Web Analytics Made Easy - Statcounter

ساعت 24 - نخست وزیر انگلیس روز دوشنبه گفت که چاره‌ای جز این وجود ندارد که برای مقابله با کرونا شیوه زندگی را تغییر دهیم.

«بوریس جانسون» نخست وزیر انگلیس روز دوشنبه گفت که برای مقابله با شیوع ویروس کرونا باید تغییرات بزرگی در شیوه زندگی خود بدهیم.

وی در ادامه سخنانش گفت که محیط‌های کار باید برای کارمندان امن باشد و احتمالا بتوانیم مدارس ابتدایی را در اوایل ماه ژوئن (اواسط خرداد) بازگشایی کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نخست وزیر انگلیس همچنین خبر داد که طی ۲۴ ساعت گذشته ۲۱۰ نفر دیگر از مبتلایان به کرونا در این کشور جان خود را از دست دادند تا مجموع تلفات کرونا در این کشور به ۳۲ هزار و ۶۵ نفر برسد.

بر اساس آخرین، تعداد مبتلایان به ویروس کرونا در انگلیس نیز به بیش از ۲۲۳ هزار نفر رسیده است.

از سوی دیگر با گذشت ۶ هفته از اعمال محدودیت در بریتانیا در پی شیوع کرونا، جانسون نخستین دور کاهش مقررات محدودکننده را اعلام کرد.

بنابر گزارش روزنامه انگلیسی «میرور»، قرار است از روز چهارشنبه کاهش محدودیت‌ها اجرایی شود اما این تغییرات فقط در انگلیس اجرایی خواهد شد و گفته می‌شود همین مسئله جامعه بریتانیا که بجز انگلیس شامل (ولز، ایرلند شمالی و اسکاتلند) نیز هست را دچار چند دستگی خواهد کرد.

همچنین تصمیم جانسون در کم ارزش کردن شعار «در خانه بمان، جانها را نجات بده» و جایگزین کردن شعار «هوشیار باش» و بر سر کار برگرد، مورد انتقاد شدید قرار گرفته است و برنامه جانسون به طور کلی «گیج‌کننده و فاجعه‌آمیز» توصیف شده است.

فارس

منبع: ساعت24

کلیدواژه: بوریس جانسون

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.saat24.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ساعت24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۹۱۹۶۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وزیر امور خارجه انگلیس در نقش آشپز (فیلم)



ویدئوهای دیدنی دیگر در کانال های آپارات و یوتیوب عصر ایران ???????????? کانال 1 aparat.com/asrirantv کانال 2 aparat.com/asriran کانال 3 youtube.com/@asriran_official/videos کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: آچمز شدن وزیر خارجه انگلیس در برنامه زنده (فیلم)

دیگر خبرها

  • ایران و هند تفاهم‌نامه توسعه همکاری در حوزه سلامت امضا کردند
  • کرملین: کمک جدید آمریکا به اوکراین قابل انتظار بود
  • وزیر امور خارجه انگلیس در نقش آشپز (فیلم)
  • ایرلند: ۱۰۰ درصد فلسطینیان غزه با شبح قحطی مواجه هستند
  • مقابله با سوداگران زمین با همکاری مردم میسر می‌شود
  • حجاج این ۲ توصیه پزشکی را جدی بگیرند
  • (تصاویر) سفر تاریخی وزیر خارجه انگلیس به آسیای میانه
  • ۲ توصیه مهم پزشکی به زائران خانه خدا | بخش عمده‌ سرماخوردگی‌ها کروناست | شیوع یک سویه بسیار واگیر کرونا
  • تغییر سبک زندگی، بهترین درمان کبد چرب / این بیماری تنها مختص افراد چاق نیست
  • پای صحبت‌های ژوزه مورینیو: آن شادی در اولدترافورد زندگی من را تغییر داد