Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری میزان»
2024-04-20@03:24:22 GMT

۴ بازیکن چلسی قربانی خرید دمبله و ورنر می‌شوند

تاریخ انتشار: ۲۲ اردیبهشت ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۹۱۹۱۵۶

۴ بازیکن چلسی قربانی خرید دمبله و ورنر می‌شوند

خبرگزاری میزان- باشگاه چلسی برای خرید موسی دمبله و تیمو ورنر قصد دارد چهار بازیکن خود را در لیست خروجی‌اش بگذارد. تاریخ انتشار: 22:24 - 22 ارديبهشت 1399 - کد خبر: ۶۲۰۰۱۹

خبرگزاری میزان - مدیران باشگاه چلسی قصد دارند در تابستان پیش‌رو تیم خود را تقویت کنند و در این بین جذب مهاجم فرانسوی سلتیک و مهاجم آلمانی لایپزیگ در اولویت آنها قرار دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سایت «فوتبال لاندن» انگلیس گزارش داد، باشگاه چلسی به منظور تهیه بودجه لازم برای خرید موسی دمبله از لیون و تیمو ورنر از لایپزیگ ممکن است در تابستان پیش‌رو مجبور به فروش چهار بازیکن خود شود.

بر اساس این گزارش، این چهار بازیکنی که ممکن است قربانی خرید‌های جدید آبی‌پوشان لندنی شوند، عبارتند از: امرسون، کورت زوما، راس بارکلی و میچی باتشوایی.

مدیران باشگاه چلسی امیدوار هستند با فروش این چهار بازیکن بتوانند رقمی در حدود ۱۰۰ میلیون پوند به منظور خرید دمبله و ورنر به دست بیاورند.

موسی دمبله ۲۳ ساله قراداد فعلی‌اش با لیون تا پایان ماه ژوئن سال ۲۰۲۳ اعتبار دارد. این مهاجم فرانسوی این فصل در ۴۲ بازی، آمار ۲۲ گل‌زده و ۷ پاس‌گل را از خود برجای گذاشته است.

ورنر ۲۳ ساله هم که تا پایان ژانویه ۲۰۲۳ با لایپزیگ قرارداد دارد، این فصل در ۳۶ بازی آمار ۲۷ گل‌زده و ۱۲ پاس‌گل را از خود برجای گذاشته است.

بیشتر بخوانید: پدرو امیدوار به ماندن در چلسی

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: چلسی چلسی تیمو ورنر باشگاه چلسی چهار بازیکن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۹۱۹۱۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

چهار ستاره ملی‌پوش در قلاب تراکتور!

به گزارش “ورزش سه”، محمدرضا زنوزی که در سال‌های اخیر یکی از مهم‌ترین چهره‌های نقل و انتقالاتی فوتبال ایران بوده، در فاصله دو ماه تا پایان لیگ برتر ایران با خبری مهم به جمع بازیکنان تراکتور رفت و اعلام کرد که قصد دارد تیم را برای فصل آینده تقویت کند.

زنوزی در صحبت‌های خود مشخصا به خرید ۴-۵ بازیکن ملی‌پوش اشاره کرد که از همین حالا تیم تراکتور را به صدر اخبار نقل و انتقالاتی خواهد بُرد.

این در حالی است که تراکتور این فصل تنها شجاع خلیل‌زاده و اخیرا حسین پورحمیدی را به عنوان بازیکن ملی‌پوش در اختیار داشته و حالا جذب یکباره ۴-۵ بازیکن، شرایط این تیم را تغییر خواهد داد.

مالک تراکتور در این خصوص گفت: چهار، پنج بازیکن ملی جذب خواهیم کرد. همان‌طور که سال قبل گفته بودیم امسال بازیکنان خوبی می‌آوریم، الان هم می‌گویم تیم سال بعد بهتر از تیم کنونی خواهد بود و هواداران خیالشان راحت باشد.

باید دید که تراکتور تا پایان فصل چه خواهد کرد و برای فصل آینده چه سرنوشتی در انتظار این تیم خواهد بود.

دیگر خبرها

  • دلیل جالب شادی بعد از گل بازیکن شمس‌آذر
  • منفور بارسلون بازیکن هفته چمپیونزلیگ شد!‏
  • قربانی در بین بهترین‌های روسیه (عکس)
  • آخرین وضعیت مصدومان چلسی قبل از بازی با منچسترسیتی
  • تیم منتخب مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا / عثمان دمبله بهترین بازیکن
  • چهار ستاره ملی‌پوش در قلاب تراکتور!
  • گاف عجیب حساب رسمی لیگ قهرمانان اروپا؛ وقتی عثمان دمبله دوباره بازیکن بارسلونا می‌شود!
  • ورود آرسنال به کورس شلوغ خرید پدیده جدید فوتبال اوکراین
  • عثمان دمبله و کسب عنوان برترین بازیکن میدان پس از دیدار بارسلونا و پاری سن ژرمن / فیلم
  • زننده سریع‌ترین هت‌تریک کامل در تاریخ جزیره؛ یک گلزن در انگلیس متولد شده است