Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-04-25@22:00:26 GMT

کمک ۳۴۴ میلیارد ریالی برای خانه دار شدن اصفهانی ها

تاریخ انتشار: ۲۲ اردیبهشت ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۹۱۹۵۱۵

کمک ۳۴۴ میلیارد ریالی برای خانه دار شدن اصفهانی ها

بیش از ۳۴۴ میلیارد ریال کمک بلاعوض و قرض الحسنه برای خانه دار شدن ایتام ونیازمندان زیر پوشش کمیته امداد امام خمینی استان اصفهان اعطا شد.

به گزارش خبرگزاری برنا در اصفهان،سرپرست کمیته امداد امام خمینی (ره) استان اصفهان گفت:هزینه مسکن در سبد کالای مصرفی خانوار‌های شهری به ویژه در کلانشهر‌ها روز به روز افزایش می‌یابد و بیشترین آسیب در این زمینه به نیازمندان و اقشار آسیب پذیر وارد می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

کریم زارع ادامه داد:حمایت موثر از مددجویان کمیته امداد،مستلزم توجه به اموری فراتر از تامین معیشت است. خدمات حوزه مسکن و ساختمان این نهاد با همین رویکرد ارائه می‌شود و در سال ۹۸ بیش از ۳۴ میلیارد و ۳۹۵ میلیون تومان در این زمینه به ۴۲۰۶ خانوار تحت حمایت پرداخت شد.

وی با اشاره به جزئیات کمک‌های پرداختی این نهاد، گفت: بیش از ۲۰ میلیارد و ۲۹۵ میلیون تومان کمک بلاعوض و ۱۴ میلیارد و ۱۰۰ میلیون تومان نیز تسهیلات قرض الحسنه در سال ۹۸ به مسکن مددجویان اصفهانی اختصاص یافت.

زارع بیشترین کمک بلاعوض پرداخت شده در سال گذشته را مربوط به خرید، احداث، تکمیل و بهسازی مسکن شهری و روستایی به مددجویان تحت پوشش اعلام کرد و گفت: ۶۹۸ خانوار از بیش از ۱۱ میلیارد و ۷۲۹ میلیون تومان کمک بلاعوض در این زمینه بهره‌مند شدند.

سرپرست کمیته امداد امام خمینی (ره) استان اصفهان کمک به تعمیر و نگهداری منازل مددجویان را از دیگر خدمات بلاعوض ارائه شده توسط این نهاد معرفی کرد و گفت: بیش از ۸ میلیارد و ۵۶۵ میلیون تومان برای تعمیر منازل ۳۵۰۸ خانوار تحت حمایت در سال ۹۸ پرداخت شد.

زارع در پایان یادآور شد: از مجموع کمک بلاعوض پرداخت شده در سال ۹۸ بیش از ۱۲ میلیارد و ۳۸۱ میلیون تومان از محل بودجه دولتی و بیش از ۷ میلیارد و ۹۱۳ میلیون تومان از محل صدقه و کمک‌های مردمی تامین شده است.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: اصفهان کمیته امداد استان میلیون تومان کمیته امداد کمک بلاعوض پرداخت شد سال ۹۸

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۹۱۹۵۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رقابت بیش از ۶۴ هزار اصفهانی در مارتن کنکور ۱۴۰۳

به گزارش خبرنگار مهر، رضاعلی نوروزی صبح پنج شنبه در جمع خبرنگاران با اشاره به اینکه مرحله نخست آزمون سراسری ۱۴۰۳ در ۲۸ شهر استان اصفهان برگزار می‌شود، اظهار کرد: بیش از ۴۱ هزار نفر از داوطلبان را بانوان و نزدیک به ۲۳ هزار نفر را مردان تشکیل می‌دهند.

وی با بیان اینکه بیشترین داوطلبان استان شامل ۲۸ هزار و ۳۶۶ نفر در شهر اصفهان به رقابت می‌پردازند، گفت: پس از اصفهان، بیشترین داوطلبان در شهرهای کاشان با چهار هزار و ۳۲۸ نفر و نجف‌آباد با چهار هزار و ۱۷ نفر هستند.

نماینده تام الاختیار دانشگاه اصفهان و دبیر ستاد آزمون استان اصفهان خاطر نشان کرد: حدود ۶۰ درصد داوطلبان این دوره را بانوان تشکیل می‌دهند و داوطلبان گروه آزمایشی ریاضی-فنی و علوم انسانی صبح و گروه آزمایشی زبان و هنر نیز بعد ازظهر فردا (پنجشنبه ۶ اردیبهشت) و گروه آزمایشی تجربی نیز صبح جمعه (۷ اردیبهشت) با هم به رقابت می‌پردازند.

وی با بیان اینکه در استان اصفهان بیشترین تعداد داوطلب در گروه علوم تجربی با ۲۶ هزار و ۷۹۳ نفر گزارش شده است، افزود: در گروه انسانی نیز ۱۸ هزار و ۵۷۰ نفر، ریاضی ۹ هزار و ۱۰۸ نفر، زبان‌های خارجی ۵ هزار و ۴۵۳ نفرو گروه هنر ۴ هزار و ۷۹۵ نفر رقابت می‌کنند.

نوروزی ادامه داد: ازبین داوطلبان نوبت اول کنکور سراسری در این خطه ۲۶ هزار و ۷۹۳ نفر در گروه علوم تجربی هستند که بیشترین سهم از داوطلبان را با ۴۱ درصد شامل می‌شوند.

کد خبر 6088340

دیگر خبرها

  • درخشش اصفهانی‌ها در میان برترین‌های ورزش ایران
  • رقابت بیش از ۶۴ هزار اصفهانی در مارتن کنکور ۱۴۰۳
  • اعتباری برای روستاهای ضرر دیده از طرح «قمرود» پرداخت نشده است
  • پرداخت حق بیمه تامین اجتماعی برای ۲۰۱۰ مددجوی گلستانی
  • پرداخت ۱۳۳ میلیارد تومان تسهیلات قرض الحسنه به نیازمندان کردستانی 
  • برگزاری ۳۵۰ برنامه در مناطق شهر به‌مناسبت هفته فرهنگی اصفهان
  • صغیر اصفهانی، شاعری که اندیشه‌ای کبیر داشت
  • پرداخت 133 میلیارد تومان تسهیلات قرض الحسنه به نیازمندان کردستانی
  • هزینه ۱۳ میلیارد ریالی درمان بیمه شدگان کرمانشاهی طی سال گذشته
  • پرداخت ۱۳۳ میلیارد تومان تسهیلات قرض الحسنه به نیازمندان کردستانی