Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایلنا»
2024-04-18@08:44:05 GMT

تخفیف اقامتی در ۱۵ مرکز برای کادر درمانی سراسر کشور

تاریخ انتشار: ۲۲ اردیبهشت ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۹۱۷۶۸۸

به گزارش خبرنگار ایلنا از کرمانشاه ؛علی صابر  معاون گردشگری اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی کرمانشاه گفت : هتل‌های پنج ستاره و مراکز اقامتی کرمانشاه برای جبران بخش کوچکی از اقدامات جهادی کادر درمان کشور، آمادگی خود را برای ارایه تخفیفات و خدمات ویژه به کادر درمانی در دوران پس از کرونا اعلام کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی گفت : تخفیف درنظر گرفته شده برای کادر درمانی تا پایان امسال پابرجا خواهد بود و البته شاید ارایه خدمات دیگری از این قبیل نیز در آینده در دیگر اماکن گردشگری استان کرمانشاه تدارک دیده شود.

معاون گردشگری اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی کرمانشاه افزود: باتوجه به خدمات ایثارگرانه و جهادی پرسنل کادر درمانی در مبارزه با کرونا، جبران این زحمات غیرممکن است و تلاش ما این است تا اقداماتی برای سپاسگزاری از آن‌ها انجام دهیم.

این مسوول ادامه داد: استان کرمانشاه دارای ۲۷ واحد هتل، سه واحد هتل آپارتمان، ۱۹ واحد مهمانپذیر، ۱۵ واحد مجتمع گردشگری، هفت واحد پذیرایی بین راهی منفرد، ۳۲ واحد پذیرایی بین راهی، هفت واحد سفره خانه سنتی، ۵۴ واحد خانه مسافر مجاز، یک شرکت خانه مسافر، ۷۳ دفتر خدمات مسافرتی، چهار آموزشگاه گردشگری و ۲۶ واحد اقامتگاه بوم گردی است.

صابر افزود: از این تعداد، ۱۵ مورد شامل ۲ هتل پنج ستاره، یک هتل چهار ستاره، یک هتل سه ستاره، چهار هتل ۲ ستاره، یک هتل یک ستاره، یک هتل آپارتمان درجه یک و پنج اقامتگاه بوم گردی تخفیف ۵۰ درصدی به منظور مسافرت در ایام پساکرونا به استان کرمانشاه را در نظر گرفته شده است .

 

منبع: ایلنا

کلیدواژه: اقامت استان کرمانشاه کادر درمانی کادر درمانی یک هتل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۹۱۷۶۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واگذاری ۱۷۴۱ واحد مسکونی به مددجویان کمیته امداد امام (ره) لرستان

به گزارش جام جم آنلاین لرستان، فرهاد زیویار در مراسم واگذاری 33 هزار و 683 واحد مسکونی به مددجویان تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی (ره) در سراسر کشور که با حضور رئیس جمهور و به صورت وبیناری برگزار شد، عنوان کرد: سهم لرستان در واگذاری مسکن به مددجویان کمیته امداد ۱۷۴۱ واحد بوده که به نسبت آمار کل کشور و جمعیت استان نشاندهنده ی عملکرد خوب دستگاه های مربوطه در لرستان است. وی در این مراسم که در منزل واگذار شده ی یکی از مددجویان در روستای میان گلال خرم آباد انجام می شد، اظهار کرد: با این آمار لرستان یکی از بهترین عملکردها را در بین استان های سراسر کشور داشته است. استاندار تصریح کرد: اعتبار هزینه شده برای این تعداد واحد مسکونی ۸۷۰ میلیارد تومان بود.

دیگر خبرها

  • ارائه خدمات درمانی رایگان به بیماران هموفیلی
  • مجوز احداث ۲ باب هتل در تبریز صادر شد
  • در تعطیلات نوروز ۶۱۵ هزار نفر در اماکن اقامتی استان کردستان اسکان یافتند
  • خدمات درمانی به ۱۹۸ بیمار مبتلا به هموفیلی در کرمانشاه ارائه می‌شود
  • ۱۱۰۰ بیمار هموفیلی در اصفهان از خدمات انتقال خون استفاده می‌کنند
  • واگذاری ۱۷۴۱ واحد مسکونی به مددجویان کمیته امداد امام (ره) لرستان
  • ساخت حدود ۳۴ هزار واحد روستایی برای مددجویان کمیته امداد در سراسر کشور
  • ۴۵۰ واحد به مددجویان کمیته امداد زنجان واگذار شد
  • هشدار برای ساخت پروژه های نهضت ملی مسکن در خاک های دارای مشکل
  • افزایش ۱۲ درصدی مراجعه سرپایی به مراکز درمانی تحت پوشش تأمین اجتماعی زنجان