Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جام نیوز»
2024-04-25@18:02:59 GMT

«عملیات مین روبی» توسط آمریکا و انگلیس در خلیج فارس

تاریخ انتشار: ۲۲ اردیبهشت ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۹۱۸۹۹۹

به گزارش جام نیوز به نقل از العالم، ناوگان پنجم نیروی دریایی آمریکا از انجام رزمایش مین روبی با نیروی دریایی انگلیس در خلیج فارس خبر داد.

ناوگان پنجم دریایی آمریکا حاضر در منطقه همراه با نیروی دریایی انگلیس به تازگی یک رزمایش مشترک مین روبی را در خلیج فارس برگزار کردند.

به نوشته وبگاه «نیروی دریایی آمریکا» هدف مهم این تمرین که «Exercise 2020» نام داشت، هماهنگی نیروهای ضد مین انگلیس با نیروی دریایی آمریکا بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



در این رزمایش علاوه بر کشتیهای مین روب، بالگردهای «ام ایچ-53»، غواصان و تجهیزات کنترل از راه دور ویژه اعماق دریا ، کشتیهای کلاس «اونجر» و قایقهای گشتی حضور داشتند.

چندی قبل نیز یگانهای دریایی فرانسه، آمریکا و انگلیس از رزمایش مین روبی تحت فرماندهی ناوگان پنجم نیروی دریایی آمریکا مستقر در خلیج فارس تحت نام «آرتمیس ترایدنت-19» خبر دادند. اهداف این رزمایش نیز «امنیت دریایی و ارسال کمک‌های لازم» در مناطق مین گذاری شده اعلام شد .

«جفری مورگانتالر» از مقام‌های ارشد نیروی دریایی آمریکا حاضر در منطقه در این زمینه گفت: «مین‌‌ها تهدیدی علیه تردد دریایی هستند. این تمرین‌ها توان ما در اجرای عملیات آزاد دریایی، پشتیبانی و حمل و نقل تجاری را فراهم می‌کند.»

منبع: جام نیوز

کلیدواژه: عملیات مین روبی آمریکا خلیج فارس انگلیس نیروی دریایی آمریکا خلیج فارس مین روبی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جام نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۹۱۸۹۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وقوع حادثه دریایی جدید در جنوب غرب عدن

به گزارش حوزه سیاست و اقتصاد خبرگزاری تقریب، سازمان عملیات تجارت دریایی انگلیس گزارش داد که حادثه دریایی جدیدی در جنوب غرب عدن به وقوع پیوسته است.

در بیانیه سازمان عملیات تجارت دریایی انگلیس آمده است: گزارش‌هایی را درباره وقوع یک حادثه دریایی در فاصله ۱۵ مایل دریایی از جنوب غرب عدن دریافت کرده‌ایم.

این سازمان انگلیسی تصریح کرد که در حال انجام تحقیقات درباره این حادثه دریایی است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • وقوع حادثه دریایی جدید در جنوب غرب عدن
  • حادثه دریایی جدید در جنوب غرب عدن
  • وزش باد شمال شرقی در خلیج فارس و دریای عمان از امشب
  • وزش باد شدید و افزایش ارتفاع موج در خلیج‌فارس
  • وزش باد شدید و افزایش ارتقاع موج در خلیج‌فارس
  • امدادرسانی به خدمه کشتی تانزانیایی در خلیج‌ فارس
  • بانک ذخایر دریایی ایران افتتاح می شود
  • بانک ذخایر دریایی ایران افتتاح شد
  • افتتاح بانک ذخایر دریایی ایران توسط مرکز ذخایر ژنتیکی و زیستی ایران
  • انتشار بین المللی ۱۰ چارت جدید ناوبری الکترونیکی خلیج فارس