Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-04-20@01:24:34 GMT

زوج سالخورده در خمین کرونا را شکست دادند

تاریخ انتشار: ۲۲ اردیبهشت ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۹۱۹۱۹۶

زوج سالخورده در خمین کرونا را شکست دادند

به گزارش روابط عمومی دانشکده علوم پزشکی خمین،«شهرام فاضلیان» افزود:این زوج  پیرمردی ۹۷ ساله و همسر  ۹۵ ساله وی بود که با وجود ابتلا به ویروس کرونا و گذران دوره درمان توانستند بار دیگر به زندگی عادی برگردند.

وی اظهار داشت:  این بیماران سالخورده با تلاش کادر پزشکی و درمانی پس از بهبودی کامل از بیمارستان ترخیص شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


سرپرست بیمارستان امام خمینی (ره) شهرستان خمین گفت : پیش از این نیز تعدادی از بیماران سالمند شهرستان خمین با تلاش مدافعان سلامت کرونا را شکست دادند.
فاضلیان تاکید کرد: تلاش بی وقفه مدافعان سلامت برای درمان بیماران کرونایی و نجات آنان در شهرستان خمین ادامه دارد.
 بر اساس آخرین آمار وزارت بهداشت و درمان و آموزش پزشکی شمار مبتلایان قطعی به ویروس کرونا در کشور روز دوشنبه  (۲۲ اردیبهشت) بر اساس گزارش آزمایشگاه ها و دانشگاه‌های علوم پزشکی یک‌هزار و ۶۸۳ مورد جدید بوده و تاکنون۱۰۹ هزار و ۲۸۶ نفر در کشور به کووید ۱۹ مبتلا شده‌اند.

شهرستان خمین از توابع استان مرکزی دارای ۱۰۵ هزار نفر جمعیت و یک بیمارستان با خدمات درمانی و بستری است.
 

منبع: جماران

کلیدواژه: سهام عدالت بودجه 99 ویروس کرونا امام خمینی دانشگاه های علوم پزشکی درمان روابط عمومی وزارت بهداشت و درمان سهام عدالت بودجه 99 ویروس کرونا امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی شهرستان خمین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۹۱۹۱۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مسوولان دماوند در امر جمع آوری سگ های بلاصاحب بیشتر تلاش کنند

به گزارش خبرنگار مهر، مجتبی بنداد کرمانی، در سخنرانی پیش از خطبه‌های نماز جمعه این هفته دماوند برنامه‌های هفته سلامت در شهرستان دماوند را تشریح کرد.

وی با بیان اینکه نقش مردم و خیرین در حوزه سلامت دماوند چشم‌گیر است، گفت: برای ارتقای مراکز بهداشت و درمان دماوند در تلاش هستیم.‌

رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان دماوند در خصوص موضوع سگ‌های بلاصاحب عنوان کرد: در این زمینه، متولیان امر باید بیشتر از گذشته برای جمع‌آوری سگ‌های بلاصاحب اقدام کنند، چراکه حیوان گزیدگی فضای ترس و ناامنی در جامعه ایجاد می‌کند.

کد خبر 6082656

دیگر خبرها

  • مسوولان دماوند در امر جمع آوری سگ های بلاصاحب بیشتر تلاش کنند
  • انجام بیش از ۱۱۰ هزار عمل جراحی برای زوج‌های نابارور
  • به درمان سرطان به کمک آزمایش دی‌ان‌ای امیدوار باشیم؟
  • ارائه خدمات درمانی رایگان به بیماران هموفیلی
  • شناسایی ۹۱۸ بیمار مبتلا به هموفیلی در فارس
  • سرعت بخشی به پروژه بیمارستان هزارتختخوابی ازمطالبات اصلی مردم است
  • نتیجه تلاش جامعه آزمایشگاهی تحقق خطوط درمان و شفای بیماران است
  • ضرورت سرعت‌بخشی به اجرای پروژه بیمارستان ۱۰۰۰ تخت‌خوابی تبریز
  • ‌شناسایی ۹۱۸ بیمار مبتلا به هموفیلی در فارس
  • بهره مندی بیش از یک هزار و ۵۰۰ بیمار هموفیلی از خدمات درمانی و مراقبتی