Web Analytics Made Easy - Statcounter

عضو هیئت رییسه سازمان لیگ گفت: برخی مدیران باشگاه‌ها که سابقه مدیریت زیادی هم در فوتبال ندارند، به سازمان لیگ فشار می‌آورند، اما ما منافع همه را در نظر می‌گیریم.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

صادق درودگر، عضو هیئت رییسه سازمان لیگ در ارتباط با موضع سازمان لیگ در خصوص سرنوشت فصل جاری مسابقات فوتبال، اظهار داشت:

ستاد مبارزه با کرونا در ورزش، فدراسیون پزشکی ورزشی و کمیته‌های پزشکی در فدراسیون فوتبال و سازمان لیگ وضعیت را بررسی می‌کنند و پس از تعامل با باشگاه‌ها، برای سرنوشت لیگ نوزدهم تصمیم‌گیری می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در ادامه در خصوص تصمیم‌گیری برای آینده فصل جاری، تصریح کرد:

ما منافع همه را در نظر می‌گیریم، اما برخی باشگاه‌ها فقط منافع خود را می‌بینند. تیم‌هایی که در خطر سقوط هستند، می‌خواهند لیگ تمام شود که سقوط نکنند و تیم‌هایی هم که در وسط جدول هستند می‌خواهند لیگ برگزار نشود تا هزینه‌های‌شان کاهش پیدا کند.

,d پیرامون اولویت‌های این سازمان، افزود:

برای ما منافع ملی، سلامت جامعه و روحیه مردم مهم است. سازمان لیگ تمامی جوانب پزشکی را در نظر می‌گیرد و هیچ اصراری به ادامه فصل نداریم. موضوع اینجاست که اگر نهاد‌های بالا دستی دستور بدهند که برگزاری مسابقات ورزشی مانعی ندارد، ما هم باید تمکین کنیم.

درودگر در پایان، در مورد فشار‌هایی که از سوی باشگاه‌ها به سازمان لیگ وارد می‌شود، خاطرنشان کرد:

متاسفانه برخی مدیران باشگاه‌ها که سابقه مدیریت زیادی هم در فوتبال ندارند، به سازمان لیگ فشار می‌آورند، اما برای ما منافع کلان کشور مهم است.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: سازمان لیگ سازمان لیگ صادق درودگر لیگ برتر سازمان لیگ باشگاه ها ما منافع

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۹۱۹۳۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نظارت سازمان تعزیرات بر گران‌فروشی و احتکار موثرتر می‌شود

علی بهادری جهرمی در حاشیه جلسه امروز هیئت دولت در جمع خبرنگاران اظهار کرد: به منظور نظارت موثرتر بر بازار، لایحه اصلاحی وزارت دادگستری بر قانون تعزیرات حکومتی با قید دو فوریت موافقت شد تا هم فرایند رسیدگی سازمان تعزیرات حکومتی را تسریع کند و هم ضمانت اجرای محکومیت‌ها و مجازات تعزیرات حکومتی را تقویت کند تا در نهایت نظارت موثرتر بر گران‌فروشی، احتکار و تخلفات دیگر انجام شود.

وی افزود: هیئت وزیران به پیشنهاد بانک مرکزی موافقت کرد که سهمیه ایران در صندوق بین‌المللی پول افزایش یابد تا حق امتیاز و حق رأی ایران حفظ شود.

سخنگوی دولت یادآور شد: پیش از این وزارت آموزش و پرورش، آیین‌نامه‌ای ارتقای مهارت‌آموزی در حوزه آموزش و پرورش ارائه کرده بود که تکالیف متعددی برای دستگاه‌های مختلف دربر داشت و همدلی مناسبی هم از سوی بخش‌های مختلف دولت دریافت کرد و این آیین‌نامه امروز در هیئت وزیران به تصویب رسید. امیدواریم با این اقدام، ارتباط آموزش با صنعت و اشتغال هرچه بیشتر شود.

باشگاه خبرنگاران جوان سیاسی دولت

دیگر خبرها

  • مجوز برگزاری مجمع انتخاباتی دوومیدانی صادر شد
  • واکنش هیئت فوتبال تهران به ماجرای مرگ یک فوتبالیست پیشکسوت
  • مژده رئیس رسانه ملی درباره حق پخش فوتبال
  • پیش‌بینی ما از منافع وقف در سال جاری ۲۰ همت است/ هزینه چهار هزار میلیارد تومان برای نیات واقفان
  • رساندن منافع موقوفات به ۲۰ همت در سال دور از دسترس نیست
  • نظارت سازمان تعزیرات بر گران‌فروشی و احتکار موثرتر می‌شود
  • رضاییان رسما مدیرعامل فولاد خوزستان شد
  • عضو هیات رییسه فدراسیون فوتبال، مدیرعامل فولاد شد!
  • بایدن سیاست دودولتی را کنار گذاشت/ آمریکا در قبال فلسطین بر خلاف منافع ملی خود عمل کرد
  • جلسه اضطراری حفظ سهمیه خوزستان!