، کامبیز دیرباز، جمشید هاشم پور، سینا مهراد، سامیه لک، دیبا زاهدی، امین حیایی، ثریا قاسمی، نیکی کریمی در این سریال به ایفای نقش پرداخته‌اند. حامد عنقا نیز به‌عنوان نویسنده و تهیه‌کننده در سریال آقازاده شرکت داشته است.

معرفی بیشتر سریال آقازاده

فصل دوم سریال محبوب عاشقانه ۲

بنابر جدیدترین گزارش سایت کول دانلود و بر طبق آخرین گزارش و مصاحبه با تهیه‌کننده سریال عاشقانه این سریال بالاخره از خرداد ۹۹ آغاز به فیلم‌برداری می‌کند و تنها پس از چند ماه به شبکه نمایش خانگی خواهد آمد. با پخش سریال دل به کارگردانی منوچهر هادی بسیاری از مخاطبین این‌گونه گمان می‌کردند که دل همان عاشقانه ۲ است ولی این فرضیه اشتباهی بود چرا که اصلاً حتی شباهتی هم بین این دو سریال نبود.

هنوز جزییاتی از این سریال درز پیدا نکرده، گرچه به گفته کارگردان، سناریو سریال آماده است و ما آماده فیلم‌برداری هستیم. البته بازهم بر طبق آخرین گفته‌های هومن کبیری (تهیه‌کننده) به‌جز مهناز افشار که به دلیل مهاجرت دیگر در ایران نیستند، با سایر بازیگران مانعی برای ادامه همکاری  نداریم و همه تلاش این است که همگی بازیگران در پروژه حضور داشته باشند. تنها مسئله مبهم هومن سیدی است که پس از بازی در عاشقانه و سپس سریال گل شیفته، اعلام کرد که دیگر میلی برای بازی در این‌گونه ژانرها ندارد. حالا باید دید که کستینگ این سریال به چه ترتیب رقم خواهد خورد و با چه چینشی هنرپیشه‌ها به جلوی دوربین منوچهر هادی خواهند رفت.

اطلاعات بیشتر از فصل دوم سریال عاشقانه

قورباغه / سریالی متفاوت از هومن سیدی

خلاصه داستان قورباغه به ما می‌گوید که: دنیا برای من جای کوچیکه. بعضی‌ اوقات فکر می‌کنم دارم خفه می‌شم. احساس می‌کنم همه‌جا بسته است و من نمی‌تونم نفس بکشم.

این سریال با تم و حال و هوایی کاملاً متفاوت نسبت به سایر آثار ایرانی، امید بسیاری دارد که بتواند رونق اساسی به شبکه نمایش خانگی بدهد. پروژه‌ای که با سخت‌گیری‌های بسیاری به‌پیش رفته و حال باید دید که تا چه حد می‌تواند انتظارات را برآورده کند.

معرفی بیشتر سریال قورباغه

سریال جیران، اثر جدید حسن فتحی

حسن فتحی کارگردان پر سابقه و موفق ایرانی سریالی دیگر را در مدیوم خانگی با نام جیران می‌سازد.

سریالی که بازیگران آن نیز مشخص‌ شده‌اند: بابک حمیدیان، بهرام رادان، پریناز ایزدیار، رعنا آزادی ور، شبنم مقدمی، گلاره عباسی خبر از کستینگ قوی و گلچین شده این کار دارند.

چیزی که درباره جیران می‌توان گفت، همانند دیگر آثار آقای فتحی یک کار تاریخی/درام هست که همچو سریال پهلوانان نمی‌میرند در زمان قاجار روایت می‌شود. داستان سریال درباره‌ عشق ناصرالدین‌شاه به یکی از زنان حرم‌سرایش به نام جیران است. جیران یکی از همسران محبوب و اولین سوگلی ناصرالدین‌شاه بوده. جیران، با سایر زنان دربار ناصرالدین‌شاه فرق داشته. شیفته شکار و اسب‌سواری بوده و هنگام سواری، چکمه و لباس مردانه می‌پوشیده. اولین بار برای فراگرفتن رقص به دربار قاجار راه پیدا می‌کند ناصرالدین‌شاه در اولین نگاه به او دل می‌بندد.

اطلاعات بیشتر از سریال جیران

انتهای رپرتاژ آگهی

منبع: ایسنا

کلیدواژه: کول دانلود دانلود سریال ایرانی شبکه نمایش خانگی ناصرالدین شاه تهیه کننده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۹۱۷۳۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جبلی خبر داد: وضعیت اقتصادی در شبکه نمایش‌خانگی در حال بررسی

رئیس صدا و سیما ضمن ارائه توضیحاتی درباره وضعیت نظارت ساترا بر محتوا و فرآیندهای اقتصادی شبکه نمایش‌خانگی از پیگیری‌ها در زمینه جلوگیری از تخلفات احتمالی محتوایی در تولیدات سکوها به کمک آیین‌نامه‌ها و قوانین تکمیلی خبر داد. - اخبار فرهنگی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، پیمان جبلی رئیس سازمان صداوسیما در حاشیه جلسه هیئت دولت درباره برخی حواشی و اظهارات مطرح شده در روزهای اخیر درباره وضعیت پرداخت‌ها در حوزه نمایش خانگی اظهار کرد: به طور کلی تنظیم‌گری در این حوزه شامل اقتصاد و وضعیت مالی پروژه‌های تولیدی هم می‌شود.

وی افزود: سازمان تنظیم مقررات صوت و تصویر فراگیر علاوه‌بر وظیفه نظارت بر محتوای تولیدات نمایش خانگی، وظیفه  تنظیم‌گری و نظارت بر فرایندهای اقتصادی این حوزه را نیز برعهده دارد.

رئیس سازمان صداوسیما با اشاره به اینکه فرآیندهای اقتصادی در حوزه نمایش خانگی باید به گونه‌ای باشد که فعالان خرد در این حوزه هم بتوانند فعالیت کنند گفت: ساترا در حال بررسی این موضوع است و نتایج بررسی‌های ساترا و برنامه‌هایش جهت اقدام لازم، ارائه خواهد شد. ‌جبلی همچنین درباره نحوه نظارت بر محتوای تولیدات نمایش خانگی عنوان کرد: با ریل‌گذاری قانونی درستی که انجام شده سازمان صداوسیما از طریق ساترا موظف به نظارت بر محتوای صوت و تصویر فراگیر در فضای مجازی در حوزه نمایش خانگی است و فضای همکاری و تعامل نسبتا خوبی بین تهیه‌کنندگان،  سکوها و ساترا وجود دارد.

وی تأکید کرد که البته برای جلوگیری از تخلفات احتمالی باید آیین‌نامه‌ها و قوانین تکمیلی به کمک حوزه تنظیم‌گری بیایند و پیگیری‌ها در این زمینه ادامه دارد.

سریال‌های جدید تلویزیون/ از بدل و آقای قاضی تا هشت‌پا و رویان

رئیس رسانه ملی در خصوص عملکرد رسانه ملی در پوشش خبری عملیات «وعده صادق» گفت: از لحظات اولیه شروع این عملیات و براساس آمادگی‌های ایجاد شده و برنامه‌ریزی‌های قبلی و تقسیم وظایف میان حوزه‌های مختلف محتوایی سازمان، عملیات گسترده رسانه‌ای پوشش جامع این عملیات غرورآفرین آغاز شد.

وی از پوشش زنده بیش از 14 ساعته این عملیات سخن گفت و اظهار کرد: شبکه‌های مختلف صداوسیما، حوزه خبر و نیز شبکه‌های برون‌مرزی متناسب با وظایف تعریف‌شده به پوشش جامع تصویری، اطلاعاتی و تحلیلی این عملیات پرداختند که این روند تاکنون هم در برنامه‌های مختلف ادامه دارد. ‌

جبلی پوشش عملیات وعده صادق و نیز اقدام فوری و مؤثر صداوسیما در پوشش حادثه صبح جمعه گذشته در اصفهان را مصداق روشن به دست گرفتن «روایت اول» در رویدادهای مهم دانست و گفت: آثار و نتایج این حضور فوری و مؤثر رسانه ملی مبتنی بر آمادگی‌های قبلی، در جریان‌سازی و تأثیر بر افکار عمومی داخلی،  منطقه‌ای و بین‌المللی و در درون رژیم صهیونیستی مشهود است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • بعد از «اسکار» مدیری با «پدر قهوه» در شبکه نمایش خانگی
  • نشست نقد و بررسی نظام تنظیم‌گری شبکه نمایش خانگی
  • ورود جدی ساترا به فرایندهای اقتصادی شبکه نمایش خانگی
  • (ویدئو) این سکانس جنگل آسفالت، کپی از آب درآمد!
  • ساترا در حال بررسی وضعیت اقتصادی در شبکه نمایش خانگی است
  • ساترا در حال بررسی وضعیت اقتصادی در شبکه نمایش خانگی
  • جبلی خبر داد: وضعیت اقتصادی در شبکه نمایش‌خانگی در حال بررسی
  • پرده جدیدی از شبکه نمایش‌های خانگی؛ آیا حرف اول و آخر را پول می‌زند؟
  • بازیگران شبکه نمایش خانگی را ستاره‌باران کردند
  • انتقادها به «گناه فرشته» و ماجرای سخنان جنجالی یک مدیر!